Troncanit la anumite viteze, suruburi roata rupte

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    ce patesti tu este imposibil practic, doar daca prezoanele au trecut din greseala pe langa tratamentul termic, iar chestia cu incinsul nu tine, mai intai ti s-ar topi plactele de frana.

    sper ca nu ne iei la misto
    Last edited by radu cornel; 20 April 2011, 15:07. Reason: Automerged Doublepost

    Comment


    • #17
      daca le strangi pana deformezi janta sau ai prezoane din fier mort,,,poate,,, sa se rupa dar nici asa nu se rup
      prezoanele antifurt care sunt facute doar sa fie frumoase,tot nu se rup

      Comment


      • #18
        maine o sa fac poze la prezoanele rupte care inca le mai am. nu pot sa imi dau seama ce se intampla.singura prob care o mai am pe dreapta e un joc in capatul de bara.toate prezoanele pe care le-am luat sunt originale!fie am eu un ghinion cum nu exista si am nimerit cu defect de fabricatie, fie am o prob de care nu imi dau seama sa fie janta dezechilibrata dar nu simt nimic in volan.nu pot sa imi dau seama ce are.maine sau poimanie o sa ma duc sa mai fac o echilibrare la roti ii schimb iar prezoanele(toate, le iau de la un alt magazin) si daca mai face figuri o sa vedeti pe forum un filmulet cu un logan 16v albastru mineral care arde!nu gasesc o explicatie logica!Ce ma roade cel mai tare e ca se rup doar la roata dreapta fata.
        Frana de mana trasa pana in tavan,treapta a-II-a cu pedala in fund.....peste 5000 rpm=DRIFT nu altceva!

        Comment


        • #19
          Ce jante ai? O poza si cu acea janta, please! (pe langa cele macro ale suruburilor rotii)
          Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

          Comment


          • #20
            Orice joc ar avea roata nu se misca din prezoane.Si cred ca ar trebui sa aibe un joc destul de mare pe care sa-l simti bine de tot in mers.Suspensia preia si transmite caroseriei.Nu se rup prezoanele de la roti dezechilibrate.O varianta ar mai fi sa schimbi fuzeta cu totul.

            Comment


            • #21
              astea sunt cele mai bune poze pe care am putut sa le fac.hai sa zicem ca a fost primul cu defect de fabricatie dar inca 2....nu stiu ce sa zic.
              Attached Files
              Frana de mana trasa pana in tavan,treapta a-II-a cu pedala in fund.....peste 5000 rpm=DRIFT nu altceva!

              Comment


              • #22
                Prima poza a sectiunii nu e clara. Daca erau defecte de material se puteau vedea (pentru cel obisnuit cu asa ceva)
                Ce mi se pare iarasi ciudat (pozele 2 si 4) restul de surub parca e de forma tronconica (baza mare spre capatul hexagonal si baza mica spre ruptura)
                Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

                Comment


                • #23
                  Sa fie prezoanele prea lungi si sa nu stranga bine? ( observ ca prezoanele nu au filet total ) .

                  Am patit la o duba ceva de genul asta,in linie dreapta nu facea urat,pe viraje facea ca toate cele si cand mi-am dat seama ce era..a fost prea tarziu.
                  sigpic
                  "BRABUS" STYLE

                  Comment


                  • #24
                    Suruburile nu sunt filetate integral, pentru ca pe acea portiune se aseaza saiba conica. Atasez o poza inserata de colegul @ Augustin-Yng.

                    Pentru o buna vizualizare a pozei, link spre post original: http://www.loganclub.ro/forum/showpo...03&postcount=4

                    Ai jante de aliaj, originale?
                    Attached Files
                    Last edited by 77sky; 21 April 2011, 23:38.
                    Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

                    Comment


                    • #25
                      da am jante de aliaj originale.nu stiu cum se numeste modelul dar sunt de prestige ph1
                      Frana de mana trasa pana in tavan,treapta a-II-a cu pedala in fund.....peste 5000 rpm=DRIFT nu altceva!

