Problema Directie

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Problema Directie

    Am un logan model 1.4 abs plus...am avut un nefericit accident cu masina am lovit cu partea din drapta fata...dupa ce a iesit din service ....volanu se misca destul de greu fata de cum se misca inainte...ce ar putea fi ?
    Am schimbat pe partea aceea telescop, planetara si pompa servo pe care am cumparat`o noua de la reprezentanta.
    Ce as putea face?
    Multumesc!

  • #2
    intreaba la service de fisa cu unghiurile refacute dupa inlocuirea pieselor. daca n-o au, pune-i sa (re)faca unghiurile.
    inainte de asta, poti sa pui masian pe butuci si sa volanezi de cateva pri cu motorul oprit maxim stg maxim drp, apoi dupa 5-6 volane complete stg-dpr, sa pornesti motorul si mai faci vreo 5-6 miscari cap-coada stg-dpr, se poate sa nu fie aerisita bine instalatia de servodirectie.
    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

    Comment


    • #3
      De aerisit nu stiu nimica...cred ca trebuie sa incerc asta..Mersi seba!
      Unchiu de fuga l-am facut dupaia si roata din dreapta e putin mai in spate iar cea din stanga mai infata dar in curand schimb capetii de bara si dupaia il mai fac odata poate se mai trage
      Ala zicea ca e putin stramb suportu de la motor da nu am ce face ..poate dupa schimbare capetilor se mia indreapta.
      Unii ziceau ca sunt niste rulmenti deasupra telescoapelor si se poate sa fie aia sparti si deaia sa se miste greu e posibil?

      Comment


      • #4
        Daca cadrul de la motor este deformat atunci si unghiurile de directie sunt neconforme . Daca auto este cu servodirectie atunci ar trebui sa-i pui pe cei din service sa-ti verifice presiunea in instalatia de servodirectie si sa-ti dea valorile masurate ale presiunii din instalatie cand auto functioneaza la relanti si nu ai bracat rotile si in timpul bracarii rotilor . Punei pe cei din service sa-ti verifice caseta de directie si bieletele de directie sa vada daca sunt ok sau nu .

        Comment


        • #5
          skay cum adica roata stg e mai in fata ? inseamna ca ai ansamblul fata varza trebuie sa-l schimbi cai niciodata nu vei mai avea unghiuri bune si asta poate fi un motiv foarte bun ca directia sa-ti mearga mai greu

          Comment


          • #6
            daca se refera la unghi cred ca vrea sa spuna ca roata iese mai in afara fata de cealalalta.

            ,,DE_TOATE,,

            Comment


            • #7
              Cadrul ala se schimba .....si l a schimbat un prieten

              Comment


              • #8
                Sunt consient ca niciodata nu o sa mi am unghiu bun doar ca nu mai am ca face acum si oricum nu e chiar asa de mult mai in fata cea din stangaiar ca din dreapta e putin mai in spate decat normal.Ar tebui sa consult un service intradevar

                Comment


                • #9
                  daca iti achizitionezi un cadru nou sau sh,inainte sa-l montezi intr-un service autorizat,roaga meseriasii sa ti-l intareasca prin niste suduri in anumite portiuni(stiu ei ce au de facut daca sunt meseriasi),apoi pune-l,faptul ca merge greu,nu are legatura cu unghiul,ori ai rulmentul de la flansa spart,ori trebuie sa ii faci aerisirea instalatiei,cum ti-a explicat si Seba
                  eu sunt curios de la ce merge greu,dar din cate am intilnit pina acum astea 2 sunt cauzele,nu exclud si ca unghiul ar fi de vina,dar ar trebui sa ai unghiul ceva in genul,o roata e virata juma de tura stinga si cealalta la fel dar dreapta
                  spor la treaba si stima !
                  sigpic
                  Poate pentru lume ești o singură personă,dar
                  pentru o anumită persoană, ești întreaga lume!

                  Comment


                  • #10
                    Cadru motor nu mai stiu cum este da oricum nu-l mai schimb nu are rostu sa mai dau banii si pe ala e bun asta daca mai gasesc fisa de la unghiu de fuga o sa-i fac o poza si o pun sa vedeti diferenta.
                    Si eu m-as mira sa fie de la unghi pentru ca rotile nu sunt nici in stanga nici in dreapta sunt doar putin mai in fata una si cealalta mai in spate atat.Si e nasol merge destul de greu de parca nu as avea servoTrebuie neaparat sa vad prima oara o sa vad cu rulmentul de la flasa daca nu sunt aia de vina incerc si cu aerisitu pompei cum a zis seba.
                    Mersi agentu!

                    Comment


                    • #11
                      in cazul in care simetria rotilor fata de axa longitudinala e dusa cu doar cativa mm, deja simti directia grea, iar pe o parte virezi mai usor decat pe cealalta. plus ca masina va avea tendinta sa traga singura intr-o parte, in principiu pe partea rotii ramase in urma. schimbul capetilor de bara nu va rezolva problema, trebuie verificate portfuzetele si jugul motor, bratele longitudinale ale jugului, mai exact precum si capetii telescoapelor, poate sunt indoiti la prinderea pe portfuzeta si de acolo deviatia rotilor. nu-ui chiar simpla si ieftina de rezolvat problema...
                      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                      Comment


                      • #12
                        Tocmai de aceea nu vreau sa ma mai complic cu ea daca nu e rulmentul sau aerisirea la servo...cel putin nu prea curand...mai trag de ea asa cum e ce sa-i faci criza.Oricum o folosesc numai local pentru drumuri mai lungi am skoda.O sa pun mai tarziu niste poze cu fisa de la geometria rotilor sa vedeti.

                        Comment


                        • #13
                          Multumesc tuturor pentru sfaturi!dar azi din intamplare am descoperit care era problema...volanu vreca pe plasticurile din spatele lui de aceea se intorcea asa de greu am dat o tura fara alea si surpriza volanu mergea chiar foarte bine la fel ca la inceput se simte acum ca am servo...directia sa imbunatatit e mult mai usor de intors de volan merge chiar si cu podu palmei am decupat putin din ele si acum merge brici

                          Comment


                          • #14
                            In urma cu trei zile am echipat masina cu pneuri noi cu caracteristicile tehnice corespunzatoare.Au fost echilibrate rotile si umflate cu azot.Totul ok pana aici.A urmat un drum pana la munte si am observat o usoara inclinatie spre stanga a volanului.Masina nu trage in stanga nici in mers si nici la franare.Are geometria facuta in toamna la AutoMarcus's Bucuresti.De la ce aceasta depozitionarea a volanului?

                            Comment


                            • #15
                              geometria aia din toamna a fost facuta pe nsite gume uzate, iar volanul n-a stat centrat cand s-a facut reglajul. sau gumele astea noi sunt una mai amre si una mai mica, una mai grea si una mai usoara, pe puntea fata. cantareste rotile si pune de greutate egala pe fata.
                              Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google