Instabilitate.....

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Instabilitate.....

    Am un logan din 2005, şi acum când frânez mai tare, maşina pierde controlul. Eu trebuie să ţin de volan bine să nu fugă. La fel şi la o acceleraţie mai puternică.

    Ce credeţi că e problema?
    http://img258.imageshack.us/img258/5371/loganmt0.jpg
    http://img87.imageshack.us/img87/133...6363089mj1.png

  • #2
    Pai se poate sa ai o problema cu repartitorul de frana... tine prea tare spatele cand masina e goala sau tine mai mult o roata si deaia o ia stramb!! Fugi la service ca nu e de gluma... o data apesi frana mai tare si te pune de'a latul soselei si sa vezi atunci...
    Ce nu imi explic e cum fuge intr'oparte la accelerare.... verifica si directia, unghiul rotilor... cauciucuri tocite neuniform(intr'o parte)!! Eu de exemplu eram cu tata cu masina pe o sosea pe camp si era furtuna afara si tinea de volan drept si masina mergea intr'oparte si asta era de la vant care batea cu putere din lateral .

    Comment


    • #3
      Se poate sa fie praf telescoapele cred.

      Comment


      • #4
        Dute si o pune pe un stand de franare si regleazo ca la carte iar la acceleratie nu cred cai vreo problema că motorizarea vad ca e minimă(sa nu ai joc pe la capetele de bară) - in concluzie dute si făi o verificare amănuntită intr-un service cu ceva mecanici nu meseriasi

        Comment


        • #5
          amortizoare

          Sal. am 17000km si aud in partea din spate a masinii un scartait,la plecarea de pe loc si la condus incet pe un drum cu denivelari. amortizoarele nu au scurgeri de ulei. cand balansez masina din partea spate ,apasand portbagajul, se aude scartaitul in zona amortizoarelor.

          Comment


          • #6
            Ai probleme la amortizor, mai mult ca sigur. Mergi in service si o sa-l schimbe sau o sa-l repare.
            Cel mai nou proiect auto din România!
            Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

            Comment


            • #7
              Da... loganul sigur are probleme cu stabilitatea.. la viteze mari zici ca merge in aer... sa clatina in laterale..oare o garda mai joasa ar rezolva problema?

              Comment


              • #8
                Asa este , am simtit si eu pe la 120 km/h cu vant lateral.
                Dar in Bucuresti garda sus este minunata :

                Comment


                • #9
                  La viteze mari se clatina ca are suspensii moi si garda la sol mare, dar asta e foarte bine unde sunt gropi sau nu e asfalt.
                  Cel mai nou proiect auto din România!
                  Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                  Comment


                  • #10
                    Pai oricum loganu` a fost facut in special pentru Romania . e foarte bun asa cum e . pentru drumurile noastre e perfect ...pe autostrada sau drum intins nu iti ajunge un 170-180?? Io zic ca da. si pe drumuri de tara se descurca excelent
                    sigpic

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by Norbert View Post
                      Am un logan din 2005, şi acum când frânez mai tare, maşina pierde controlul. Eu trebuie să ţin de volan bine să nu fugă. La fel şi la o acceleraţie mai puternică.

                      Ce credeţi că e problema?
                      Din ceea ce am inteles citind,cred ca e vorba de o deviere de traiectorie a masinii la actionarea frinei,sau acceleratii bruste.Daca e asa sigur sunt pb la nivelul unghiurilor rotilor fata,sau mai pe romaneste...jocuri sau uzuri .
                      Verifica bucsile brate fata,pivoti si bielete+pipe bielete! Mare lucru sa nu fie asa ceva!
                      Traiesc in ROMANIA SI ASTA IMI OCUPA TOT TIMPUL !

                      Comment


                      • #12
                        Si daca tot te apuci verifica si bara de torsiune....poate s-a slabit

                        Comment


                        • #13
                          Daca se constata ca amortizoarele sunt defecte,se schimba pe garantie sau trebuie sa le platesc pe cele noi?
                          Intalniri LC SB sambata ora 17 Valea Aurie (intrarea 2 la ZOO)

                          Comment


                          • #14
                            Daca masina are mai putin de 18 luni sau 50.000 km, se schimba pe garantie.
                            Cel mai nou proiect auto din România!
                            Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                            Comment


                            • #15
                              Inclin sa-i dau dreptate lui meseriasu, problema nu pare a fi din amortizoare/telescoape. asa a facut si dacia de la fostul loc de munca si era o bieleta de directie praf.
                              Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google