Problema Temperatura Motor 1.6

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    ... ciudat e ca se intampla cand merg si cu AC ( ventilatorul merge non stop ) .

    Este normal ca ventilatorul sa mearga nonstop odata cu aerul conditionat, asa trebuie.
    Parerea mea este ca pompa de apa nu merge cum trebuie. Daca nu ai schimbat-o la 60.000 este posibil sa nu recircule cum trebuie, desi nu vad ce se poate strica la ea.
    Sa se fi tocit paletii ?
    Daca fierbe in borcan e clar ca sonda citeste bine.
    Scoate termostatul si mergi o zi doua fara el sa vezi daca mai face asa, sau ia de la cineva unul de proba si inlocuieste-l pe cel vechi.

    Comment


    • #17
      am si eu o intrebare pt tine: ai strans busonul la vasul de expansiune sau mergi cu el infiletat pe jumatate ca la daciile vechi ?

      nu dati cu pietre am vazut cazuri ...
      o/____\o
      (i)
      .........

      Comment


      • #18
        Originally posted by Drogas View Post
        Are voie sa cresca, vara in oras la coada la semafoare.... cand sunt 50 de grade la nivelul asfaltului, cand mergi la drum lung nu creste, "forja" nu are nici o legatura deoarece ai viteza si aerul raceste radiatorul .

        6 linii inseamna 105 grade adica exact treapta 1 de la electroventilator...

        Lichidul in vas vine cu presiune si nu iti dai seama ca bolboroseste sau nu ...

        Inca o data spun ca e normal, cel putin in conditiile de trafic din Bucuresti
        Spui rau ce spui. Verifica si la alti colegi din B si vezi la cati dintre ei urca apa la 6 linii.
        Forje inseamna treapta II maxim III turata mereu in 5500-6000 rpm si daca sunt probleme de racire, chiar ar trebui sa urce la 6 linii, da nu urca.

        6 linii nu inseamna tr I electroventilator 105 grC, nu stiu cine ti-a spus asta, ventilatorul porneste mai devreme de 100 grC.

        Lichidul din vas poate bolborosi chiar daca e sub presiune, asta indica o temperatura de 110-120 grC...

        Comment


        • #19
          Da am schimbat pompa de apa la 60000 odata cu distributia. La capacul ala nu am umblat eu, toate interventiile au fost facute la reprezent dacia iasi. L-am verificat acum si e strans.

          Comment


          • #20
            Eu am avut Logan 5 ani si jumatete si in acel timp niciodata nu mi-a urcat indicatorul temperaturii apei la 6 liniute. Nu este in ordine ceva acolo precis(termostat cel mai probabil). Si am fost cu masina si in alte tari mai calde , daca acolo nu mi-a urcat, in Bucuresti n-are cum sa o faca. Iar prima treapta de la electroventilator este pe la 92-95 gr. C sa stii. Numai bine
            Logan 1.6mpi-2004 septembrie si Skoda Octavia 1.4TSI-122CP-Business-2010 iulie

            Comment


            • #21
              Nu stiu ce sa cred, chiar aseara am venit de la un drum mai lung, si prin Bucuresti la semafor pac 6 pinii si electroventilator pornit.

              Am lasat-o in parcare cu motorul pornit si cam la 5 minute de relanti apa crestea la 6 linii si pornea electroventilatorul cam in 30-40 de secunde cobora iar la 4, mai statea iar la relanti 5 minute si iar crestea la 6 .... si tot asa
              De asemenea se intampla si sa am 4 linii si sa fie electroventilatorul pornit.

              Probabil, cred ca la 6 linii intra direct pe treapta 2 deja, pentru ca nu pot sa aproximez turatia ventilatorului cu turatia lui cand e AC pornit ( atunci e deja pe treapta 2) .

              O sa revin dupa ce mai fac niste investigatii...
              Stie cineva cum pornesti electroventilatorul manual pe treapta 1 ?
              Sau cum sa il verific ? Altceva nu are ce sa fie, e firesc ca motorul sa se incaleasca la relanti si la cozi deoarece antigelul din radiator nu e racit suficient.

              Comment


              • #22
                GMV se porneste din softul de diagnoza fie pe treapta 1 fie pe treapta 2 dar cred ca doar cu CLIPul .
                E firesc sa se incalzeaza motorul , dar nu e firesc sa ai 6 linii niciodata punct !
                Mergi la o reprezentanta Dacia si o sa verifice ei cand se deschide termostatul , ce citeste senzorul de temperatura , daca GMV functioneaza pe ambele trepte ,daca intr-adevar temperatura ce o citeste sonda e de 6 linii si nu e vreo masa la tabloul de bord ,dar si alea 6 linii pot fi din cauza ca senzorul de apa citeste prost ca e defect .
                Cum ti-am mai zis intr-un post , daca temperatura e intr-adevar pentru 6 linii sunt 3 cauze posibile : gmv nu porneste cand trebuie ,termostatul deschide prea tarziu sau garnitura de chiulasa arsa .
                Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                Comment


                • #23
                  GMV se poate porni si cu DDT-ul pe ambele trepte. Trebuie sa porneasca pe treapta 1 la 98 grade si sa se opreasca pe la 92.
                  Ansamblele si subansamblele unui motor sunt proiectate, testate si ras-testate de catre proiectant inainte de a le produce in serie. Deci nu exista varianta ca antigelul sa nu fie racit suficient decat daca ai o problema undeva. Radiatorul de racire si ventilatorul sunt dimensionate astfel incat sa nu-ti bubuie motorul cand sunt 40 de grade si stai cu masina in soare la cozi cu A/C-ul pornit. Un motor sanatos nu se supraincalzeste de la asta.
                  Daca ai timp in weekend pot sa te ajut cu o diagnoza sa verificam daca sistemul de racire functioneaza normal.

