am si eu o problema ce persista de vara trecuta ... imi creste temperatura la 6 liniute. asta cand e mai cald afara. iarna nu am avut probleme, insa acum de cand s-a incalzit putin iar apare cateodata ... vara trecuta nu mai zic ... am fost la caremil iasi vara trecuta .... mi`au schimbat termostatul si captorul de temperatura ... nicio imbunatatire ... si chiar in seara asta iar am patit sa se ridice ... am ridicat capota si nu mergea ventilatorul ... deci practic el nu da drumu la ventilator cand trebuie ... se intampla mai mult cand stau pe loc ... daca merg putin se coboara ( asta acum ). ce ar mai putea cauza chestia asta ... am schimbat si antigelul ... am pus din ala concentrat ... nimic .
Problema Temperatura Motor 1.6
Collapse
X
-
Daca nu porneste ventilatorul posibil sa nu fie cazul... adica motorul sa nu ajunga la temperatura aia ci doar sa-ti arate eronat pe bord. Se mai intampla din cauza masei precare a tabloului de bord. Daca zici ca ti s-a schimbat sonda de temperatura si termostatul eu zic sa stai linistit ca mai mult ca sigur afiseaza fals alea 6 liniute. Si mie mi-a facut intr-un timp asa... cand porneam sau opream consumatori mari(faruri, dezaburire, inchideam/deschideam geamurile) temperatura ba urca la 6 linii ba scadea la 4. Nu i-am facut nimic, vad ca s-a autoreparat .
Oricum... poti testa sa vezi daca functioneaza termocupla. Cand vi de la un drum in care motorul s-a incalzit la 4 linii mai stai 5-10 minute cu el la relantiu pe loc si ar trebui sa porneasca ventilatorul. Deasemenea cand dai drumul la Ac porneste. Daca nu-ti porneste atunci ai o problema la termocupla(deobicei se arde o rezistenta si nu mai porneste).
-
Iar am probleme, am fost iar la minunatul caremil ... mi-au curatat niste senzori pe acolo ... acum da drumul la ventilator, dar tot imi mai creste ... ce-i drept mai rar, dar creste ... am deschis capota in timp ce era la 6 liniute, ventilatorul mergea, dar in schimb in borcanul ala cu antigel, bolborosea, parca fierbea ... problema e ca mi se intampla si cu AC pornit ... adica ventilatorul ala merge conrtinuu ... nu ar trebui sa lase motorul sa se incalzeasca ... de unde poate veni chestia asta ? ... pe undeva, ceva nu-i place :-??
Comment
-
cred ca e normal sa cresca la 6 linii in aglomeratie cand nu se raceste corect antigelul mai mult stai pe loc la relanti la stop, la 6 linii trebuie sa cupleze electroventilatorul pe treapta 1, dupa 30-40 de secunde revine la 4 linii, daca dau drumul la AC indiferent cat e de cald afara si cat e de aglomerat ar fi nu mai creste deoarece electroventilatorul merge pe treapta 2. Cand are 6 linii daca desfaci borcanul creste imediat nivelul de antigel si ar da pe afara asa ca nu incerca ...
Eu spun ca e normal, daca te derajeaza mergi cu AC pornit . La drum lung nu se intampla treaba asta deoarece ai ceva viteza si radiatorul e aerisit bine .
Comment
-
De 3 ani de cand am masina nu am vazut niciodata sa porneasca ventilatorul :| am stat si pe loc minute in sir dupa ce am sosit de pe autostrada sau drumuri lungi in conditii de temeratura crescuta, "desert" .Nu am AC si niciodata nu am vazut sa creasca temperatura mai mult de 4 linii, deci sa inteleg ca nu e rost sa imi fac probleme insa sunt curios cum pot afla daca acel ventilator chiar functioneaza )?sigpic
Comment
-
Originally posted by cosmin_spn09 View Post............... am deschis capota in timp ce era la 6 liniute, ventilatorul mergea, dar in schimb in borcanul ala cu antigel, bolborosea, parca fierbea ... problema e ca mi se intampla si cu AC pornit ... adica ventilatorul ala merge conrtinuu ... nu ar trebui sa lase motorul sa se incalzeasca ... de unde poate veni chestia asta ? ... pe undeva, ceva nu-i place :-??
Daca esti sigur 100% ca ti-au schimbat sonda de temperatura si termostatul, nu mai ramane decat radiatorul, desi n-am auzit pana acum la Logan probleme la racire din cauza radiatorului.
