Roata Stanga Fata Sta Mai In Fata

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Verifica amortizoare, capete de bara (chiar daca nu troncane o sa observi o miscare a lor sus/jos) , cadrul motor daca e stramb trage bratul cu totu' , bucse brate (daca le'ai schimbat paote nu sunt bagate pana la semne in brat) .
    Aceeasi problema am intampinat la golan si dupa schimbarea capetelor de bara , cele 4 bucse de la brate si biletele antiruliu (nu au relevanta in caz) + facut geometrie rotile stau egal, volanul revine normal fara acele impulsuri si am scapat si de acel mers in hopuri
    de zicema ca am o " rotita" ) mai mare si una mai mica pe fata
    Invingator nu este acela care are masina cea mai rapida, ci acela care refuza sa piarda !

    Comment


    • #17
      Lucrez in service si eu fac directiile iar problemele astea sunt intalnite des la loganuri si nu numai care au fost lovite in roti sau frontal.
      In problema ta este vorba de unghiul de fuga, iar acesta nu se regleaza si in cel mai fericit caz isi revine dupa schimbare versoului (cadru motor, H) de obicei la logan cedeaza caroseria si nu cadru, drept urmare masina asa moare, daca aveai unghiul de cadere dereglat, erau strambe ori amortizoru, ori fuzeta, ori bratu (bascula) si in cele din urma singuru unghi care se regleaza la Logan este convergenta.

      ps. se poate regla si cadere doar prin montajul unor suruburi excentrice
      sigpic

      Comment


      • #18
        se poate regla si cadere doar prin montajul unor suruburi excentrice

        Ce se regleaza unghiul de cadere al amortizoarelor sau cum ?!
        Invingator nu este acela care are masina cea mai rapida, ci acela care refuza sa piarda !

        Comment


        • #19
          exista niste suruburi pe care le gasesti pe daciashop pentru reglaj de cadere sunt undeva pe la 240 lei (parca)
          Last edited by florinc_99; 20 October 2011, 22:58.
          sigpic

          Comment


          • #20
            Ms pentru raspuns
            Invingator nu este acela care are masina cea mai rapida, ci acela care refuza sa piarda !

            Comment


            • #21
              bucse bascula , alea sunt de vina , foarte usor de schimbat si ieftine ca achizitie dar neschimbate la timp dau mare bataie de cap.

              Comment


              • #22
                Bucsele de la bascula nu se prea shimba,din cauza basculei,care e prea slaba. Fabricantul recomanda schimbarea basculei.

                Comment


                • #23
                  O singura data merg schimbate, merge si pivotul schimbat o singura data oricum daca e sa iese pivotul , iese si cel original
                  Invingator nu este acela care are masina cea mai rapida, ci acela care refuza sa piarda !

                  Comment


                  • #24
                    surub reglare

                    sal. vreau si eu o poza cu un surub de reglare cadere monroe

                    Comment


                    • #25
                      off: incarca pe google : https://www.google.ro/search?q=surub...w=1280&bih=880
                      my ride - still under construction

                      Comment


                      • #26
                        salutare...vin si eu cu o constatare aici ca sa nu mai deschid alt topic...problema nu e noua...e de ceva ani constatata: roata dreapta fata este mai apropiata de prag decat cea din stanga cu aproximativ 10 mm. Cauza cred ca stiu care este: gropi (inevitabil pe drumurilenoastre) si urcatul pe borduri (dupa multi ani se cunoaste zic eu). Intrebarea mea este: cam ce ar putea fi afectat si cum s-ar putea remedia?

                        Comment

                        Working...
                        X
                        Anulare DPF
                        Politica de Securitate Google