Probleme La Pornire - 1,5 DCi

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Salut @mihai19logan. Ce ai mai facut cu pornirea? Ti-a mai facut figuri? Ai pus-o pe tester undeva? Te intreb, deoarece cam aceleasi probleme le are - de ieri - fratele meu cu un MCV de 85 CP, cu 60 000 km. Tot asa ieri dimineata a pornit normal si dupaamiaza la ora 18, nu a mai pornit decat la a 10-a cheie. Asta dupa 10 ore de stationare. Azi dimineata, tot asa a pornit dupa a 6-7 a cheie. Masina a cumparat-o second la 30 000 km si degeaba el baga numai motorina de la Petrom, ca nu stim ce a bagat fostul proprietar. Pana acuma nu a avut probleme nici la -15 grade.
    sigpic

    Comment


    • #17
      Exact asa am avut si eu la logan,am schimbat senzoru si nu mai am probleme.

      Comment


      • #18
        tu nu ai diesel
        Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

        Comment


        • #19
          Salutare. La mine nu stiu daca este o problema, cand si cand, dimineata, porneste un pic mai greu, din prima cheie, dar dupa 1-2-3 secunde ( evident, dupa ce astept stingerea martorului de la bord). Pana acum acest lucru se intampla doar dupa ce nu circulam 2-3 zile cu masina. Astazi, de dimineata a pornit "la sfert", dar dupa masa (cca 8 ore de stationat) a pornit mai greu. M-a pus pe ganduri.
          Motorina doar de la pompa (Petrom), 28500 km, mers aproape sportiv (sunt cuminte, da-mi place sa o calc), revizii la timp si fara probleme pana acum (poate doar temperatura de la lichidul de racire - am postat la alt topic). Ar trebuii sa-mi fac griji deja ???

          Comment


          • #20
            Revin cu noutati. A fost fratele la reprezentanta. Cu ocazia asta a facut revizia la 60 000 km, cu schimbarea distributiei. A pus-o si pe tester si a gasit doua erori:
            apa in motorina - dar anuntul asta l-a avut si la cealalta revizie,
            lipsa presiune la sina.
            Au spus ca a doua eroare este datorita faptului ca sunt gata injectoarele. Nasoala chestie.
            Si tot asa ii face - dimineata si dupa stationare de cel putin 8 ore, porneste la 7-8 chei. Si dupa ce a pornit-o si merge ceva cu ea, porneste la sfert. Chiar asa de grav sa fie?
            sigpic

            Comment


            • #21
              salut,am si eu o problema.Am Logan 1.4 -benzina si saunt momente cand porneste foarte greu,la a 5 sau a 6 cheie
              Nu conteaza ca e frig sau cald,ca nu am circulat cu ea 2-3 sau 10 zile pur si simplu nu mai porneste.Bateria are 2 ani,invarte dar nu oi ia.Sunt perioade cand conduc 10-20-50 km,o opresc si dupa 15 minute cand sa plec nu mai porneste.De fiecare data insist de cateva ori si porneste

              Comment


              • #22
                curata senzorul de turatie

                Comment


                • #23
                  salut! eu nu am mai avut probleme cu ea de la ultimul mesaj care vi l'am lasat. porneste de la prima cheie numai ca cateodata putin mai greu dar numai face ca inainte dp a 5-6 cheie. nu am apucat sa o duc la "doctor" singurul lucru care i l'am facut a fost sa o turez mai mult decat de obicei adica dp 3000 de ture. rouge de feu cam cat la costat pe fratele tau sa o puna pe tester?

                  stie careva de la ce poate sa nu mai mi se aprinda becul de la marsarier? mentionez ca becul e nou nout.D
                  Last edited by mihai19logan; 28 April 2011, 17:13. Reason: Automerged Doublepost

                  Comment


                  • #24
                    e ars contactorul de mers inapoi de pe cutia de viteze

                    Comment


                    • #25
                      si eu am avut probleme,dar au fost injectoarele s -au rezolvat la servis MAVEXIM TARGOVISTE,problema este din cauza motorinei proaste!

                      Comment


                      • #26
                        salutare,aceeasi problema am avut-o si eu cu loganul meu 1.6.a zacut in garaj vreo 4 zile dupa ce mi-a facut aceleasi problema.nu pornea deloc,invartea dar degeaba chiar imi faceam planuri sa o duc trasa sau cu platforma la service itsa campina.astazi dimineata dupa ce am citit concluziile voastre mi-am luat trusa de scule si am demontat senzorul de turatie de pe volanta,era plin de pilitura,l-am dat jos l-am curatat cu putin jmirghel f fin l-am montat,am incarcat bateria k era moarta si....surpriza pt mine masina a pornit la sfert de cheie.bine ca nu am ajuns la service k ma goleau de 200 lei.o operatie destul de simpla daca ai niste scule bune.va multumesc pt sfaturi.

                        bafta tuturor si multi km fara probleme

                        Comment

                        Working...
                        X
                        Anulare DPF
                        Politica de Securitate Google