Aer Conditionat = Cupleaza - Decupleaza
Salutare tuturor.
Am un Logan II - 1.5 dci
Azi (20/05/2016) a fost destul de cald, s-a incins interiorul masinii (avand tapiterie neagra) pornesc motorul, pornesc aerul conditionat si incepe sa bage aer rece. In primele 5-10 minute baga aer rece in valuri. Auzeam cum pornea compresorul - atunci baga aer rece, si apoi se decupla compresorul si baga aer cald. Repeta asta in intervaluri de 30 ~ 60 secunde.
Nici nu am oprit motorul motorul deloc. Am pornit acasa, am avut un drum de 40 de minute. Pe tot parcursul am tinut rotatia motorului la 2.500rpm (sa nu fie vorba ca merg in relantiu si de aia nu baga aer rece)
Tot timpul am lasat AC-ul pornit, pe treapta 4 si temperatura setata la rece.
Tot timpul de 40 de minute nu a bagat nici un pic de aer rece. Cum am ajuns in oras, direct m-am dus la un service de AC, dar baietii nu erau acolo. Asa m-am dus acasa, am ridicat capota de motor si ghici ce. Conductele erau calde. Am mai lasat motorul pornit 3 minute in parcare, am tinut motorul la 2.000 ~ 2.500rpm si conductele erau calde, nu cupa compresorul
Dupa ce am mancat cu nervi, ies din nou in parcare. Pornesc motorul.
Ghici ce. Instant baga aer rece. Compresorul a cuplat instant. Dar iar incepea figura cu valuri.
Cand cupla compresorul conducta se racea instant. Si iar incepea. La 30~60 secunde iar decupla compresorul, peste 30~60 secunde iar cupla compresorul iar teava racea.
Faza criminala daca merg la service, si cand pornesc AC-ul atunci functioneaza bine. Dupa un drum lung si cand il prind asa trebuie dus masina la service.
Sunt disperat.
Ce sa fac? Aveti vreo idee? Va multumesc frumos.
Salutare tuturor.
Am un Logan II - 1.5 dci
Azi (20/05/2016) a fost destul de cald, s-a incins interiorul masinii (avand tapiterie neagra) pornesc motorul, pornesc aerul conditionat si incepe sa bage aer rece. In primele 5-10 minute baga aer rece in valuri. Auzeam cum pornea compresorul - atunci baga aer rece, si apoi se decupla compresorul si baga aer cald. Repeta asta in intervaluri de 30 ~ 60 secunde.
Nici nu am oprit motorul motorul deloc. Am pornit acasa, am avut un drum de 40 de minute. Pe tot parcursul am tinut rotatia motorului la 2.500rpm (sa nu fie vorba ca merg in relantiu si de aia nu baga aer rece)
Tot timpul am lasat AC-ul pornit, pe treapta 4 si temperatura setata la rece.
Tot timpul de 40 de minute nu a bagat nici un pic de aer rece. Cum am ajuns in oras, direct m-am dus la un service de AC, dar baietii nu erau acolo. Asa m-am dus acasa, am ridicat capota de motor si ghici ce. Conductele erau calde. Am mai lasat motorul pornit 3 minute in parcare, am tinut motorul la 2.000 ~ 2.500rpm si conductele erau calde, nu cupa compresorul
Dupa ce am mancat cu nervi, ies din nou in parcare. Pornesc motorul.
Ghici ce. Instant baga aer rece. Compresorul a cuplat instant. Dar iar incepea figura cu valuri.
Cand cupla compresorul conducta se racea instant. Si iar incepea. La 30~60 secunde iar decupla compresorul, peste 30~60 secunde iar cupla compresorul iar teava racea.
Faza criminala daca merg la service, si cand pornesc AC-ul atunci functioneaza bine. Dupa un drum lung si cand il prind asa trebuie dus masina la service.
Sunt disperat.
Ce sa fac? Aveti vreo idee? Va multumesc frumos.
Comment