Masa Admisa Pe Logan

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    de chestia cu repartitorul mi-a spus si mecanicul de la ITP si mecanicul care se ocupa de masina.
    Zilele petrecute la pescuit nu se pun la anii vietii

    Comment


    • #17
      @Tudor : Partea din stanga a pierdut aderenta mai mult si cred ca aia din dreapta frana mai mult si de asta se poate.

      PS: Daca e gresit raspunsul rog pe cineva sa ma corecteze.

      Comment


      • #18
        da , asta mi-am dat seama, dar de ce, asta-i intrebarea [ noroc ca ala era doar un test, pentru ca in acelasi loc a avut unul accident, motiv viteza-frana-pierdut control, si am vrut sa vad cum s-ar comporta, numai ca el a fost pe contra sens . de atunci nu tin minte sa fi mai pus frana asa brusca ]
        " Nevastamea conduce atat de rau, incat GPS-ul i-a spus: in 50 metri trage pe dreapta ca vreau sa cobor "

        Comment


        • #19
          @razvan05 are dreptate si mecanicul ala al tau, doar ca procentul cu care influenteaza repartitorul lasarea masinii de bot e infim.

          @Tudor cauze pot fii multiple. Drum denivelat, o roata tine mai bine decat cealalta...etc
          sigpic

          Comment


          • #20
            drumul e ca in palma, ce as putea sa ii fac ? placute mai bune? ( promit ca nu mai fac off ))) )
            " Nevastamea conduce atat de rau, incat GPS-ul i-a spus: in 50 metri trage pe dreapta ca vreau sa cobor "

            Comment


            • #21
              un test de franare pe un stand, inainte de orice experimente cu placute, aerisiri, etc. asta sa faci prima data, la o statie r.a.r, de exemplu.
              Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

              Comment

              Working...
              X
              Anulare DPF
              Politica de Securitate Google