Roata Stanga Fata Sta Mai In Fata

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Roata Stanga Fata Sta Mai In Fata

    Stimati colegi acum 2 zile am executat o inspectie vizuala asupra exteriorului si am ramas stupefiat cand am observat ca roata stanga fata sta mult mai inainte decat roata dreapta fata - practic roata stanga fata este asa de inaintata incat mai are jumate de palma pana atinge in spoiler! Alta problema sesizata in mers cand se demareaza intre 55km/h si 65km/h masina merge in hopuri si nu sunt hopurile specifice unei alimentari slabe! La acest pachet se mai adauga urmatoarea problema - cand intru in curba gen ac de par volanul "da" niste impulsuri iar revenirea catre drept se face tot cu acele impulsuri atat la virajele pe stanga cat si cele pe dreapta! M-am uitat si la Loganele vecinilor la ei rotile din fata stau cum ar trebui sa stea nicidecum ca si roata stanga a mea!

  • #2
    Ai probleme cu directia !!
    sigpic

    Comment


    • #3
      aham... exact asta ma gandeam si eu - doar ca nu eram sigur - asteptam confirmarea ta!!!
      Astept un raspuns mai concludent!

      Comment


      • #4
        Cel mai bine te duci la un service/mecanic si afli ce si cum.
        Nu cred ca ti-o repara nimeni pe net.
        Bafta.
        sigpic
        !

        Comment


        • #5
          mihai de ce trebuie sa fii asa aspru?omu a cerut pareri,poate a mai avut careva problema asemanatoare si il poate ajuta fara service...
          impulsurile alea de care zici in volan,le-am intalnit si eu la un ford transit,si oricat a fost schimbata directia,impulsurile tot acolo erau...
          de restu......ai dat in vreo groapa mare?
          http://www.loganclub.ro/forum/ms_41_nzn-t12171.html? Logan 2000 16v

          Comment


          • #6
            Spune-ne mai multe detalii,ai lovit ceva,ai schimbat ceva?Personal suspectez o indoire a tijei amortizorului,sau a bratului inferior,sau o deplasare spre inainte a bratului inferior pe bucsi,cum logan nu are tiranti sa poti regla acest unghi trebuie gasita cauza mecanica care a dus la acest defect.Referitor la impulsuri sunt foarte convins ca acestea vin de la planetara(una din ele sau ambele) datorita acestui decalaj mare de unghiuri(daca nu ma-nsel se numesc unghiuri de fuga),am patit la vechea dacie 1300 si rezolvarea a fost inlocuirea planetarelor.Numai bine.
            KISS ,1.6 mpi , 90 de gloabe ... inviorate

            Comment


            • #7
              Daca masina e sh poti fi sigur ca vechiul proprietar a avut o coliziune frontala in partea dreapta a masinii.Lovitura in partea dreapat face sa se deplaseze spre fata partea stanga.

              Comment


              • #8
                masina este de noua in familie - a suferit un accident in 2007 in care a avut bratele de la directie rupte si planetara pe stanga scoasa din roata stanga! toate componentele au fost schimbate si montate noi - in service autorizat Dacia! am sa merg la service am crezut ca poate a mai patit cineva la fel!

                Comment


                • #9
                  masoara distanta din prag la roata.,nu de la bara la roata...bara se mai poate lasa(asa am avut si eu.,apoi am masurat distanta din prag la roata si a dat bine)dar daca spui ca a fost lovita sa nu fie ceva la cadru motor(cel in care se fixeaza bratele)
                  sigpicmasina personala pare cea mai deosebita

                  Comment


                  • #10
                    eu am capetele de bara duse si are aceleasi simtome , imi sare volanul din mana cand intorc in loc
                    " Nevastamea conduce atat de rau, incat GPS-ul i-a spus: in 50 metri trage pe dreapta ca vreau sa cobor "

                    Comment


                    • #11
                      aici este vorba de cadrul motor(H) aceeasi problema o am si eu este cadrul motor stramb
                      sigpic

                      Comment


                      • #12
                        dsupa cum spune si gelu, s-ar putea sa ai cadrul motor strimb. daca masina a fost accidentata nu ar fi exclus sa fie si portfuzeta strimba. Fa-i o verificare a geometriei intr-o unitate bine cotata, iti vor spune clar ce ai de inlocuit pentru ca totul sa revina la normal. dupa cum spui, deplasarea rotii este foarte mare, fiind vizibila cu ochiul liber. daca nu rezolvi problema o sa ii faci "varza" si anvelopele.

                        Comment


                        • #13
                          sau bucsile de la bascula schimbate si ne puse la semnele lor... am mai vazut cazuri... si roata e deplasata in fata sau in spate si deformeaza unghiul de bracare... daca e asa scapi ieftin.
                          "when I grow up,sigpic I want to be a VDE"

                          Comment


                          • #14
                            Niste poze, se poate?

                            Comment


                            • #15
                              ce poze sa pun - atata tot ca n-am uzura de nici un fel a anvelopelor decat uzura normala pe toata calea de rulare - roata stanga fata sta doar cu 1cm alteori cu 1.5cm mai in fata (masurat din aripa in roata) fata de cum sta cea din dreapta!

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google