AJUTOR Manual Reparatii Motor 16,16V

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    revin si eu cu aceeasi rugaminte: ma intereseaza si pe mine un manual de service pentru motorul de 1.6 16v. Sau nu exista?? Adica in service autorizat Dacia se repara dupa ureche? Sau mecanicii au invatat motorul asta din tata in fiu? Oricum nu ma apuc eu sa mesteresc pe la motor, dar ma roade, sunt curios ce are inauntru. Daca as gasi si un manual de unitate centrala, de programare adica...

    Comment


    • #17
      nentudom...

      sigpic

      Comment


      • #18
        Originally posted by ParuLuScorilo View Post
        revin si eu cu aceeasi rugaminte: ma intereseaza si pe mine un manual de service pentru motorul de 1.6 16v. Sau nu exista?? Adica in service autorizat Dacia se repara dupa ureche? Sau mecanicii au invatat motorul asta din tata in fiu? Oricum nu ma apuc eu sa mesteresc pe la motor, dar ma roade, sunt curios ce are inauntru. Daca as gasi si un manual de unitate centrala, de programare adica...
        Am eu manualul de service pentru motorul 1.6 16v,dar vreau 1000 de euroi,ca l-am conceput singur. Doritorii sa lase mesaje aici ca nu merge PM-ul.
        LOGAN--> <--TOYOTA

        Comment


        • #19
          Si eu vreau manualuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu.
          In caz ca e chiar pe bune(adica exista totusi manual) adresa de mail este: cretiubogdan@yahoo.com
          Va multumesc
          fara linkuri externe

          Comment


          • #20
            pai n-ai auzit ca nu exista?? doar ni s-a spus clar mai sus ca intre motoare sunt diferente minore.....

            Comment


            • #21
              mah oameni buni, dati pe google dupa manualul de laguna/megane. ala e motorul...in romaneste, in reteaua dacia, nu exista manualul ala de-l vreti voi. si eu l-as vrea, dar nu exista...
              @paruluscorilo: stii C#? asm? asm pt infineoane sab c16x? protocoale K-L/CANbus? altfel n-ai ce programa la alea...
              Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

              Comment


              • #22
                @seba: n-am de gand sa modific programele, eu nici in "chip tuning" nu prea am incredere, unde se presupune ca programele alea sunt totusi testate. Sunt curios cam ce se intampla inauntru. Am mai lucrat cu alte automatizari - nu o sa ma dau rotund acuma sa-ti fac un cv -, de astea nu stiu, ca d-aia intreb. Daca ai vreo documentatie in sensul asta, ti-as ramane recunoscator.
                Pe sculele cu care lucrez si care au automatizari imi place sa stiu cam cum functioneaza pe dinauntru, ma roade un soricel pana nu aflu. Cu atat mai mult cu cat e vorba de masina mea de data asta

                ps: C, asm, arhitectura procesoarelor samd nu sunt secrete de stat, partial se predau si in facultate...
                Last edited by ParuLuScorilo; 28 May 2009, 12:04.

                Comment


                • #23
                  pai chiptuningul nu presupune modificarea softului propriu zis (a automatizarii), doar a unor parametrii ce sunt memorati sub forma unor tabele intr-o memorie flash. cum ar veni, modifici parametrii unui semnal pwm de la iesirea automatizarii, pt aceleasi date de intrare. intr-un ecu de injectie iti pot spune in mare cam ce se intampla, detalii exacte nu pot sa-ti dau pt ca nici eu nu lcurez la siemens sa stiu exact. ideea e ca de la motor ai senzori de turatia, presiune, temperatura, clapeta de acceleratie. algoritmii sunt aproximativ caeiasi in toate ecu-urile, ca doar motoarele de 100 de ani incoace au bujie si supape. ca elemente de executie, ai injectoarele, bobinele de inductie si motorasul pas cu pas de reglare al ralantiului. asta in mare, e minimul necesar ca sa poti controla un motor. pe partea de intrare a semnalelelor, ai drivere care aduc semnalele respective la un nivel logic ce poate fi citit de controllerul respectiv. in functie de acele date de la senzori, controlerul, pe baza algoritmului de functionare, comanda niste porturi de iesire legate pe drivere de forta (in general mos-fet-uri si/sau relee) care sunt legate la elementele de executie. ca functii suplimentare, exista protocoalele de comunicatie si sistemul de detectie si memorare al erorilor (astea sunt tot rutine soft de fapt). comunicatia se face serial, prin k-bus sau can-bus, care mai au nevoie de un transceiver ce realizeaza adaptarea de nivele de tensiune intre portul serial al controlerului si nivelul de tensiune standard folosit de protocolul in cauza. tot la functii suplimentare, autorizare pornire, identificare serie masina, transmisie de parametrii de functionare ai motorului catre alte ecu-uri. rezumatul rezumatului, cum ar fi
                  n-am intrebat de rautate de c#, asm, am intrebat pt ca astea se folosesc la programarea ecu-urilor, nu de alta. documentatie gasesti pe net, arhitectura de baza ti-ma descris-o suficient cat sa-ti faci o idee, cred. deci intrari-controller-iesiri si tot de la controller mai ai legate o memorie seriala, o memorie flash si un bus transceiver. flash-ul ce se scrie la chiptuning e amd 29f200b, daca retin eu bine, controllerul e siemens/infineon sab c167. serial eprom-ul nu mai stiu, oricum e capsula dil8, deci ca idee poate fi orice seprom de pe gard, k-line transceiver-ul cred ca e un tle de la infineon sau un tjai de la philips. chiar nu mai stiu schema electrica n-am gasit-o, dar daca desfaci suruburile ecu-ului chiar nu strici nimic si poti sa-ti faci o parere cam ce e inauntru si cam cum functioneaza...
                  ps: automatizari, zici? de care? omron, mitsubishi, beckhoff? si mie-mi plac si am avut ocazia sa lucrez cativa ani cu mitsubishi-uri si cu beckhoff-uri...
                  Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                  Comment


                  • #24
                    ABB Advant Controller 110 pentru rotative offset MAN

                    Comment


                    • #25
                      Am un cd(16MB) cu "Manual Logan",dar nu reusesc sa-l descarc.
                      @ParuLuScorilo,nu merge.Mail-ul care mi l-ai dat imi zice ca e invalid.
                      Forum neinteresant. Delogat definitiv.

                      Comment


                      • #26
                        e incomplet manualul ala. da un search dupa topicurile incepute de mine si-o sa gasesti manualul complet pt 1.4 si 1.6mpi
                        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                        Comment


                        • #27
                          .................
                          Last edited by Cristi_Xp; 29 May 2009, 13:59.
                          Forum neinteresant. Delogat definitiv.

                          Comment


                          • #28
                            sa-mi trag palme... scuze, dar...cum plm? acelasi manual l-am gasit in n locuri si avea 35MB...i-ai facut resize la pdf? 'nea dfens, pune-l pe rapidshare sa updatam link-urile catre manual.
                            Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                            Comment


                            • #29
                              Un + la reputatie pentru D-FENS .
                              Cel mai lent 1,6 8v

                              Comment


                              • #30
                                daca se putea, io-i dadeam 10+ pt cat de elegant m-a "polizat"
                                Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google