Problema Martor Faza Lunga.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Problema Martor Faza Lunga.

    Salutare tuturor! De azi am si eu o problema cu martorul de faza lunga din bord. Cand sunt pe faza scurta se aprinde si martorul de faza lunga la o intensitate redusa. Daca dau pe faza lunga se aprinde normal si martorul de faza scurta se stinge.
    Mentionez ca farurile sunt streetstorm si am xenon pe ambele faze. Pe faza lunga montat azi, de cand a aparut si problema. Chiar daca scot ambele mufe de la faruri tot asa se intampla, deci nu cred ca e de la instalatii.

    Astept si eu ceva pareri.

  • #2
    ai pus siguranta pe mufa a2a de la becuri??....
    Eu nu sufar de nebunie....ma bucur de ea in fiecare minut.

    Comment


    • #3
      Pai care mufa? Amandoua mufele sunt folosite. Am pe masina 2 instalatii xenon h1. Balasturile sunt legate 2 de la o mufa si 2 de la cealalta.

      Comment


      • #4
        Nu stie nimeni nimic?

        Comment


        • #5
          salut. ai pm, sper sa iti fie de folos.
          sigpic

          Comment


          • #6
            ai putin scurt undeva, daca nu e asta si ai rezolvat zi-ne si noua cum
            Nu sufar de nebunie, doar savurez fiecare moment al acesteia!!

            Comment


            • #7
              aceeasi problema si la mine... ai gasit rezolvarea?
              Ambition

              http://www.loganclub.ro/forum/golane...s-t2538p9.html

              Comment


              • #8
                asa a facut si la mine...am faruri normale,
                cum a aparut problema,oprit ,ridicat capota,verificat mufe si la farul stanga mufa era praf...topita,
                nustiu ce a facut sa apara problema asta ca de 4 ani nu am probleme cu masina...asa din senin...a si nu uita sa verifici firele in intregime daca poti, sa nu fie copt pe undeva si face scurt...cam asta e
                concluzia...scurt sau contact imperfect
                nu va jucati sa treceti cu vederea problemele de genu ca puteti lua foc
                numai bine

                Comment


                • #9
                  salut, si eu am aceeasi problema, mufa de la far e coapta, am fost la service si au inlocuit doar mufa respectiva, dar apoi iar s-a copt... stie cineva de ce, care ar putea fi cauza? la celalalt bec am clema ce prinde farul rupta, stiti daca trebuie inlocuit farul sau se poate doar clema respectiva?
                  Logan laureat 1.2

                  Comment


                  • #10
                    Supraincalzie datorata puterii prea mari a becurior,a contactelor imperfecte sau a unui bec cu defectiuni.
                    Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                    Comment


                    • #11
                      o problema de genul am si eu cu martorul airbag sofer,se aprinde si se stinge aleatoriu rar.
                      Last edited by RYCHY88; 1 November 2011, 15:11.
                      sigpic

                      Comment


                      • #12
                        probabil ca instalatia electrica a loganului e calculata sa reziste la consumurile nominale date de producator , daca apar consumuri mai mari apar problemele fiindca firele sunt prea subtiri .
                        Pain brings out the truth in us all...
                        ...how much truth can you stand?

                        Comment


                        • #13
                          As inclina mai degraba spre conectorii de proasta calitate,am mai intalnit situatii in care se stingeau luminile de la panoul de climatizare in mers pe la hopuri. In ceea ce priveste subdimensionarea instalatiei electrice n-as crede ca inginerii de la Dacia au gafat pana in asa fel;pericolul nr. 1 in acest caz este incendierea masinii.
                          Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                          Comment


                          • #14
                            eu tot am aceasta problema la faruri de jumatate de an si anume mufa de la far este coapta, se topeste, si tot schimb acea mufa. Cand este topita, pe faza scurta mi se aprinde in bord martorul faza lunga la intensitate redusa, exact cum e descris in primul post de aici. Stie cineva care este problema? Se poate masura tensiunea care vine la firele care intra in acea mufa? Cat este aceasta tensiune? Cum ati rezolvat cei care ati avut aceasta problema?
                            Logan laureat 1.2

                            Comment


                            • #15
                              Tensiunea la bornele becurilor, sau al mufei este aceiasi cu cea generata de alternator; 13.8-14.4v.
                              Datorita mufei care pune in contact mai mult sau mai putin direct si firul care duce la faza lunga, se aprinde usor martorul pentru acea faza( posibil si masa insuficieta)
                              Ar mai putea fie vr-o problema la comutatorul de lumini, care sa trimita simultant tensiune pentru ambele faze, de aici supraincalzirea mufei. Ma gandesc.
                              Last edited by IancuMIC; 10 March 2012, 21:24.
                              Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google