Probleme Aer Conditionat.

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • am si eu o problema cu ac.-ul cand il pornesc imi baga un miros intepator...suficient cat sa ma faca sa deschid geamul...

    Comment


    • e normal cand pornesc AC sa creasca turatia la 1000 si sa ramana asa cat timp e pornit AC ?

      Comment


      • Originally posted by spyd3r View Post
        am si eu o problema cu ac.-ul cand il pornesc imi baga un miros intepator...suficient cat sa ma faca sa deschid geamul...
        Eu zic sa incepi cu o igienizare corecta, inlocuire filtru polen, verificare scurgere condens.
        @gaboneygg.
        Da, creste relantiul; putin sub 1000rpm.
        Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

        Comment


        • asta din cauza ca multi nu stiu cum sa foloseasca AC-ul,cred ca scrie in manualu de utilizare cum se foloseste AC-ul
          inainte de a ajunge la destinatie,cu 2-3 km se opreste AC-ul si se lasa doar ventilatia pe treapta maxima,pentru a usca vaporizatoru de condensu de pe el
          daca se opreste AC-ul odata cu motoru,cand esti in parcare,dupa un timp vei avea neplacuta surpriza ca atunci cand dai drumu la AC sa vina un miros prin ventilatie de-ti intoarce stomacu pe dos
          remediu la astfel de mirosuri nu este decat demontarea aerotermei de pe masina,facuta bucati si spalat vaporizatoru cu multa apa sa se indeporteze prafu,mucegaiu si ce sa mai strans pe acolo,acele,,igienizari,,ale AC-ului nu fac decat sa amelioreze acel miros de canal

          Comment


          • multumesc...chiar nu stiam ;)

            Comment


            • Originally posted by nikuniku View Post
              remediu la astfel de mirosuri nu este decat demontarea aerotermei de pe masina,facuta bucati si spalat vaporizatoru cu multa apa sa se indeporteze prafu,mucegaiu si ce sa mai strans pe acolo,acele,,igienizari,,ale AC-ului nu fac decat sa amelioreze acel miros de canal
              Asta implica demontare bord.
              Eu n-as merge pe o asemenea solutie radicala, de aceea as opta pentru o igienizare, cu folosirea unor solutii care chiar se preteaza pentru asemenea situatii si nu orice spray cumparat la intamplare.
              Foarte important, desi multi ignora acest lucru, este curatarea si igienizarea scurgerii condensului.
              In rest, observatii foarte pertinente; nici prin cap nu mi-a trecut ca mai sunt utilizatori care opresc aerul conditionat odata cu scoaterea cheii din contact.
              Last edited by IancuMIC; 27 July 2013, 09:41.
              Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

              Comment


              • ai sa razi dar sunt multi,nu numai proprietari de logan,unde lucrez cam la 1 luna se demonteaza un bord pentru a se spala vaporizatoru,asta dupa ce sau incercat toate metodele de igienizare,sprey-prima data,mai avem o instalatie de curatat cu vapori,si daca nici atunci nu se elimina mirosurile se aplica ultima solutie,deomntarea bordului scoaterea vaporizatorului si spalarea lui si a tavii de scurgere a apei cu apa si solutii dezinfectante

                Comment


                • Probabil la masinile care lucreaza in regim de taxi e foarte explicabil, pentru ca, ma gandesc, nu poti opri mereu aerul cu 2km. inainte de orice final de cursa.
                  Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                  Comment


                  • N-am oprit niciodata a.c.-ul cu 2 km inainte.In schimb am lasat ventilatia la maxim pentru 1-2 minute,dupa ce am oprit a.c.-ul.
                    Forum neinteresant. Delogat definitiv.

