Probleme Aer Conditionat.

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Functionare Ac Defectuoasa

    salut.sunt nou pe aici si am o mare problema la sistemul de ac.dupa ce anul trecut am lovit masina(am loat o gaura de canal fara capac)mi-am avariat fulia de la ac(e putin stramba si fuleaza),insa ac a continuat sa mearga fara probleme.in schimb anul aceasta nu a mai vrut sa functioneze deloc.prima data am incarcat instalatie cu freon.. si degeaba compresorul nu pornea.dupa ce am fost in service cu ea sa observat ca aveam o scurgere de freon pe la imbinarea dintr-e teava si compresor.am rezolvato si ac a mers circa 100 km dupa care sa oprit,iar acuma cand pornesc ac compresorul declanseaza dupa care la circa 3-4 sec se opreste,procesul repetandu-se cat timp am ac pornit.stiti cumva care ar fi problema..nici cei de la service nu au putut sa isi dea seama si mau sfatuit sa schimb compresorul..care e foarte scump.mutumesc anticipat

    Comment


    • mda.....ciudata treaba!!daca ar fii fulia cum zici iti rupe cureaua!daca pornesti ac,porneste compresoru dupa care se opreste?
      Am pierdut multe in viata,dar niciodata nu mi-am pierdut respectul fata de cei care-l merita!!

      Comment


      • ai incarcat freon atat cat trebuie?
        sa nu fie bagat sau mai mult sau mai putin.....

        Comment


        • fulia nu are cum sa imi rupa cureaua...ea propriu zisa este intacta.axu ei e cel care fuleaza.da pornesc ac ..porneste compresorul dupa care in 3-4 sec se opreste,procesul repetandu-se atat timp cat e pornit ac.referitor la freon are aprox 650g-700 deci cred ca e sufiecient.si sincer nu stiu ce sa fac ...adik e ceva ciudat..sa mearga 100 km si apoi sa faca figuri..probabil voi fi nevoit sa schimb compresorul

          Comment


          • pai din cate tin eu minte, sper sa nu ma insel, freon trebuie cam 750-780 de grame

            Comment


            • Fulia nu rupe cureaua la mine cand s-a gripat compresorul pur si simplu cand il cuplam imi oprea motorul.

              Comment


              • salutare
                aceeasi problema am avut si eu atunci cand am incarcat instalatia cu freon.
                tipul care mi-a completat cu freon a bagat mai mult decat trebuia,astfel presiunea in instalatia de ac a crescut la mai mult de 28 bar.
                pe instalatia de ac exista un presostat care opreste compresorul daca presiunea e prea mare.
                eu am mai scapat de freon apasand pe ventilele din compartimentul motor pana am adus presiunea din instalatie cu ac pornit la 18 bar.
                daca mai vrei detalii suplimentare da-mi pm
                ar fi bine sa gasesti pe cineva care are ddt 2000 inainte sa arunci cu banii.
                bafta
                http://www.loganclub.ro/forum/proble...te-t35019.html
                Last edited by adi_b; 25 September 2011, 20:27.

                Comment


                • Ce as putea sa fac la instalatia de AC,daca atunci cand il pornesc si plec de pe loc,face un zgomot puternic si foarte ciudat?(banuiesc ca e de la compresor).E semn ca s-ar putea gripa rulmentul compresorului?
                  Se aude foarte bine pana in 3000 rpm,dupaia nu mai e asa perceptibil.
                  Aer rece am in masina,dar nu chiar foarte rece.
                  Masina are 5 ani si nu s-a umblat niciodata la instalatia de AC.
                  Last edited by 77sky; 26 September 2011, 07:19.
                  Limba noastra'i o comoara, in adancuri infundata..
                  My ride

                  Comment


                  • probleme aer conditionat

                    am un logan 1.4 laureate si am o problema cu aerul conditionat. după ce il pornesc, la aproximativ 15-20 de minute de functionare imi scade puterea jetului de aer astfel incat, chiar daca ventilatia este pe o treapta superioara (ex 4), aerul rece intra in habitaclu ca si cum ar fi pe treapta 1 sau 2 maxim. acest lucru mi se intamplă numai cand functionează aerul conditionat. pe caldura sau pe simpla ventilatie functioneaza normal. Am facut reumplere cu freon dar degeaba. va rog sa imi spuneti daca este cineva care a mai avut aceasta problema si care ar fi rezolvarea.

                    Comment


                    • Face gheata intre lamele vaporizatorului si asta impiedica circulatia aerului.
                      [Decât mult şi fără rost mai bine puţin şi prost!

                      Comment


                      • ok. si ce este de facut in acest caz?
                        Last edited by 77sky; 23 October 2011, 08:34.

                        Comment


                        • Fenomenul apare mai ales cand afara este racoare si umezela mare in atmosfera. Decuplezi aerul conditionat sau maresti viteza aerotermei.
                          [Decât mult şi fără rost mai bine puţin şi prost!

                          Comment


                          • Sal tuturor am si eu o problema im-i trebue si mie la logan conducta care duce din compresor in radiator la dci 2005 euro 3

                            Comment


                            • Probleme Cu AC?

                              Salutare oameni buni, am si eu o problema: pe 3 decembrie 2011 am avut un accident cu loganul meu care este inmatriculat in Franta, mi-a sarit un caine in fata si am incercat sa-l evit, m-am intors la 360 de grade si am ajuns intr-un sant, in fine nu asta este problema, azi am fost la reprezentanta dacia la oradea sa-mi ridic loganul ca s-a reparat. Costul reparatiei a fost 16316 ron, norocul meu ca am casco in Franta, acum problema mea este urmatoarea: cand am ajuns acasa am incercat sa vad daca functioneaza AC am apasat butonul si nimic, inainte de accident functiona, adica se aprindea ledul de la AC si se schimba turatia motorului, acum nimic. Ma intreb care o fi problema? Trebuie sa ma intorc din nou la reprezentanta? ok va multumesc si va doresc sarbatori fericite la toti, daca se poate astept parerile voastre!
                              Merci!
                              Last edited by 77sky; 23 December 2011, 00:54.

                              Comment


                              • din pacate, trebuia sa incerci imediat cum ai preluat masina, daca functioneaza ok. probabil ai o fisura in tubulatura a/c sai ai pierdut freonul. sfatul meu e sa mergi inapoi la reprezentanta si sa le explici, poate scapi doar cu o umplere - or fi uitat s-o umple - si in 30 de minute v-ati urat sarbatori fericite si "auguri".
                                Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google