Nu e vorba de loganul din semnatura.Rog un moderator sa mute unde e cazul.Postez aici pentru a afla mai multe pareri de la cunoscatori(deoarece am observat ca mai sunt utilizatori de ford transit).
Sper sa nu imi sara nimeni in cap.
Detin in familie Ford Transit,condus cu mare grija de tatal meu.Motor 2,4 tdci 74 kw,100 cp,an 2006 modelul nou,caroserie medie(8,55 metri cubi).Cutie 5 trepte.cumparat cu vreo 235.000 km.Masina foarte ingrijita de fostul proprietar,chiar a carat doar lingurite si paharele de plastic din Sf Gheorghe in Ungaria.A costat masina 7300 Euro.
Din decembrie a mers pana acum 3 saptamani normal.A facut si vreo 6 curse a cate 150 km incarcata cu 2,5 tone.Se comporta excelent.
A aparut problema:se auzea o tacaneala motor.(masina era goala).A mai mers tata cu tacaneala aia circa 30 km,sa ajunga acasa...pana sa isi dea seama ce e.apoi luat-o la remorca dus la service.controlat injectoare,in regula.deci problema mai la fund.
Hotarat demontare motor.
S-a gasit la pistonul ultim ,avea camasa aceea ce vine in gaura ce prinde biela de piston dusa.(cauza posibila lipsa de ulei la acel piston).restu motorului e nou nout.nu are uzura deloc.totul intact.doar aceea camasa roasa ce a facut joc in boltul ce prindea pistonul de biela.schimbat biela cu tot cu piston sa vina totul turnat.6 milioane.
apoi a observat ca a atins capul pistonului foarte usor in supape.daca tot a desfacut a schimbat toate supapele de pe chiuloasa.
Acum,daca tot a desfacut motorul s-au mai schimbat diversi semering,volanta(LUk),(discul si placa de ambreiaj stare foarte buna,posibil schimbate de fostul),distributie.Montat motor la loc.Ulei Mobil,full sintetic(inainte cand am cumparat masina am facut schimbul la filtre cu tata acasa si ulei am pus ford)filtre man.Acum am schimbat doar filtrul de ulei.Restu fiind schimbate cand am luat masina,in urma cu max 4000 km.
Cat a stat masina demontata motorina din filtru de motorina s-a dus in rezervor,si cand am incercat pornirea nu am reusit.pana ne-a venit in cap filtrul...am bagat motorina in el.a prins aer...
A pornit.Mers foarte finut motor,fara fluctuatii relanti,ambreiaj mult mai fin,intrare in viteza mult mai placuta.
Acum tata cand a luat-o din service nu a turat-o deloc...acasa am incercat eu usor cu ea.Apas pedala usor,1000,1500,2000,2500,3000 rpm sa ascult motorul.Acum nu mai vrea sa se tureze peste 3000 de ture.
De ce?
Tata mai spune de ordinea la injectoare...ca le-a scos si nu le-a mai pus in aceeasi ordine.Sunt asezate injectoarele intr-o anumita ordine?
Inca o chestie,si inainte si dupa desfacerea motorului,cand plecam dupa loc,cu treapta 1,dadeam drumu la ambreiaj in relanti si masina se accelerea un pic singura si revenea in secunda urmatoare.
Acum va multumesc celor ce cititi problema in cauza si astept cat mai multe comentarii si concluzii.
Multi kilometrii fara probleme.
P.S. cost piese si mana de lucru:5400 RON
Sper sa nu imi sara nimeni in cap.
Detin in familie Ford Transit,condus cu mare grija de tatal meu.Motor 2,4 tdci 74 kw,100 cp,an 2006 modelul nou,caroserie medie(8,55 metri cubi).Cutie 5 trepte.cumparat cu vreo 235.000 km.Masina foarte ingrijita de fostul proprietar,chiar a carat doar lingurite si paharele de plastic din Sf Gheorghe in Ungaria.A costat masina 7300 Euro.
Din decembrie a mers pana acum 3 saptamani normal.A facut si vreo 6 curse a cate 150 km incarcata cu 2,5 tone.Se comporta excelent.
A aparut problema:se auzea o tacaneala motor.(masina era goala).A mai mers tata cu tacaneala aia circa 30 km,sa ajunga acasa...pana sa isi dea seama ce e.apoi luat-o la remorca dus la service.controlat injectoare,in regula.deci problema mai la fund.
Hotarat demontare motor.
S-a gasit la pistonul ultim ,avea camasa aceea ce vine in gaura ce prinde biela de piston dusa.(cauza posibila lipsa de ulei la acel piston).restu motorului e nou nout.nu are uzura deloc.totul intact.doar aceea camasa roasa ce a facut joc in boltul ce prindea pistonul de biela.schimbat biela cu tot cu piston sa vina totul turnat.6 milioane.
apoi a observat ca a atins capul pistonului foarte usor in supape.daca tot a desfacut a schimbat toate supapele de pe chiuloasa.
Acum,daca tot a desfacut motorul s-au mai schimbat diversi semering,volanta(LUk),(discul si placa de ambreiaj stare foarte buna,posibil schimbate de fostul),distributie.Montat motor la loc.Ulei Mobil,full sintetic(inainte cand am cumparat masina am facut schimbul la filtre cu tata acasa si ulei am pus ford)filtre man.Acum am schimbat doar filtrul de ulei.Restu fiind schimbate cand am luat masina,in urma cu max 4000 km.
Cat a stat masina demontata motorina din filtru de motorina s-a dus in rezervor,si cand am incercat pornirea nu am reusit.pana ne-a venit in cap filtrul...am bagat motorina in el.a prins aer...
A pornit.Mers foarte finut motor,fara fluctuatii relanti,ambreiaj mult mai fin,intrare in viteza mult mai placuta.
Acum tata cand a luat-o din service nu a turat-o deloc...acasa am incercat eu usor cu ea.Apas pedala usor,1000,1500,2000,2500,3000 rpm sa ascult motorul.Acum nu mai vrea sa se tureze peste 3000 de ture.
De ce?
Tata mai spune de ordinea la injectoare...ca le-a scos si nu le-a mai pus in aceeasi ordine.Sunt asezate injectoarele intr-o anumita ordine?
Inca o chestie,si inainte si dupa desfacerea motorului,cand plecam dupa loc,cu treapta 1,dadeam drumu la ambreiaj in relanti si masina se accelerea un pic singura si revenea in secunda urmatoare.
Acum va multumesc celor ce cititi problema in cauza si astept cat mai multe comentarii si concluzii.
Multi kilometrii fara probleme.
P.S. cost piese si mana de lucru:5400 RON
Comment