                  Comment


                  • #24
                    @raziel - ti-as fi recunoscator daca ma poti ajuta.

                    lasa-mi pe PM un nr de telefon


                    Mersi frumos

                    Comment


                    • #25
                      sa nu fie ceva in uram accidentului care sa obtureze circuitul lichidului de racire in sistem....si asta poate fi o problema....cel mai sigur scoate si termostatu ,ergi umpic fara el... ce fel de radiator ai acum pe masina? chestia asta se intampla de cand l-ai schimbat? poate are defect de fabricatie...
                      Sunt multe cauze care pot fi, ia si tu prin eliminare
                      MIR.ul Meu http://www.loganclub.ro/forum/cam_as...61.html?t=3761

                      Comment


                      • #26
                        Revin ...

                        Am fost la niste service'uri de cartier unde vroiau sa schimbe termostatul...desi eu eram 95% convins ca e rezistenta de pe GMV de treapta 1 arsa ... imediat am facut cale intoarsa, atentie unde va duceti cu masina, sunt muuuulti habarnisti la service fara un minim de cunostinte elementare de mecanica . Vezi ex de mai sus unde termostatul ramane blocat pe ... inchis ))


                        Dupa ce am fost la Autonesti si am discutat cu un electrician ... acesta a fost destul de binevoitor sa sunteze minusul de la baterie si sa il duca in cutia cu sigurante, pt a porni electroventilatorul pe treapa 1 si 2 . Dupa care ma trimitea sa platesc un test de calculator ... aiurea el se prinsese de faza ... eu m-am prins ulterior ce are... vedeti mai jos...

                        Cand am vazut ce inseamna treapta 2 pe GMV pot sa spun urmatoarele :

                        -cand se porneste AC, GMV merge pe 1
                        -cand masina se incalzeste stand pe loc si ajunge la 98 porneste pe treapta 1
                        - daca apar 6 linii si GMV nu a pornit asta nu inseamna ca atunci cand porneste, el intra direct pe 2 doar ca are 6 linii aprinse pe bord....

                        Rezolvarea :

                        MASA INSUFICIENTA, GMV fura curent chiar cu 10 secude inainte sa inceapa si atunci pac 6 linii pe bord si incepe si el sa mearga .... de unde si ideea ca nu porneste/ porneste tarziu si motorul fierbe .

                        Inca ceva presiunea din vasul de expansiune e normala... faceti un test, se desface busonul imediat dupa ce se opreste GMV si o sa vedeti presiune in vas.

                        Ii multumesc pe acesta cale lui @raziel care a fost indeajuns de binevoitor sa facem niste teste cu DDT... masina mea nu are nici o problema ...
                        Last edited by Drogas; 4 July 2011, 14:24.

                        Comment


                        • #27
                          Am rezolvat si eu problema ... sper ... e adevarat, AC da drumul la ventilator doar pe treapta 1 ... la mine nu deschidea treapta 2, mi-au curatat niste contacte ( mase cablaj injectie ... parca asa scrie pe factura ) si acum vad ca nu mai am probleme. Si am facut vreo 1000 km si prin oras si afara. Bine ca am scapat de belea ca imi statea pe creier.

                          Originally posted by 89.MIR View Post
                          sa nu fie ceva in uram accidentului care sa obtureze circuitul lichidului de racire in sistem....si asta poate fi o problema....cel mai sigur scoate si termostatu ,ergi umpic fara el... ce fel de radiator ai acum pe masina? chestia asta se intampla de cand l-ai schimbat? poate are defect de fabricatie...
                          Sunt multe cauze care pot fi, ia si tu prin eliminare
                          Dauna a fost rezolvata tot la reprezentanta Dacia atunci. Deci e de ala de-al lor "de origine". )
                          Last edited by cosmin_spn09; 5 July 2011, 07:30. Reason: Automerged Doublepost

                          Comment


                          • #28
                            Originally posted by cosmin_spn09 View Post
                            ( mase cablaj injectie ... parca asa scrie pe factura )
                            NU au curatat nimic, sau poate au curatat de florile marului.... ca de fapt tu ai platit un cablu supimentar de masa, el se leaga la minusul de la baterie si uneste motorul si caroseria. Problema se rezolva prin acel cablu.

                            De curiozitate pune o poza cu motoruls a vad si eu cum l-au legat . Urmeaza sa imi confectionez si eu unul si vreau sa ma inspir

                            Comment


                            • #29
                              si eu trebuie sa-mi fac unul de ala ... imi pornea ac-ul fara sa apas pe buton (si becul stins) ...
                              o/____\o
                              (i)
                              .........

                              Comment


                              • #30
                                Din pacate, vorba colegului, n-au rezolvat nimic ... acum iar creste temperatura ... ceea ce am observat e ca ea creste atunci cand am ventilatia pornita ... normal sau cu AC ... indeosebi cand e pe AC in trepte mari ale ventilatiei ( dar nu numai ) ... cum inchid ventilatia ( dau pe 0 rotita ) cum scaade la 4 instant ... cum ii dau drumul iar ... sta ce sta ( cca 1 min ) si iar creste la 6 ... am dus-o iar si le-am zis ca pana nu rezolva problema n`o mai iau de acolo ... s-au apucat azi de schimbat iar captorul de temperatura ( da cica tot asa face ) si maine sa schimbe termostatul ... daca nu sa umble la "cablajul de injectie" parca asa mi-a zis. in fine, sper sa se rezolve odata ca ma chinuie de 1 an problema asta

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google