                      Comment


                      • #26
                        au fost stranse foarte tare la vulcanizare (peste cuplu de strangere .,filetu s lungit)cand au fost date jos si stranse din nou nu cedat f repede
                        sigpicmasina personala pare cea mai deosebita

                        Comment


                        • #27
                          Ieri m-a mancat undeva sa desfac o roata de pe fata-aliaj-model Sinaia (pentru a schimba placutele de frana) de la masina lui papa. Productie 2006, in martie luata.
                          Suruburi originale din fabrica.
                          Sunt cele din link-ul inserat la postul 24 - din stanga - fara saiba conica.
                          Avusesem o cheie in cruce pe care am reusit sa o rotunjesc din hexagon, cap de 19. Am taiat capul tubular uzat, l-am facut patrat fix, cat sa intre noua tubulara (bucata singulara), sudura faina.
                          Pun din nou cheia aia. Cu mare greutate am reusit sa le desfac. Cand le dau jos inteleg de ce...
                          Portiunea de contact cu janta a surubului - ruginita
                          Portiunea de contact filetata - ruginita.
                          Daca mai punem la socoteala si strangerea anterioara la pistol, la nivel de neobrazare (deh! sa fie...) obtinem rezultatul. Ma dureau mainile de la desfacut.

                          Concluzii:
                          1. Refuz sa cred ca o coarba pricajita (slabut aliata!) poate sa desfaca asemenea suruburi. Doar daca sunt gata rupte interior...
                          2. Desteptii de la Dacia au comis-o la inceput, cu primele modele de jante de aliaj, nepunand acea saiba conica. La a mea sunt acele saibe, capul este de 17mm si plin (nu cu orificiu interior ca cele de mai sus)
                          Rostul ei nu este pentru centrare, frecare fier-aliaj AL, cat pentru a preintampina situatii ca a mea.
                          Last edited by 77sky; 2 May 2011, 14:30.
                          Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

                          Comment


                          • #28
                            Eu am schimbat un cauciuc pe fata si cand o pus nenea cheia pneumatica ,a pocnit surubul in doua.Sa vezi ce fata a facut ala de la vulcanizare,cand a vazut ca a facut doua suruburi dintr-unul .Culmea e ca partea cealalta care a ramas in disc a iesit foarte usor.Practic a cazut dupa ce l-am zgandarit cu surubelnita.Eu am jante originale prestige.Am pus un alt surub cu cap mai mare tot pentru aliaj ,dar cu cap de cheie mai mare.Am luat o cheie de roti in cruce si am rezolvat problema.Pe cheie am dat 14 roni ,iar la dealer mi-au cerut 19 roni pentru un surub original de logan.Cu cheia lor cred ca daca dai in cap la unul cu ea se stramba.
                            Welcome to the Club, We Have Jackets !

                            Comment


                            • #29
                              # margelatu, ce fel de suruburi ai? Cu sau FARA saiba conica de care vorbeam mai sus?
                              Mi se pare o tampenie modalitatea de strangere de la vulcanizare. Fara cenzura la adresa cuplului aplicat.
                              Ne mai miram de ce ni se rup suruburile in jante
                              Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

                              Comment


                              • #30
                                77Sky - iti inchipui daca se rupeau cumva prezoanele , intr-o curba pe undeva pe la munte ?
                                Odata stranse la modul nesimtit , suruburile se alungesc si isi pierd din propietati , fiind mai destinate forfecari.
                                Iar janta , si ea e posibil sa sufere deformatii . Sunt total impotriva cu vulcanizarile care au pistol deala pneumatic si nu stiu sa-l foloseasca.
                                Pentru ca si pistolul ala are un reglaj , dar probabil e reglat la maxim.
                                , sunt cu ochii pe voi !
                                :thumbsup:

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google