Buna, ma scuzati daca mai este un alt thread asemanator, dar am nevoie de niste raspunsuri urgente. Mi-am achizitionat de curand un Loan 1.5 second cu 68000Km la bord. Masina este bine intretinuta, acte de revizii si distributie sch la 62000Km(acum un an). Toate bune si frumoase pana sambata cand am incercat sa o pornesc si nu mai vroia sa o ia din loc. Am incercat si duminica si aceleasi probleme. Mentionez ca pana atunci masina a mers fara probleme iar o saptamana am lasat-o in parcare oprita, fara sa ma mai ating de ea. Ieri totusi, am reusit sa o pornesc, dar numai dupa ce am tinut pedala de acceleratie apasata putin. La fel am incercat si azi. Am masurat tensiunea pe bornele bateriei la relanti si este 14.38V iar cand este oprita tensiunea este de 12.8 V. Oare de la ce se manifesta asa? Mi s-a spus ca ar fi bateria(borna + este extrem de oxidata), dar ma tem sa nu fie altceva si sa iau o baterie noua.(Bateria nu are "ochiul magic" ca sa pot vedea daca nu mai are acid).
Va multumesc.
Va multumesc.
Comment