discurile sant tocite 2mm,placutele sant puse toamna asta ,sant antregi,cam 5000k /an fac,asa vi se pare voua ca alea sant discuri duse,o sa fac eu ncateva poze cu discuri duse ,care anca merg pe masina,aveam placutele anainte sa le schimb cu trw ce am acum,erau aproape la fier si aveam frane fara sa scartie ceva,asa ca discurile le schimb peste 2 ani,adica 10000,vroiam sa le schimb la vara dar le mai las un rand de placute.
Prezon înfiletat Greșit
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
In primul rand, te rog sa scrii, totusi, romaneste, ca sunt sigur ca nu-s singurul care isi chinuie privirea incercand sa inteleaga ce vrei sa spui.
In al doilea rand, nu e nevoie sa ajungi cu discurile foita de tigara, ca sa necesite schimbare. Ale tale necesita schimbare imperativa, macar la urmatorul schimb de placute.
Personal, nu m-as mai fi chinuit sa scot prezonul ala rupt. Le aruncam cu totul si luam discuri noi.In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul
Comment
-
discuri in halul asta am vazut la taxiuri
Si eu am schimbat discurile la 8 ani, deci retine primu set de fabrica si placutele de fabrica, dar nu erau in halul ala. Mai ducea discurile mele vreo 2 schimburi lejer de placute, dar am zis hai sa fac upgrade la discuri cu gauri si striatii + placute premium. Nu-mi pare rau de alegerea facuta in primavara
Comment
-
Originally posted by nikuniku View Postprezoanele de la roata se infileteaza in butucu rotii nu in discuri cum cred unii colegi de forum,daca nu cred ce spun eu sa dea o roata jos de pe fata si sa se convinga
apropo, de la antifurturi de 2 lei am stricat la o roata filetul din butucul rotii, noroc ca am reusit sa mai scot antifurtul ca se invartea in gol si nu mai avea deloc filet cand l-am scos afara
noroc ca i-am pus la loc un prezon normal si l-am invatat sa mearga, atat ca am ramascu sechele pe acel filet si merge mai greu decat celelalte prezoane
Comment
-
Originally posted by electrica2000 View Postgata ,mi sa luat o piatra dupa inima ca umblam an 3 prezoane,am rezolvat la cervice,cand le a desfacut au trosnit fiecare surub,dupa ce a dat discul jos ,surubul a mers la mana ,am 122000 km si am a doaua pereche de discuri,pana si discul a fost lipit rau,pana nu ia dat cu sprei si cateva ciocane sanatoase nu sa dezlipit,va da ti seama ,acolo se umbla foarte rar.
La tine arata de parca n-ar fi umblat nimeni niciodata la rotile alea. Dar ce sa-i faci? Romanul e cel mai bun mecanic auto din lume, nu conteaza ca el a facut scoala de frizeri.
Comment
-
2 mm nu e mult,eu nu schimb discul odata cu placutele sau la doua randuri de placute,poate asa se vede an poze,ca are rugina ...asta orice disc are si tambur,ca nu o sa vopsesc acum si toba ca e urata.Last edited by electrica2000; 17 December 2013, 20:36.
Comment
-
e vorba ca discul e uzat si ca are santuri datorita placutelor proaste sau etrierilor cu pistonase blocate ! D'oh !!! sau disc de calitate proasta
cred ca userii dsign si darksid3 la asta se refereau.
Mult respect !
ps: ce discuri si ce pracute ai?
Comment
-
Discurile au cota minima sub care e bine sa nu treci. Bineinteles, suntem romani, suntem cei mai buni mecanici, ignoram recomandarile producatorului, ca e prost si nu stie ce zice.
La cum arata discurile alea, la mine erau aruncate demult la fier vechi, iar micii cumparati cu banii de la fier vechi erau demult mancati
Comment
-
nu ,ca nu sa dat diret an disc unde calca placuta,ci an buza ,a dat cu sprei prima data la greu apoi cateva ciocane,am stat langa el,chiar nu vroia la mana sau dupa cateva lovituri cu coada de lemn a ciocanului,iar de aratat rau nu stiu cum vede ceilanti colegi ca arata rau,asa e rugina ,ce pot sa i fac eu,iar de tocit nu e asa rau 2mm ,adica 1mm pe o parte si 1mm pe cealalta,acum fiecare face ce vrea cu masina lui,eu unu nu dau cu vopsea pe tamburi sau pe nu stiu ce element pe la roti sau pe sub masina.
Comment
Comment