Probleme Aer Conditionat.

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Nutzzu, aia de au pus freon, stiu sa puna mana pe tevile de AC? Sa stie si ei care trebuie sa fie calda, rece etc?
    Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

    Comment


    • Originally posted by hspinache View Post
      Da , comparam loganul cu mertanul ; foarte sugestiv.
      La cit de etans este loganul si clapeta de recirculare , nu prea vad mare problema ca in mijlocul verii , uita clapeta pe interior . Din acest punct de vedere , parca mai bine era cu solenta . Solenta avea comutare cu motor .
      Esti cumva intr-o ureche? Discutam ca de la maimuta la om? Nu intelegi ca ideea de recirculare este o optiune temporara si nu una permanenta si tocmai d-aia a fost dat exemplul? Comparatia e in imaginatia ta.

      Ia mergi cu Loganul pe recirculare, singur, pe ploaie si vezi cat de repede se aburesc geamurile, ca sa-ti dai seama ca e suficient de etans, raportat la fluxul de aer recirculat.
      In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

      Comment


      • @nutzzu
        Problema e ca nu trebuia sa platesti/pleci de la aia care ti-au bagat freon pana nu mergea instalatia in parametri. Si, ca chestie, unde ai fost?
        [Decât mult şi fără rost mai bine puţin şi prost!

        Comment


        • Am uitat o data asta iarna climatizarea pe recirculare si nu intelegeam de ce erau aburite geamurile la greu, desi ventilatia o tineam pe tr.3-4, pornisem si AC (nu stiu daca a si pornit efectiv pt ca erau temperaturi negative)...Poate vrei sa zici ca nu te sufoci daca mergi pe recirculare, adica ca ramai fara oxigen.

          PS. Recircularea cum e la Solenza, care are climatizarea preluata de pe Clio 2/Symbol, e o mare porcarie, ma refer din pct de vedere constructiv si in special al fiabilitatii, si nu incerca sa ma contrazici pt ca am si Symbol si stiu ce vb...daca nu crezi ca o cautare despre acest subiect pe forumul dedicat.

          Comment


          • Daca instalatia este in perfecta stare si e incarcata corespunzator, nu vad alta problema decat la compresor. Chiar daca se aude cum cupleaza, defectiunea poate sa fie una interna.
            In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

            Comment


            • Cuplare-decuplare permanenta la compresor fara sa porneasca efectiv inseamna prea multa presiune in instalatie. La ph1 intra din cate am inteles 685 gr si mi-a incarcat aparatul cu 650 de grame. Merge corect fara probleme si baga rece fara niciun fel de problema plus ca nu mai zbarnaie compresorul la anumite turatii ale motorului.
              Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

              Comment


              • S-a mai spus, ptr. faza 1 cantitatea corecta de freon este 750gr +/-35gr.

                Comment


                • Originally posted by nutzzu View Post
                  Buna seara.Am incarcat azi cu freon instalatia de ac,verificat etanseitate,nu pierde presiune dar nu baga aer rece in masina.Compresorul cupleaza,toatre treptele ventilatorului functioneaza....dar.......
                  Care ar putea fi problema?o siguranta arsa?s-a mai confruntat cineva cu asa ceva?
                  aceeasi problema am avut si eu acum 2ani.....compresorul nu mai face presiune,e dus!
                  Am pierdut multe in viata,dar niciodata nu mi-am pierdut respectul fata de cei care-l merita!!

                  Comment


                  • domnule Kojac daca pui 750 gr freon ,compresorul trage din greu ,se poate opri si porni singur,cantitatea de freon este undeva pana la 600 gr,eu montez ac si stiu ce vorbesc

                    Comment


                    • domnu' aurelian, daca e asa cum zici dumneata, atunci de ce eu am 785gr bagate in instalatie, baga rece de rupe si nu decupleaza deloc? Si doi la mana, de ce dacia recomanda in toate documentele 750gr +/-35gr? Daca era asa cum sustii dumneata, de ce dacia nu recomanda, sa zicem 600gr +/-35gr?
                      Am avut in jur de 700gr si imi cupla si decupla AC foarte des, plus ca nu eram multumit de cum racea (logic, cand decupla, baga aer pe ventilatie)
                      Acum cu cat scrie la carte, AC merge superb. Ma indoiesc ca acelasi lucru l-as putea spune daca as avea in jur de 600gr in instalatie.

                      Astept niste explicatii pertinente (nu de genu', "io montez AC si stiu ce vorbesc"), avand in vedere ca zici ca esti de specialitate.
                      Justificari tehnice, te rog, in contradictie cu ce "prescrie" dacia in documente (manual de service).
                      Last edited by Kojak; 21 June 2013, 19:26.

                      Comment


                      • Si eu pe cine ar trebui sa cred acum?
                        Attached Files

                        Comment


                        • citeste manualul de reparatie dacia si acolo ai sa gasesti doua tabele pe unul din ele ai sa gasesti 700 si gr freon mai jos alt tabel in care spune 500 si gr freon ,pentru acceasi motorizare vorbim,cei de la uzina au montat doua compresoare diferite pe modelele dacia unul are o capacitate mai mare altul mai mica daca ai sa te uiti la mai multe compresoare ai sa vezi ca unele difera intre ele,de aceea tu ai 750 gr freon ,mai mult ca sigur modelul masinii tale este pana in 2008,pe motoarele de 1,2 uzina nu o sa puna compresor cu capacitate mai mare ,ingenunchiaza motorul,la cat freon ai tu in instalatie este conform tabelului oferit de dacia,eu am compresor la fel ca al tau dar am cerut doar 600 ml gr freon,motorul va trage mai putin greu,daca m-am facut inteles e bine daca nu ma gasesti pe montare ac logan,o seara buna

                          Comment


                          • Verifica daca dupa pornirea compresorului acesta ramane cuplat si nu decupleaza ambreiajul ,chiar daca butonul il ai apasat.Daca cupleaza si la 20 sec decupleaza,ai prea mult freon in instalatie.

                            Comment


                            • User darksid3 se cam grabeste cu concluziile pripit exprimate .

                              Ieri am fost si am umplut instalatia ; desi mai aveam inauntru 30g freon , totusi mai racea ceva . Stind la coada , am observat ca pe unele masini , mai ales pe cele germane , scria clar cit freon , cit ulei , etc . O simpla eticheta , care putea fi pusa si la logan .

                              Mie mi-a pus 650 g freon , 7 gr UV , 10 gr ulei . De ce cantitatile astea , nu stiu . Cu cel de acolo , nu m-am prea inteles . A zis ca totul este automat ...
                              Dupa umplere , am verificat tabelul si am costatat ca se respecta , chiar in varianta cea mai optima (Corect=Optima- Nu are grad de comparatie!).
                              Last edited by 77sky; 21 June 2013, 23:44.

                              Comment


                              • normal 620 -650 gr freon se pune-n instalatie ,dar nu stiu cum este cu tabelul dat de uzina ,se cam bat cap in cap,probabil pentru tarile cu temperaturi mai ridicate

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google