                    Comment


                    • Originally posted by nikuniku View Post
                      inainte de a ajunge la destinatie,cu 2-3 km se opreste AC-ul si se lasa doar ventilatia pe treapta maxima,pentru a usca vaporizatoru de condensu de pe el
                      Si daca ai o cursa de 5-6 km, ce faci, nu mai pornesti AC-u'? E cam de kakao de ex. daca esti imbracat la costum sa transpiri ca un carutas cand te dai jos din masima, sa ai toata camesa lac de apa...
                      Io procedez altfel, nu opresc AC nici cu 2-3km inainte de destinatie si nici in parcare. Il opresc cu vreo 5 min. (deci chestia cu Km e relativa, tubulatura si vaporizatoru' se usuca fct. de timp, nu de km) inainte de a ajunge la destinatie, insa, las putin pe ventilatie (rece) dupa care comut pe maxim cald maxim 1min. ca altfel ma termina. Bineinteles ca las si geamurile jos cat timp e pe cald. La final, dupa ce am oprit motoru, mut rozeta fin nou pe rece...ca sa -o uit pe cald cand dau drumul din nou la AC.
                      Simplu si eficace, cum era..."mai curat, mai uscat"
                      In 7 ani de zile de cand folosesc AC la loganu' din dotare, n-am avut parte de mirosuri nasoale niciodata. E adevarat ca si filtru de polen il scimb cand e cazul.
                      Last edited by 77sky; 27 July 2013, 22:19.

                      Comment


                      • Domnu Inginer Kojak ma scuzati ca de aproape 30 de ani lucrez la masinile pe care le stricati Dumneavoastra(ma refer la proprieterii de masini nu la tine)si dau explicatii de<kakao>
                        dar daca ai de mers 5-6 km,sa stii de la mine Domnu Inginer Kojak ca pe vaporizator va apare atata apa cata bea o biata vrabie si poti oprii linistit AC-ul ca nu are nici pe naiba(sa nu zic altceva mai grav)
                        se discuta despre distante/timpi de calatorie mai mari decat faci tu zilnic cu masina
                        si daca ai semafoare si trafic aglomerat pana acasa,stiind ca mai ai 2-3 km pana acasa sa stii de la mine ca faci aceasta distanta intre 5 si 10 minute
                        Respectele mele Domnu Inginer Kojak si cand voi mai avea nevoie de sfatu Dumitale sa stii ca te voi contacta mai ales ca suntem din acelasi oras

                        Comment


                        • Nenea niculae,

                          Unu la mana:
                          degaba ai tu treij da ani lucrati la masinile pe care zici dumneata ca domniile noastre le strica, daca nu esti in stare sa intelegi fraza scrisa de mine mai sus, care face referire la faza de "kakao". Iti repet, poate de data asta nu intelegi si interpretezi doar ce vrei tu: "E cam de kakao de ex. daca esti imbracat la costum sa transpiri ca un carutas cand te dai jos din masima, sa ai toata camesa lac de apa..."
                          Acu' ti-e clar ca NU m-am referit la explicatiile tale (de specialitate) din postul anterior? Daca nu, uite d-aia io's "Inginer" (sic!) si matale nu, cu toti treij da ani aia ai tai batuti pe muchie.

                          Doi la mana:
                          "se discuta despre distante/timpi de calatorie mai mari decat faci tu zilnic cu masina", adica 5-6km (n.r.)
                          de unde sula lu' hector stii tu ca io zilnic cu masina fac doar 5-6km. Eu am dat doar un exemplu, nu neparat personal...da' se pare ca orbit de furie interpretezi ce vrei dupa bunu' plac. Ma cunosti cumva personal si nu stiu si io de treaba asta? Ca tot esti in etate, ai lucrat si la 2 si-un sfert pe vremuri cumva? Ca ceva reminisciente vad ca ai.

                          In rest, in afara sarcasmului si a arogantelor dumitale de 2 lei din postu' de mai sus, iti port acelasi respect pe care mi-l porti si dumneata.
                          S-auzim de bine!
                          Last edited by Kojak; 28 July 2013, 21:48.

                          Comment


                          • Buna ziua.Am un Logan ambiance din ian.2005,am cu el 125.000km. si de atunci in afara de consumabile si revizii nimic deosebit.De 2 saptamani am observat ca atunci cand dau drumul la a.c. aerul rece se simte doar pe cele 2 aeratoare din partea stg. celelalte 2 baga aer normal(de afara sau din habitaclu,dupa cum este reglat) si aerul nu este prea rece.Nu am folosit a.c. in exces,pot spune chiar putin,am montat filtru de polen.Multumesc.

                            Comment


                            • Ai facut vreodata verificare la freon? Daca nu, atunci e necesar...
                              GL-22-TOF

                              Comment


                              • Anul trecut la Dacia service,am facut revizia la a.c. si spun ei ca mi-au completat freonul.A mers ok,am fost in concediu in vara si l-am folosit.Luni merg la service si am sa vad ce are si voi reveni cu o postare.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google