Nu Porneste Decat Cu Acceleratia Apasata

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Nu Porneste Decat Cu Acceleratia Apasata

    Buna, ma scuzati daca mai este un alt thread asemanator, dar am nevoie de niste raspunsuri urgente. Mi-am achizitionat de curand un Loan 1.5 second cu 68000Km la bord. Masina este bine intretinuta, acte de revizii si distributie sch la 62000Km(acum un an). Toate bune si frumoase pana sambata cand am incercat sa o pornesc si nu mai vroia sa o ia din loc. Am incercat si duminica si aceleasi probleme. Mentionez ca pana atunci masina a mers fara probleme iar o saptamana am lasat-o in parcare oprita, fara sa ma mai ating de ea. Ieri totusi, am reusit sa o pornesc, dar numai dupa ce am tinut pedala de acceleratie apasata putin. La fel am incercat si azi. Am masurat tensiunea pe bornele bateriei la relanti si este 14.38V iar cand este oprita tensiunea este de 12.8 V. Oare de la ce se manifesta asa? Mi s-a spus ca ar fi bateria(borna + este extrem de oxidata), dar ma tem sa nu fie altceva si sa iau o baterie noua.(Bateria nu are "ochiul magic" ca sa pot vedea daca nu mai are acid).
    Va multumesc.

  • #2
    incearca sa faci o diagnoza,s-ar putea sa ai probleme cu injectia(dar sper sa nu),verifica daca iti retine motorina supapa de retur din pompita manuala,adica,daca de la o pornire la alta este moale pompita,atunci trebuie inlocuita,sau pusa suplimentar pe retur o supapa,deasemenea verifica si bujiile incandescente,diuzele de retur(e mai complicat aici daca nu te pricepi),releul UCH-ului de care depinde pornirea(se afla in cutia negra din compartimentul de sigurante de sub capota dreapta,linga baterie),siguratele,dar si bornele sa faca contact cum trebuie pe baterie,desfalae si curatale,de asemnea de verificat si masa ( - ) unde e legat de cutie,sa fie regulamentar
    ti-am atasat si cateva poze sa iti faci idee despre ce vb
    apropo,asa arata motorul meu dupa 5 ani si aprox 1 luna
    Attached Files
    sigpic
    Poate pentru lume ești o singură personă,dar
    pentru o anumită persoană, ești întreaga lume!

    Comment


    • #3
      Sper sa te ajute cu ceva ce zic eu aici . Nu stiu cum e la diesel dar la benzina scrie clar in carte ca atunci cand o pornesti nu trebuie accelerata. Am incercat si eu o data sa o pornesc in timp ce acceleram si mi-a facut probleme. Am inteles ca se memoreaza erorile pentru cazurile in care masina nu porneste corect sau nu porneste asa ca roaga pe cineva cu un tester sa arunce o privire , sau daca nu poti totusi sa mergi la un service ceva.

      Sfat: Sa ai toti consumatorii opriti pana la pornirea motorului (lumini , mp3 etc) si cel mai important asteapta sa-si faca testul inainte de a porni.
      Daca tot o calci... calc`o pana la fund

      Comment


      • #4
        Sa te ajut eu cu diferenta de voltaj,este bine ca este 14,38 la relanti deoarece asta inseamna ca iti incarca alternatorul,daca aveai aceeasi valoare si oprit si la relanti atunci insemna ca nu iti incarca.

        Comment


        • #5
          salut

          Originally posted by ravenliv View Post
          Buna, ma scuzati daca mai este un alt thread asemanator, dar am nevoie de niste raspunsuri urgente. Mi-am achizitionat de curand un Loan 1.5 second cu 68000Km la bord. Masina este bine intretinuta, acte de revizii si distributie sch la 62000Km(acum un an). Toate bune si frumoase pana sambata cand am incercat sa o pornesc si nu mai vroia sa o ia din loc. Am incercat si duminica si aceleasi probleme. Mentionez ca pana atunci masina a mers fara probleme iar o saptamana am lasat-o in parcare oprita, fara sa ma mai ating de ea. Ieri totusi, am reusit sa o pornesc, dar numai dupa ce am tinut pedala de acceleratie apasata putin. La fel am incercat si azi. Am masurat tensiunea pe bornele bateriei la relanti si este 14.38V iar cand este oprita tensiunea este de 12.8 V. Oare de la ce se manifesta asa? Mi s-a spus ca ar fi bateria(borna + este extrem de oxidata), dar ma tem sa nu fie altceva si sa iau o baterie noua.(Bateria nu are "ochiul magic" ca sa pot vedea daca nu mai are acid).
          Va multumesc.
          problema ta pleaca in primu rand de la aprindere,o pornesti fortat cum s-ar zice ca apesi acceleratia,schimba bujiile si verifica sa ai scanteie pe toate si sa iti dea scanteie si in capul lor,cand apesi pe acceleratie el iti porneste in cati timpi merg momentan si il aprinde si pe celalalt fortat,ceea ce nu e bine
          Logan Forum consiliaza nu si repara!
          [/SIGPIC]

          Comment


          • #6
            Andrei, omu asta a zis ca are diesel. Ce scanteie la bujii de diesel?

            Comment


            • #7
              Originally posted by bogdan.i View Post
              Andrei, omu asta a zis ca are diesel. Ce scanteie la bujii de diesel?
              ma scuzi,am uitat ca dieselu are bujii incandescnte,dar sigur de la bujii e
              Logan Forum consiliaza nu si repara!
              [/SIGPIC]

              Comment


              • #8
                Dieselul cand nu e frig nu are nevoie de bujii. Chiar daca ar fi de la bujii tot ar porni dar putin mai tarziu si fara apasat acceleratia. Problema este altundeva. Si nu da sfaturi inutile daca nu te pricepi.
                I HAVE A !sigpic
                fara linkuri externe in semnatura

                Comment


                • #9
                  Originally posted by X@by View Post
                  Dieselul cand nu e frig nu are nevoie de bujii. Chiar daca ar fi de la bujii tot ar porni dar putin mai tarziu si fara apasat acceleratia. Problema este altundeva. Si nu da sfaturi inutile daca nu te pricepi.
                  pompa de motorina atunci,sunt multe chestii care pot fi de vina
                  Logan Forum consiliaza nu si repara!
                  [/SIGPIC]

                  Comment

                  Working...
                  X
                  Anulare DPF
                  Politica de Securitate Google