Prezon înfiletat Greșit

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    discurile sant tocite 2mm,placutele sant puse toamna asta ,sant antregi,cam 5000k /an fac,asa vi se pare voua ca alea sant discuri duse,o sa fac eu ncateva poze cu discuri duse ,care anca merg pe masina,aveam placutele anainte sa le schimb cu trw ce am acum,erau aproape la fier si aveam frane fara sa scartie ceva,asa ca discurile le schimb peste 2 ani,adica 10000,vroiam sa le schimb la vara dar le mai las un rand de placute.

    Comment


    • #32
      In primul rand, te rog sa scrii, totusi, romaneste, ca sunt sigur ca nu-s singurul care isi chinuie privirea incercand sa inteleaga ce vrei sa spui.
      In al doilea rand, nu e nevoie sa ajungi cu discurile foita de tigara, ca sa necesite schimbare. Ale tale necesita schimbare imperativa, macar la urmatorul schimb de placute.

      Personal, nu m-as mai fi chinuit sa scot prezonul ala rupt. Le aruncam cu totul si luam discuri noi.
      In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

      Comment


      • #33
        discuri in halul asta am vazut la taxiuri
        Si eu am schimbat discurile la 8 ani, deci retine primu set de fabrica si placutele de fabrica, dar nu erau in halul ala. Mai ducea discurile mele vreo 2 schimburi lejer de placute, dar am zis hai sa fac upgrade la discuri cu gauri si striatii + placute premium. Nu-mi pare rau de alegerea facuta in primavara
        ​​​​​​

        Comment


        • #34
          prezoanele de la roata se infileteaza in butucu rotii nu in discuri cum cred unii colegi de forum,daca nu cred ce spun eu sa dea o roata jos de pe fata si sa se convinga

          Comment


          • #35
            Originally posted by nikuniku View Post
            prezoanele de la roata se infileteaza in butucu rotii nu in discuri cum cred unii colegi de forum,daca nu cred ce spun eu sa dea o roata jos de pe fata si sa se convinga
            asa e
            apropo, de la antifurturi de 2 lei am stricat la o roata filetul din butucul rotii, noroc ca am reusit sa mai scot antifurtul ca se invartea in gol si nu mai avea deloc filet cand l-am scos afara
            noroc ca i-am pus la loc un prezon normal si l-am invatat sa mearga, atat ca am ramascu sechele pe acel filet si merge mai greu decat celelalte prezoane
            ​​​​​​

            Comment


            • #36
              Originally posted by electrica2000 View Post
              gata ,mi sa luat o piatra dupa inima ca umblam an 3 prezoane,am rezolvat la cervice,cand le a desfacut au trosnit fiecare surub,dupa ce a dat discul jos ,surubul a mers la mana ,am 122000 km si am a doaua pereche de discuri,pana si discul a fost lipit rau,pana nu ia dat cu sprei si cateva ciocane sanatoase nu sa dezlipit,va da ti seama ,acolo se umbla foarte rar.
              De acord, acolo se umbla foarte rar, insa cand se umbla trebuie sa se umble corespunzator : inainte de montaj se aplica peste butuc vaselina cu cupru sau vaselina alba cu litiu, astfel uincat discul sa nu se sudeze de butuc. De asemenea la fiecare demontare a rotii se curata butucul de centrare si discul cu peria de sarma si apoi se aplica aceeasi solutie (vaselina cu litiu, sau cu cupru) ca sa nu rugineasca butucul.

              La tine arata de parca n-ar fi umblat nimeni niciodata la rotile alea. Dar ce sa-i faci? Romanul e cel mai bun mecanic auto din lume, nu conteaza ca el a facut scoala de frizeri.
              _
              B 48 C U P - Ligheanul Agitat

              sigpic

              Comment


              • #37
                2 mm nu e mult,eu nu schimb discul odata cu placutele sau la doua randuri de placute,poate asa se vede an poze,ca are rugina ...asta orice disc are si tambur,ca nu o sa vopsesc acum si toba ca e urata.
                Last edited by electrica2000; 17 December 2013, 20:36.

                Comment


                • #38
                  e vorba ca discul e uzat si ca are santuri datorita placutelor proaste sau etrierilor cu pistonase blocate ! D'oh !!! sau disc de calitate proasta
                  cred ca userii dsign si darksid3 la asta se refereau.
                  Mult respect !

                  ps: ce discuri si ce pracute ai?
                  ​​​​​​

                  Comment


                  • #39
                    Discurile au cota minima sub care e bine sa nu treci. Bineinteles, suntem romani, suntem cei mai buni mecanici, ignoram recomandarile producatorului, ca e prost si nu stie ce zice.

                    La cum arata discurile alea, la mine erau aruncate demult la fier vechi, iar micii cumparati cu banii de la fier vechi erau demult mancati
                    _
                    B 48 C U P - Ligheanul Agitat

                    sigpic

                    Comment


                    • #40
                      Daca discul a luat si 3 ciocane ca sa iasa de pe butuc, nu a ramas si cu amprente pe dos?
                      Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                      Comment


                      • #41
                        n-a lasat amprenta, doar ce i-a luat marginea de uzura
                        Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

                        Comment


                        • #42
                          nu ,ca nu sa dat diret an disc unde calca placuta,ci an buza ,a dat cu sprei prima data la greu apoi cateva ciocane,am stat langa el,chiar nu vroia la mana sau dupa cateva lovituri cu coada de lemn a ciocanului,iar de aratat rau nu stiu cum vede ceilanti colegi ca arata rau,asa e rugina ,ce pot sa i fac eu,iar de tocit nu e asa rau 2mm ,adica 1mm pe o parte si 1mm pe cealalta,acum fiecare face ce vrea cu masina lui,eu unu nu dau cu vopsea pe tamburi sau pe nu stiu ce element pe la roti sau pe sub masina.

                          Comment

                          Working...
                          X
                          Anulare DPF
                          Politica de Securitate Google