Fluierat Metalic Motor Logan

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Fluierat Metalic Motor Logan

    dupa cum am scris si in titlu am un fluierat metalic la motor. precizez k acest sunet nu vine din zona distributiei k am dat cureaua de accesorii jos si nu mai fluiera. fluieratul persista tot timpul chiar daca motorul este cald, rece tot la fel face si se accentueaza odata cu cresterea turatiei. am schimbat si rolele si nimic. banuiesc ca este de la alternator dar nu inteleg ce ori rulmentii ori fulia

  • #2
    daca spui ca ai dat jos cureaua de accesorii si nu mai face, si mai mult, ai schimbat rola de ghidare si intinzatorul......raman alternatorul, compresorul de AC (daca ai) sau pompa de servo (daca ai)
    incearca sa la invarti la mana, ar trebui sa se auda, chiar daca nu poti imprima cu mana macar 750 rpm
    alternatorul ar mai trebui sa-si schimbe "chitaitul" in momentele cand pornesti/opresti consumatori electrici mari

    Comment


    • #3
      am servo si AC

      Comment


      • #4
        Compresorul porneste doar daca cuplezi AC , deci ramane in calcul alternatorul sau pompa de servo , pe astea le mai ai de verificat, pompa o verifici la ralanti , cineva roteste de volan si tu asculti langa ea , alternatorul ar trebui sa-l simti la mana daca invarti de fulie dupa ce dai jos cureaua
        Pain brings out the truth in us all...
        ...how much truth can you stand?

        Comment


        • #5
          am dat jos alternatorul si de la el se aude.l-am desfacut si am uns rulmentul din spate langa carbuni akolo dar fulia nu am putut s-o desfac. se gasesc rulmenti pentru alternator?

          Comment


          • #6
            Originally posted by EUGEN2008 View Post
            Compresorul porneste doar daca cuplezi AC , deci ramane in calcul alternatorul sau pompa de servo , pe astea le mai ai de verificat, pompa o verifici la ralanti , cineva roteste de volan si tu asculti langa ea , alternatorul ar trebui sa-l simti la mana daca invarti de fulie dupa ce dai jos cureaua
            partea exterioara a fuliei compresorului se roteste permanent, odata cu cureaua, altfel s-ar rupe cureaua daca fulia ar fi fixa
            acolo e vorba de un cuplaj electromagnetic, care, cand este activat, actioneaza si partea interioara a fuliei si tot odata compresorul, dar deja o dam in SF-uri
            zgomotul poate proveni si de acolo, am intalnit la mai multe marci, nu doar la logan

            Comment


            • #7
              Originally posted by Madalinrm View Post
              am dat jos alternatorul si de la el se aude.l-am desfacut si am uns rulmentul din spate langa carbuni akolo dar fulia nu am putut s-o desfac. se gasesc rulmenti pentru alternator?
              Si mai fluiera??

              Comment


              • #8
                pai cred ca le are desfacute deocamdata ce sa fluiere poate el de nervi.



                Originally posted by Madalinrm View Post
                am dat jos alternatorul si de la el se aude.l-am desfacut si am uns rulmentul din spate langa carbuni akolo dar fulia nu am putut s-o desfac. se gasesc rulmenti pentru alternator?
                octaviene sa asteptam ca doar ce posta mai inainte.
                Last edited by kti; 28 March 2011, 21:48. Reason: Automerged Doublepost

                ,,DE_TOATE,,

                Comment


                • #9
                  tot fluiera si precizez ca rulmentul de langa fulie nu am putut sa-l ung cu vaselina pentru k nu am putut sa desfac fulia. mi s-a rupt si un torx in surbul de la fulie.

                  Comment


                  • #10
                    Vezi sa nu fie de fapt pompa de apa. La mine asa a fost si motivul e ca antigelul era prea concentrat. Am mai scos din el, turnat jumate de litru de apa distilata si surpriza, liniste totala.

                    Comment


                    • #11
                      pai, a zis omul in primul post ca a dat jos cureaua si nu mai face
                      @madalinrm: le-ai luat pe toate la mana sa vezi cum fac? ma refer la role si toate accesoriile:alternator, pomap servo, compresor

                      Comment


                      • #12
                        da am luat si rolele si fulia de la servo pe cel de la compresor am uitat cand am vazut ca alternatorul facea rau. Si este o placere sa dai alternatorul jos bine aceasta operatie a fost facuta de tatal meu ca el este mecanic. Acum o sa asptept sa se incalzeasca afara ca sa dam iar alternatorul jos si de data asta cred ca ii schimbam si rulmentii. Eu am zis ca fulia face galagie ca este exact sunet metalic de fulie...

                        Comment


                        • #13
                          trebuia de prima data ca se gasesc

                          ,,DE_TOATE,,

                          Comment

                          Working...
                          X
                          Anulare DPF
                          Politica de Securitate Google