Probleme Aer Conditionat.

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Este 12V pe un pin mic în consolă (4 pini mici de consolă) după pornirea butonului AC - l -am măsurat. Alături de acesta este un știft cu masă, pin 12V după aprinderea luminilor de poziție și o tensiune de aproximativ 12V cu diferite în funcție de puterea ventilatorului din cabină.

    În plus, vezi mai devreme că computerul reacționează la butonul AC din DDT2000 și stabilește AC de la 0 la 1.


    Originally posted by carlo80 View Post
    După cum puteți vedea în imaginile de mai jos, aerul condiționat se pornește, dar ambreiajul compresorului de aer condiționat nu se atașează


    O altă problemă am verificat conducerea basului de pin al ambreiajului de aer condiționat și a pluginului ECU gri (C1) și a existat o rezistență de 0,9 ohm.

    Am înlocuit releele pentru noul 5pin pentru ventilator și ambreiaj (bobinele au o rezistență de aproximativ 86 ohm, care este mai mică decât vechea), dar, desigur, ambreiajul de aer condiționat încă nu funcționează.​
    Last edited by carlo80; 29 June 2024, 14:44.

    Comment


    • Cred ca mai important este sa vezi tu si sa intelegi \verifici conform toate acestea.
      Iar tot ceea ce am scris si atasat nu a fost doar pentru tine, informatiile pot sa fie de folos si altora, am mentionat foarte clar asta.
      Toate cele bune.
      Last edited by Gil26; 29 June 2024, 16:32.

      Comment


      • Acesta este un aspect simplu și toate controalele ajung la ECU - puteți vedea și în DDT2000. Cred că la fel ca și în cazul rusului, problema setărilor software prin Can Colp (setările în timpul iernii sau alternatorul șterge adesea) sau cel puțin testul ambreiajului de aer condiționat prin clipuri sau circuitul electric pentru ambreiajul de aer condiționat este în regulă. . O cale ciudată a început după actualizarea Can Clip, am citit undeva în stâlpi, a existat și un astfel de caz în Renault Clio.

        Comment


        • aerul conditionat functioneaza! M-am jucat cu configuratia in ddt2000 si dupa repornire compresorul a inceput sa functioneze.

          Vă mulțumesc Gil26 , tuturor pentru ajutor și diagramele de conectare
          Last edited by carlo80; 29 June 2024, 20:45.

          Comment


          • , si nu a fost asta:

            Originally posted by carlo80 View Post
            ....
            Ce să fac? Bănuiesc că ECU este deteriorat - poate un tranzistor?​
            Last edited by Gil26; 29 June 2024, 21:46.

            Comment


            • nu, nu tranzistor. Cred că configurația poate fi remediată folosind Can clip, dar am reușit să o repar folosind Ddt2000.

              Acum, în configurație, se arată
              Air_cond_relay_fitted=1. Până acum arăta 0.​

              Comment


              • Originally posted by ba1atu View Post
                Presiune prea mare (HP) si compresor care cupleaza si decupleaza continuu.
                Merg sa fac revizia la ac dupa 4 ani (cu toate ca era functional). Imi baga 500 ml freon (era setata alta masina in setarile aparatului), fata de 475g +/- si imi spune ca e presiunea inalta prea mare. 15.000 fata de 7.000. Zice ca e infundat radiatorul de ac. Da jos bara, ma duc la spalatoria auto, da cu jetul acolo. Ma intorc, bagam iar instalatia la aparat, baga 475g freon, presiune inalta 7.000, deci problema rezolvata.
                Numai ca nu e asa! Intr-o zi de canicula, pornesc motorul, pornesc aerul conditionat, dau pe 4 ca sa fac racoare in masina. Dupa vreo 5 minute incepe sa cupleze si sa decupleze continuu.
                Mi se spune sa inlocuiesc radiatorul aerului conditionat.
                Nu ma pricep, dar nu mi se pare logic. Daca radiatorul e infundat sau murdar, atunci optureaza circulatia aerului, deci ventilatorul n-are de unde sa traga aer pentru radiatorul motorului si ar trebui sa se incalzeasca si motorul. Am fost atent la lucrul asta si nu se intampla. Am mers la drum lung, aerul conditionat oarecum functioneaza la viteze de deplasare mari, dar daca stau pe loc, la fel, cuplari si decuplari continuu.
                Am mers pe solutia de compromis de a reduce cantitatea de freon. Azi ploua, deci nu pot testa daca am scapat de problema. La mine filtrul uscator nu e pe radiator ci e pe conducta, deasupra rotii dreapta fata.
                Aveti idee de la ce ar putea fi? Nu imi place abordarea de a schimba piese pana se rezolva... (schimba radiatorul, daca tot asa face, schimba si filtrul uscator...)
                Daca doreste cine sa isi exprime vreo parere, as aprecia.
                Am schimbat senzor presiune AC, am completat cu freon, in zilele foarte calduroase, la fel, cupleaza si decupleaza compresorul. Iar am redus cantitatea de freon ca sa nu mai faca.
                Deci tot la abordarea de schimbat piese pana se rezolva am ajuns...
                Pasul urmator care ar fi? Inlocuit filtru uscator sau radiator?

                Comment

                Working...
                X
                Anulare DPF
                Politica de Securitate Google