Probleme Aer Conditionat.

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Prin primul radiator (mai mic) circula agentul frigorific. In momentul in care instalatia de AC functioneaza, radiatorul este foarte fierbinte, de aceea porneste GMV-ul automat pe tr1 si in caz de nevoie pe tr. 2.
    Dupa ce este racit, aerul preia caldura si nu mai poate raci suficient si al doilea radiator, ce cu antigel.
    De aici si cele 6 linii.
    Daca erau 6 linii la temperatura si NU pornea GMV pe tr.2 atunci era o problema.
    GL-22-TOF

    Comment


    • problema este de la cutia de viteze ,calca ambreiajul si ai sa vezi ca nu mai face, nu are nici o treaba ventilatorul[GMV] sau compresor

      Comment


      • La sase liniute ridicate,vezi sa nu fie rezistenta de schimba treptele la gmv-u.
        sigpic
        "BRABUS" STYLE

        Comment


        • Multumesc pentru raspunsuri. O sa verific saptamana aceasta cum sta treaba cu rezistentele. Cu ambreiajul nu stiu ce sa zic. Adica, stateam la semafor, calcam abreaiajul sa plec din loc si sa schimb vitezele si nu se schimba nimic. In schimb, cum opream aerul, in cateva secunde gata nu mai aveam 6 liniute si scadea si gmv-ul in treapta 1. Acum si pe partea cealalta problema nu e de liniute, intre ghilimele, ci sa nu distrug motorul din cauza racirii insuficiente ca atunci e jale. Cred ca o sa dau o fuga cu ea in service cat de curand, eventual o diagnoza ca sa vedem cu se rezolva.

          Comment


          • Verifica si masa dintre motor si caroserie
            sigpic
            "BRABUS" STYLE

            Comment


            • S-a rezolvat! Dupa indelungi cercetari si batai de cap am reusit sa scap de problema cu cele 6 liniute la racire cand merge aerul conditionat. Ptroblema: antigelul din bol! sau mai bine zis cat de tacanit am fost eu si pe unde imi era gandul cand mi-a pus nenea mecanicu in instalatia de racire antigel pur nediluat, desi era specificat pe eticheta produsului ca trebuie diluat cu apa obligatoriu. Nu vreau sa par off topic (in legatura cu discutia despre antigel) dar la mine aici era problema cu aerul conditionat. Avand o textura fluida antigelul se raceste mult mai greu ca apa care este lichida si are o putere calorica mai mare, in asa fel incat este racit mult mai greu de catre gmv, mai ales cand mai merge si aerul conditionat ( ca doar sunt 2 radiatoare). In concluzie, am schimbat antigelul si am adaugat altul cu dilutia corecta. Aerul conditionat merge excelent acum, nu mai afecteaza racirea motorului si pot sa dorm si eu linistit!!! =) O zi buna tuturor!

              Comment


              • Chiar daca ai fi cerut tu sa il puna nediluat , el ca meserias ar fi trebuit sa refuze . Daca nu ai cerut dar l-a pus nediluat .... Poate sta rau cu ochi ...
                Dar tu nu te-ai intrebat de ce a consumat dublu antigel ? Citi litri ti-a pus de fapt ?

                Comment


                • A fost prostia mea clar! Nu am fost atent la schimbarea antigelului atunci, ca mai vorbeam cu varu-miu intre timp si nici nu am verificat cat antigel mi-a pus in instalatie. Am schimbat mai multe consumabile tin minte si cum le-am facut la un service de cartier, ca deh masina nu mai era in garantie, nu am cerut factura (adica ne-am inteles la pret). Mare greseala stiu!!! Cred ca mi-am invatat lectia si nu mai scap nimic din ochi la revizii. Bine ca s-a rezolvat =) =) Cam asta e teoria mecanicilor pe la noi (lasa ca te aranjez eu) si culmea ca am fost si atent cu el, i-am dat si eu ceva!

                  Comment


                  • Originally posted by Danyell View Post
                    ...Avand o textura fluida antigelul se raceste mult mai greu ca apa care este lichida si are o putere calorica mai mare,.... =) O zi buna tuturor!
                    genial! mai ales partea cu puterea calorica...
                    [Decât mult şi fără rost mai bine puţin şi prost!

                    Comment


                    • Nu , nu a facut-o intentionat ; atit poate el ca "mecanic".

                      Comment


                      • In seara asta, am iesit sa dau o tura prin oras si am vrut sa pornesc si eu AC. Am observat ca becul din consola de bord nu se mai aprinde, am tras pe dreapta si am apasat pe butonul de AC de 2 ori, verificand intre timp daca porneste compresorul de AC..nu pornea. Sugestii in rezolvarea acestei probleme?

                        Comment


                        • Cind apesi , cu grija , se simte daca intrerupatorul cupleaza sau nu ; poate este defect intrerupatorul ; becul se aprinde pentru comanda on ac si nu la functionare ac .

                          Comment


                          • Presupunem ca ai pornit si aeroterma (ca altfel nu ai tensiune pentru comanda ac).
                            Daca apesi butonul si nu se aprinde becul atunci mai mult ca sigur intrerupatorul este defect. Ca sa cupleze compresorul mai trebuiesc indeplinite si alte conditii. Una din ele este temperatura exterioara.
                            [Decât mult şi fără rost mai bine puţin şi prost!

                            Comment


                            • Compresorul cupleaza si la -10 grade. Testat de mine acum 2 zile...

                              Si eu cred ca daca ventilatorul e pornit si ledul nu se aprinde, atunci e o problema la intrerupator sau vreun cablu intrerupt pe undeva.
                              GL-22-TOF

                              Comment


                              • Aveam aeroterma pornita pe treapta 2 pt a avea caldura in masina si am vrut sa vad cum functioneaza AC iarna (mie personal mi se pare sufocanta caldura din logan) si am apasat pe butonul de AC si nimic, n-am simtit nimic cum ca ar porni compresorul si nici ledul de la butonul de AC nu se aprindea.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google