Probleme La Pornire - 1,5 DCi

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme La Pornire - 1,5 DCi

    salut! am un ogan 1.5 dci si am probleme la pornire. am fost plecat ieri cu ea, masina a stationat vreo 6 ore dp aceaa cand am vrut sa plec iar a pornit cam la a 6 incercare. azi de dimineata am pornito trasa, am lasat'o sa se incalzeasca, am oprit'o si am repornit'o si a luat'o din prima fara probleme. bateria e ok, si ma gandeam sa nu fie de la bujii. masina are 80.000 km. puteti sa imi spuneti cum as putea sa verific bujiile sau sa imi dau seama de la ce nu mai porneste cand e rece?
    multumesc.

  • #2
    Poate iti face figuri senzorul de turatie de pe cutie, da un search ca sa mai discutat problema asta.

    Comment


    • #3
      iao cu usurelu,parte electrica,releu injectie defect,corodat,siguranta care nu face contact,mufele de pe injector,bujii incandescente,sistem alimentare,nu cauta pompa electrica ca dizalu nu are,supapa retur din pompita manuala,filtru motorina infundat sau cu apa in el,pompa de injectie pierde presiunea,exista pe pompa un surub care mareste sau scade presiunea,duzele de retur duse,sau cel mai naspa,injectoarele...sfat,numai porni diesel-ul tras sau impins,eventual incearca cu spray pornire...stima si sa revii sa ne spui ce a avut!
      sigpic
      Poate pentru lume ești o singură personă,dar
      pentru o anumită persoană, ești întreaga lume!

      Comment


      • #4
        cred ca sunt bujiile ca acum masina e calda si porneste foarte repede si pe langa asta am desfacut o bujie si nu se inroseste de nici o culoare. ma gandesc ca daca ar fi de la filtru, sistemul de alimentare, etc, nu ar porni deloc.

        Comment


        • #5
          pe langa ce a spus '' agentul nyt '' ar fi ok sa verifici dar in nici un caz asa dai cu sprai ca este criminal ,ca bujii de incandescenta nu iti recomand sa iti faci griji ca asta ar fi problema pt. pornire poate sa porneasca putin mai greu dar nu din a-6- cheie ,eu am avut 2 bujii duse si pornea din prima cheie dar putin mai greu ,la tine ori se duce motorina pe retur ori sant alte probleme mai grave.

          Comment


          • #6
            si atunci de ce porneste trasa daca nu ar ajunge motorina acolo unde trebuie, si dp ce se incalzeste porneste din prima si f repede...?

            Comment


            • #7
              ce nu intelegi tu este ca motorina se duce pe retur si din cauza asta nu iti porneste la rece dar la cald cum spui tu nu are timp sa se duca inapoi in rezervor si de aceea porneste usor ,parerea mea este ca ar trebui sa vezi la injectoare cu iti da motorina pe retur sau la filtru de motorina supapa de sens sa numai tina .

              Comment


              • #8
                sau poate pompa de joasa presiune dusa

                Comment


                • #9
                  am inteles. de dimineata a plecat tata cu ea si a pornit fara problema, tinand cont ca nu a mai fost pornita de ieri de la vreo 3.

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by agentul nyt View Post
                    iao cu usurelu,parte electrica,releu injectie defect,corodat,siguranta care nu face contact,mufele de pe injector,bujii incandescente,sistem alimentare,nu cauta pompa electrica ca dizalu nu are,supapa retur din pompita manuala,filtru motorina infundat sau cu apa in el,pompa de injectie pierde presiunea,exista pe pompa un surub care mareste sau scade presiunea,duzele de retur duse,sau cel mai naspa,injectoarele...sfat,numai porni diesel-ul tras sau impins,eventual incearca cu spray pornire...stima si sa revii sa ne spui ce a avut!
                    nu cu spray de pornire, ca spargi pistoanele daca nu stii cum sa-i dai.. Nyt-ule ce idei ai si tu.

                    Comment


                    • #11
                      va multumesc pentru pareri dar cred ca cel mai bine o sa o pun pe testar...sti cam cat mai costa?

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by kRhadoo View Post
                        nu cu spray de pornire, ca spargi pistoanele daca nu stii cum sa-i dai.. Nyt-ule ce idei ai si tu.
                        @kRhadoo...pai decat trasa,mai recomandat e un spray,evident ca trebuiie sa stii si cat,unde si cum sa-i dai...si stai linistit ca nu sparge nici un piston

                        Originally posted by gelica75 View Post
                        pe langa ce a spus '' agentul nyt '' ar fi ok sa verifici dar in nici un caz asa dai cu sprai ca este criminal ,ca bujii de incandescenta nu iti recomand sa iti faci griji ca asta ar fi problema pt. pornire poate sa porneasca putin mai greu dar nu din a-6- cheie ,eu am avut 2 bujii duse si pornea din prima cheie dar putin mai greu ,la tine ori se duce motorina pe retur ori sant alte probleme mai grave.
                        @gelica...e criminal zgomotul facut pt 10-15 secunde,dar nu dauneaza daca problema poornirii este remediata repede,daca e folosit des te poti alege cu pistoanele si supapele calcinate,dar nu topite sau sparte
                        Last edited by AGENTUL NYT; 21 March 2011, 16:27. Reason: Automerged Doublepost
                        sigpic
                        Poate pentru lume ești o singură personă,dar
                        pentru o anumită persoană, ești întreaga lume!

                        Comment


                        • #13
                          AGENTUL NYT nu stiu ce parere ai tu despre motoare dar eu iti spun ca dauneaza sa pornesti chiar si odata cu sprai ,trasa sau impinsa masina din pct. meu de vedere daca masina nu porneste la cheie nu am motive sa folosesc metodele mai sus amintite doar sa o vad pornita si dupa sa am mai mari pagube in alta ordine de ideei masina care este masina ar trebui sa porneasca la cheie.
                          PS: acele spraiuri de pornire in nici un caz nu sant recomandate si nu sant fabricate pt. autoturisme ,sant folosite la motoare mari(camioane,autocare,utilaje mari)

                          Comment


                          • #14
                            Cel mai bine e sa o duci la "doctor' sa iti spuna exact ce are, testerul stie mai bine!!
                            Bafta!!
                            Tinc fest !!

                            Comment


                            • #15
                              este prea cald afara ca sa ne facem probleme cu bujiile mai cauta

                              ,,DE_TOATE,,

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google