Este 12V pe un pin mic în consolă (4 pini mici de consolă) după pornirea butonului AC - l -am măsurat. Alături de acesta este un știft cu masă, pin 12V după aprinderea luminilor de poziție și o tensiune de aproximativ 12V cu diferite în funcție de puterea ventilatorului din cabină.
În plus, vezi mai devreme că computerul reacționează la butonul AC din DDT2000 și stabilește AC de la 0 la 1.
O altă problemă am verificat conducerea basului de pin al ambreiajului de aer condiționat și a pluginului ECU gri (C1) și a existat o rezistență de 0,9 ohm.
Am înlocuit releele pentru noul 5pin pentru ventilator și ambreiaj (bobinele au o rezistență de aproximativ 86 ohm, care este mai mică decât vechea), dar, desigur, ambreiajul de aer condiționat încă nu funcționează.
În plus, vezi mai devreme că computerul reacționează la butonul AC din DDT2000 și stabilește AC de la 0 la 1.
Originally posted by carlo80
View Post
O altă problemă am verificat conducerea basului de pin al ambreiajului de aer condiționat și a pluginului ECU gri (C1) și a existat o rezistență de 0,9 ohm.
Am înlocuit releele pentru noul 5pin pentru ventilator și ambreiaj (bobinele au o rezistență de aproximativ 86 ohm, care este mai mică decât vechea), dar, desigur, ambreiajul de aer condiționat încă nu funcționează.
Comment