Probleme Aer Conditionat.

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Sigur. Cred ca ai auzit despre filtrul de polen, despre care am tot vorbit.
    Impropriu spus, revizie instalatie aer conditionat; este vorba despre o operatie complementara care se face cu ocazia reviziilor dacia, precum schimbatul bujiilor, a filtrelor etc si care include lucrarile despre care ti-am vorbit.
    Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

    Comment


    • hspinache, ia fa tu asa: porneste motorul si imediat aerul conditionat. Daca baga rece la inceput si apoi se nasoleste treaba ai bulit/dereglat voletul pentru aer cald. Daca nu baga rece deloc buba e in alta parte.
      [Decât mult şi fără rost mai bine puţin şi prost!

      Comment


      • Pornesc motorul , pornesc ac , se aude clant , porneste ac , incepe sa se racesca dar se raceste putin .

        Comment


        • Daca nu a avut timp de 6 ani filtru de polen, nu vreau sa-mi imaginez in ce stare se afla vaporizatorul; curatare cu simt de raspundere si imediat montaj filtru.
          Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

          Comment


          • LA tine e nevoie de o verificare / reumplere instalatie AC.
            O pierdere de freon de 5-10% pe an este normala pentru o instalatie AC auto.
            Aceasta verificare / reumplere se face cel putin la 2 ani.
            Nu se demonteaza nimic de pe masina, pur si simplu conecteaza un aparat la tevile de AC si aparatul ala face singur toata treaba. Vei plati doar ce se completeaza.
            Daca tot este din Galati, il recomand pe Nea Ion de la IFR (intersectia fara rost) - conoscut ca cel mai bun frigotehnist de la noi.
            GL-22-TOF

            Comment


            • 1.Nea Ion are masina de umplut ? Are un service autorizat ?
              2.cum se poate curata vaporizatorul cu simt de raspundere ? Eu pot sa o fac ?

              Comment


              • Daca vrei poti.
                Citeste si tu cate ceva despre problemele legate de reumplerea cu agent frigorific, aici; daca vrei.
                Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                Comment


                • Are chiar 2 masini, si cam tot timpul e cineva la rand acolo. Si eu am fost sceptic la inceput pana am vavut care e treaba cu el. (Si eu am cunostite bune de frigotehnica).
                  Mai mult, da si garantie la lucrare.
                  Ca sa cureti vaporizatorul foarte bine trebuie decupat locasul pentru filtrul de polen. Apoi cu o mana subtire si o carpa se curata. Ai sa te miri de ce gasesti acolo. Ulterior se monteaza si filtrul de polen (25 lei un filtru) pentru a proteja atat vaporizatorul cat si intreg habitaclul de praf si mizerie.
                  GL-22-TOF

                  Comment


                  • Buna ziua!Am si eo o problema cu AC,cupleaza butonul ,becul se aprinde dar nu poneste niciun compresor nu se intampla nimic.Daca exista o siguranta sau ceva sau vreun Releu ceva... sau care poate fi explicatia sa o pot rezolva fara a merge la service.....

                    Comment


                    • Daca nu cupleaza ambreiajul compresorului insemana ca nu are presiune suficienta de freon in instalatie. Deci fara vizita la un service nu scapi.
                      GL-22-TOF

                      Comment


                      • Originally posted by oltenashu View Post
                        .Daca exista o siguranta sau ceva sau vreun Releu ceva...
                        Exista..., dar e putin probabil. Gmv-ul porneste cand cuplezi ac? Daca da, ai presiune in instalatie. In cutia cu sigurante/relee din compartimentul motor, verifica chestiile incercuite.
                        Attached Files
                        Last edited by vi_escu; 12 June 2012, 19:00.
                        [Decât mult şi fără rost mai bine puţin şi prost!

                        Comment


                        • nu porneste compresorul....nu este presiune,dar gmv porneste.....
                          Am pierdut multe in viata,dar niciodata nu mi-am pierdut respectul fata de cei care-l merita!!

                          Comment


                          • Stai sa ne intelegem. Cu motorul rece, cuplezi ac (evident pornind si aeroterma). Daca este presiune in instalatie ecu autorizeaza pornirea instalatiei de aer conditionat si cupleaza ambreiajul compresorului simultan cu pornirea gmv pe treapta I. In lipsa presiunii nu porneste nici gmv.
                            [Decât mult şi fără rost mai bine puţin şi prost!

                            Comment


                            • Cum ar trebui sa "livreze" aer rece o instalatie AC in parametri? Pe viteza 1 la ventilatie ar trebui sa ingheti in masina dupa niscaiva timp? Eu il simt bine doar pe viteza 2, pe 1 cam subtirel. Dati cateva repere cei care aveti experienta cu asa ceva, poate nu e cazul sa ma duc la "completare".

                              Comment


                              • Viteza 1 a ventilatiei o folosesc dupa ce in prealabil, pana la stabilirea unei temperaturi decente, folosesc alte trepte superioare; cu ventilatia pe 1 va trebui sa astepti mult timp pana sa ai un climat adecvat. De amintit ca treptele superioare ale ventilatiei maresc doar debitul de aer rece in habitaclu, temperatura acestuia variind foarte putin in functie de viteza cu care este livrat. Nu poti sa ai aer pe treapta.1 la 24 grade iar pe treapta 3 la 18 grade. Daca gresesc sa ma corecteze cineva.
                                Last edited by IancuMIC; 13 June 2012, 11:30.
                                Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google