Troncanit la anumite viteze, suruburi roata rupte

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Troncanit la anumite viteze, suruburi roata rupte

    In seara asta cand ma intorceam acasa am auzit un troncanit cand mergeam pe ub drum drept ca in palma!Mergeam cu volanul drept nu l-am virat de loc. Imediat cum bagam trampta a 2a si treceam de 20 kmh si tineam viteza constanta incepea satroncane!mentionez ca se simte si in podea si volan(volanul nu se misca, nu are joc doar ca il simt ca si cum ar lovi cineva cu picioru in janta).Chestia ciudata este urmatoarea: cand accelerez continua nu se mai aude sau simte, daca merg constant cu 40 la ora se simte si aude dar daca virez putin de tot volanul(adica sa schimb o banda) nu se mai aude, cand indrept se aude iar.
    Pe la 70.kmh nu se mai aude(mai mult nu i-am dat de frica).
    Cauciucurile le-am montat si echilibrat de max 100 km.
    Frana de mana trasa pana in tavan,treapta a-II-a cu pedala in fund.....peste 5000 rpm=DRIFT nu altceva!

  • #2
    verifica scutul sa nu fie slabit si intra in rezonanta la o anumita turatie

    Comment


    • #3
      sincer nu cred ca este scutul pt ca se aude ca o bataie!
      Frana de mana trasa pana in tavan,treapta a-II-a cu pedala in fund.....peste 5000 rpm=DRIFT nu altceva!

      Comment


      • #4
        evacuarea s-ar putea sa bata in scut ... sau niste prezoane slabite ...

        Comment


        • #5
          prezoane slabite!am patit-o de 2 ori!
          http://www.loganclub.ro/forum/ms_41_nzn-t12171.html? Logan 2000 16v

          Comment


          • #6
            baga-te su ea trage de roti, tubulatura evacuare, uita-te la arcuri, trage de amortizoare si revino

            Comment


            • #7
              Update!!!Azi iau coarba scot roata dreapta si incept sa trag de toate pe acolo.Un mic joc in capatul de bara si cam atat, deci nimic care sa explice troncanitul.Pun roata la loc strang prezoanele la mana si putin cu coarba, o las jos de pe cric si ma apuc sa strang cu coarna. primul merge struna se blocheaza cand ajunge la capat, trc la al 2 lea, la fel de ok...cand ajung la al 3 lea il strang si foarte ciudat se strangea in continuare, parca devenise elastic. Si la-am strans putin cate putin pana s-a RUPT! am ramas cu prezonul in fuzeta fara cap.Acum problema este cum o sa il scot? De unde in cumpar prezoane si cam cat costa. Nu ma expediati la piese auto ca acolo mi-au cerut 75 lei pt 4.
              Frana de mana trasa pana in tavan,treapta a-II-a cu pedala in fund.....peste 5000 rpm=DRIFT nu altceva!

              Comment


              • #8
                Ia trage un ochi la "Prezon infiletat gresit"
                Sunt si solutii, daaar maaare grija!

                P.S. Mie unul mi se pare curios: Surub M10 sa il rupi cu amarata aia de coarba...e mare lucru! Mi-au strans unii cu pistolul surubul cela, cand am pus coarba nu puteam sa desfac, am pus teava si a inceput sa cedeze coarba dar surubul...nevoie sa se miste; se indoia coarba!
                Last edited by 77sky; 6 April 2011, 00:06.
                Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

                Comment


                • #9
                  Sigur e defect de fabricatie in prezon, o bula de aer, dar cert este ca nu are cum sa cedeze de la coarba ... eu am rupt 3 coarbe dinalea si tot nu a cedat prezonul ... citeste unde a zis sky, ai mare grija pe cine pui sa faca manopera.
                  sigpicMy ride

                  Comment


                  • #10
                    Mari sanse ca cei din vulcanizare sa fi strans prezonul gresit, iar acum s-a rupt. Am mai vazut cazuri. Verifica filetul din fuzeta, iar pentru prezoane, vorbeste la Autosoft. Au preturi ok.
                    In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                    Comment


                    • #11
                      SUCCESS!!!!!am reusit de unul singur sa scot prezonul!a iesit usor, l-am scos cu o sutubelnita!filetul era in regula iar singulul lucru care ar explica ar fi un defect de fabricatie!
                      In concluzie:
                      1. Daca prezonul cand se strange nu se mai opreste adica impiedici rezistenta dar tot se strange...atentie poate sa se rupa, nu il fortati in continuare.
                      2. Prezoanele care si-au rupt in discuri ventilate se scot usor(cu o dalta, un ciocan si o surubelnita)
                      Frana de mana trasa pana in tavan,treapta a-II-a cu pedala in fund.....peste 5000 rpm=DRIFT nu altceva!

                      Comment


                      • #12
                        Un prezon cu defect din fabricatie, oricum nu va rezista decat cateva operatii montat/demontat.
                        In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                        Comment


                        • #13
                          Colac peste pupaza ieri am mai rup 2 prezoane noi!Tot de la roata dreapta fata.Am ajuns la concluzi ca prezonele mele se rup din caza ca se incinge discul foarte rau cand merg ca nebunu si merg cam des asa.Se caleste metalul.Nici nu stiu ce sa zic ma apuca nervii cand ma gandesc ca exista posibilitatea sa se mai rupa si mai ales ca se poate rupe in mers.
                          Frana de mana trasa pana in tavan,treapta a-II-a cu pedala in fund.....peste 5000 rpm=DRIFT nu altceva!

                          Comment


                          • #14
                            Du-te mai cu incinsul)
                            N-are nici o legatura. Nu ai tu suficienta forta de frecare cat sa poti incinge fuzeta. De fapt nu prea stiu ce masini au o astfel de forta.

                            Metalul daca se caleste, se imbunatateste.

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by Stuke View Post
                              Colac peste pupaza ieri am mai rup 2 prezoane noi!Tot de la roata dreapta fata.Am ajuns la concluzi ca prezonele mele se rup din caza ca se incinge discul foarte rau cand merg ca nebunu si merg cam des asa.Se caleste metalul.Nici nu stiu ce sa zic ma apuca nervii cand ma gandesc ca exista posibilitatea sa se mai rupa si mai ales ca se poate rupe in mers.
                              Am o rugaminte la tine, daca se poate...

                              Executa niste in cadru macro, f. bune, la sectiunile suruburilor (daca e posibil la doua suruburi). La ambele bucati ale unui surub.

                              Eu unul nu reusesc sa inteleg cum reusesti tu "performanta" sa le rupi. Sunt extrem de rare aceste cazuri

                              Merci!
                              Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google