Eventual schimba service-ul. Sa o puna pe tester sa vada la ce temp ajunge antigelul, sa vada daca termostatul merge in parametri, daca sonda citeste bine temperatura...Nu se poate pe tester sa nu indentifice problema.
Originally posted by Drogas View Postcred ca e normal sa cresca la 6 linii in aglomeratie cand nu se raceste corect antigelul mai mult stai pe loc la relanti la stop..............................................
In 4 ani indiferent de anotimp/stilul de mers/aglomeratie, n-am vazut apa la 6 linii niciodata.
Si colegul a spus ca ii bolboroseste apa in borcan, nu e deloc in regula.
Comment
-
ei asa spun ca au schimbat sonda si termostatul ... nu cred ca nu ar fi facut asta ... mi le-a dat si pe cele vechi inapoi ... problema nu mai e de acolo ... caci ventilatorul porneste ( inainte nu pornea, sau pornea foarte tarziu ) ... ciudat e ca se intampla cand merg si cu AC ( ventilatorul merge non stop ) ... e din alta parte ... antigelul e la undeva la mijlocul dintre minim si maxim ... sa mai completez ? ...
si asa e ... nu are voie sa creasca la 6 niciodata ... mi s-a spus si de la service ... acush am revizia de 120 000 km si o sa ma duc iar cu problema ... daca zici ca e de la radiator ... radiatorul meu a fost schimbat la ei acum vreo 2 ani in urma unui accident ... si atunci l-am schimbat de 2 ori ( primul avea un defect de fabricatie ... pierdea lichid de ala ... nu freon, celalalt ), dar dupa ce l-a pus pe al doilea nu am avut probleme un an ... problemele au inceput de vara trecuta ...
felix, ce inseamna GMV ?
Comment
-
Dupa cum a spus colegul Alexandru GMV inseamna "grup motor-ventilator" , mai precis ventilatorul din fata .
De completat antigel nu mai este nevoie cam asa sunt la toate intre min si max ,
La revizia de 120.000 nu faci si distributia ? Ce pompa de apa ai avut ?sigpic
Comment
-
Originally posted by cosmin_spn09 View Postsi asa e ... nu are voie sa creasca la 6 niciodata ... mi s-a spus si de la service ...
6 linii inseamna 105 grade adica exact treapta 1 de la electroventilator...
Lichidul in vas vine cu presiune si nu iti dai seama ca bolboroseste sau nu ...
Inca o data spun ca e normal, cel putin in conditiile de trafic din Bucuresti
Comment
-
nu e normal sa fie 6 linii . 6 linii le obtii pe caldura foarte mare daca forjezi foarte tare masina .
Ca sa verifici daca e masa de la bord, cred ca se poate citi pe diagnoza temperatura adevarata citita de senzor .Daca temperatura de pe diagnoza difera de ceea ce arata bordul atunci masa e problema .Daca zici ca gmv porneste inseamna ca e ok pe partea aia .
3 probleme ar fi daca nu e masa : gmv nu functioneaza cand trebuie ,termostatul sa deschida aiurea , foarte tarziu , sau garnitura de chiulasa arsa , desi n cred ca e cazul ,dar cine stie .Last edited by Cristi_Xp; 30 June 2011, 11:07.Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
Comment
-
Radiatorul din fata se incalzeste de sus pana jos?
Lasa motorul la relanti pana cand iti porneste ventilatorul apoi da drumul la ac si vezi daca ii creste turatia la ventilator. Daca nu creste turatia inseamna ca termorezistenta de pe gmv este dusa.
Pareri?
Comment
-
Originally posted by felix. m View PostDupa cum a spus colegul Alexandru GMV inseamna "grup motor-ventilator" , mai precis ventilatorul din fata .
De completat antigel nu mai este nevoie cam asa sunt la toate intre min si max ,
La revizia de 120.000 nu faci si distributia ? Ce pompa de apa ai avut ?
Originally posted by Drogas View PostAre voie sa cresca, vara in oras la coada la semafoare.... cand sunt 50 de grade la nivelul asfaltului, cand mergi la drum lung nu creste, "forja" nu are nici o legatura deoarece ai viteza si aerul raceste radiatorul .
6 linii inseamna 105 grade adica exact treapta 1 de la electroventilator...
Lichidul in vas vine cu presiune si nu iti dai seama ca bolboroseste sau nu ...
Inca o data spun ca e normal, cel putin in conditiile de trafic din Bucuresti
Comment
Comment