Problema Martor Faza Lunga.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    probabil este de 12 v - 14 cu motorul pornit, nu stiu sigur, nu am masurat...dar...eu zic sa curatati bine contactele de la becuri (papucii) si sa-i mai strangeti putin, in cea mai mare parte de aceea se topesc, contact imperfect!!! Verificati si sigurantele de la faruri, si alta problema poate sa fie si blocul de lumini....in interior ale placute de cupru destul de firave, incercati sa-l dati jos si sa dati cu sprei pentru contacte si la mufa si in interior prin crapaturile care le are!!!

    Sau mai simplu imprumutati un bloc de lumini si inlocuiti-l!!!

    Daca e cineva din pitesti cu aceasta problema sa dea pm

    Comment


    • #17
      Originally posted by logan5 View Post
      eu tot am aceasta problema la faruri de jumatate de an si anume mufa de la far este coapta, se topeste, si tot schimb acea mufa. Cand este topita, pe faza scurta mi se aprinde in bord martorul faza lunga la intensitate redusa, exact cum e descris in primul post de aici. Stie cineva care este problema? Se poate masura tensiunea care vine la firele care intra in acea mufa? Cat este aceasta tensiune? Cum ati rezolvat cei care ati avut aceasta problema?
      Problema este lipsa de masa la cel putin unul din becurile de far.Pentru a va convinge de adevarul afirmatiei,priviti ambele faruri aprinse pe faza scurta,si cel ce are aprinse ambele filamente anemic(culoare rosiatica),demontati-l si apoi priviti martorul "faza lunga" din bord,ce se va stinge.Rezolvarea este realizarea unor contacte ferme la cupla becului de far.In cazuri mai rare se poate intrerupe in bec,alimentarea cu masa a filamentelor,caz in care se inlocuieste becul.

      Comment


      • #18
        multumesc de informatii, mai este cineva care a avut problema? cum ati rezolvat? mai aveti pareri? la service am fost si miau schimbat mufa respectiva dar la fel.
        Logan laureat 1.2

        Comment


        • #19
          am masurat tensiunea din mufe si a iesit 14,1V si 25,8. E ok sa fie asa mare 25,8? care este cauza de este asa mare? este vreun electrician pe aici pe tot forumul de logan? daca stiti pe cineva postati aici sa il intreb si eu.

          Stie cineva de ce este tensiunea asa mare in mufa de la far?
          Logan laureat 1.2

          Comment


          • #20
            nu spun ca nu ai dreptate...dar e greu de crezut...pt ca daca alternatorul incarca asa tare ti se ardeau destule...iti dai si tu seama...

            Totusi...mai vorbesc o data de masa...pune-i masa buna becului...si masoara bine, - cu faza scurta si - cu faza lunga, nu scurta cu lunga....

            Comment


            • #21
              Originally posted by logan5 View Post
              am masurat tensiunea din mufe si a iesit 14,1V si 25,8. E ok sa fie asa mare 25,8? care este cauza de este asa mare? este vreun electrician pe aici pe tot forumul de logan? daca stiti pe cineva postati aici sa il intreb si eu.

              Stie cineva de ce este tensiunea asa mare in mufa de la far?
              Explica,cu lux de amanunte,pasii sau cum ai procedat la masurarea acelor tensiuni!

              Comment


              • #22
                Eu as fi de parere sa verifici si bateria aparatului de masura.... daca are sub 7-8V atunci iti da masuratori eronate, ca si cele de mai sus.
                GL-22-TOF

                Comment


                • #23
                  @logan5
                  Aparatul de masura; cele cu afisaj digital, de provenienta dubioasa, au o baleiere la afisaj in cazul unui contact mai putin ferm; n-ai cum sa obtii aceast rezultat, doar daca ai... 2 baterii pe masina.
                  Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                  Comment


                  • #24
                    Multumesc de reply-uri, aparatul de masura este nou cumparat din magazin, este cu afisaj digital, de asemenea bateria a venit cu el montata.
                    Pentru masurare am pus firul negru la portul com al multimetrului si la contactul negru al mufei farului, adica la masa; firul rosu al multimetrului - de la mufa de "V" a aparatului la celelalte 2 contacte ale mufei farului, cand la una, cand la cealalta, pe unul din contacte imi apare 14,1V, iar pe celalalt 25,8.
                    Masuratorile sunt la fel la ambele mufe de la far.

                    Stiti care este problema?
                    Logan laureat 1.2

                    Comment


                    • #25
                      Da, schimba bateria aparatului de masura si o sa obtii intre 12 - 14V in loc de 25V si ramane de vazut cat arata in loc de 14V.
                      Valori diferite de tensiune la bornele becului se obtin datorita unor contacte imperfecte / oxidate ori in mufa de la bec ori in maneta de lumini - eu de aici suspectez ca ar fi o problema in cazul tau.
                      GL-22-TOF

                      Comment


                      • #26
                        o sa verific si eu la mine sa vedem ce valori am! Revin dupa 3

                        Comment


                        • #27
                          Originally posted by logan5 View Post
                          Multumesc de reply-uri, aparatul de masura este nou cumparat din magazin, este cu afisaj digital, de asemenea bateria a venit cu el montata.
                          Pentru masurare am pus firul negru la portul com al multimetrului si la contactul negru al mufei farului, adica la masa; firul rosu al multimetrului - de la mufa de "V" a aparatului la celelalte 2 contacte ale mufei farului, cand la una, cand la cealalta, pe unul din contacte imi apare 14,1V, iar pe celalalt 25,8.
                          Masuratorile sunt la fel la ambele mufe de la far.

                          Stiti care este problema?
                          Sper ca ai selectat corect pe plaja de DC, ca altfel ai erori la masurare,; ma gandesc, ca altfel e greu de interpretat rezultatul masuratorii.
                          Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                          Comment


                          • #28
                            Scriu si eu aici ca sa nu mai deschid un nou thread.
                            Am si eu o problema cu martorul de proiectoare pentru ceata.
                            Aveam un bec ars la un proiector si cand aprindeam proiectoarele imi mergea si martorul din bord. Acu nu se mai aprind nici proiectoarele nici martorul. Intrebarea mea este daca s-au ars ambele becuri se aprinde martorul din bord sau e posibil sa fie alta problema.?!
                            My ride

                            Comment


                            • #29
                              nu stiu daca se aprinde...dar posibil sa fie de la releu...la instalatia care am facut-o eu pentru proiectoare se aprinde martorul chiar daca becurile sunt arse, acum nu stiu la cele din fabrica!!!

                              Comment


                              • #30
                                a mea nu a avut din fabrica proiectoare. am cumparat eu proiectoare si instalatia dintre acestea. insa avea din fabrica trasa instalatia pana pe lonjeron, eu am conectat doar mufa.
                                My ride

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google