Simptome : S-a Dat Pe Ulei ? :(

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    dar totusi scoate fum alb dupa 4000

    Comment


    • #17
      pai fumul alb trebuie sa miroase a ulei ars.daca uleiul nu este consumat prin ardere(segmenti uzati sau turbina uzata) in general uleiul pleaca pe la garnitura de la baie, garnitura busonului de ulei,pe la filtrul de ulei ,la simeringurile arborelui cotit sau in cel mai naspa caz daca baia e sparta.mai e si cazul in care e busit blocul motor.Cel mai frecvent e pe la garnitura de la baie.am avut o beleaua cu o dacie berlina care scotea fum alb si sarea busonul de la ulei din cauza presiunii.de fapt era un piston fisurat.
      Last edited by margelatu; 13 May 2011, 09:05.
      Welcome to the Club, We Have Jackets !

      Comment


      • #18
        turbina nu am ... motoru e 1.4 , pe la filtru de aer nu este pic de ulei

        Comment


        • #19
          Logane ai mers cu motorul incins ? ai forjat-o bine in ture mari ? raman la parerea mea ca l-a mancat in timp din cauza indicelui de vascozitate, mai ales la temperaturi mari
          Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

          Comment


          • #20
            da nu pot sa zic ca nu am mers si in ture mari .. dar asta se intampla maxim de 2-3 ori pe saptamana ... in rest normal maxim 3000 de ture

            Am mai auzit o varianta , uleiu fiind prost s-a supraincalzit si a inceput sa fie mancat . Asta nu ar fi o problema , ce imi toaca mie nervii acuma este fumul acela alb

            Masina nu da rateuri in mers / pornire , trage la fel

            Comment


            • #21
              Originally posted by Loganu View Post
              turbina nu am ... motoru e 1.4 , pe la filtru de aer nu este pic de ulei

              stiu ca nu ai.Eu am dat ca si cauze generale.si totusi iese fum au ba?
              Welcome to the Club, We Have Jackets !

              Comment


              • #22
                iese da-l in mama masii ... o sa incerc azi varianta sa pun masina la 15 cm de o bordua mai inalta sa o plafonez putin sa vad ce fum lasa pe ea ptr a imi da seama daca papa sau nu ulei

                Comment


                • #23
                  Originally posted by Loganu View Post
                  iese da-l in mama masii ... o sa incerc azi varianta sa pun masina la 15 cm de o bordua mai inalta sa o plafonez putin sa vad ce fum lasa pe ea ptr a imi da seama daca papa sau nu ulei
                  Pune masina la un analizor de gaze,daca ai hidrocarburi mai mari de 100 sigur papa ceva ulei.Daca erai langa mine o analizam in 3 secunde .
                  LOGAN--> <--TOYOTA

                  Comment


                  • #24
                    si ITP-ul l-am facut luni...nu putea sa zica domnu de acolo nimica..ca l-am facut pe bune

                    Comment


                    • #25
                      Baga nasul acolo si spune a ce miroase fumul ala. Sigur nu ti-a facut cineva o gluma si a bagat niste antigel in toba? Varianta nasoala ar fii cu garnitura de chiuloasa arsa si sa bage antigel pe evacuare.
                      sigpic

                      Comment


                      • #26
                        bagi benzina cu galeata?
                        sigpic

                        Comment


                        • #27
                          bogdan - da , dar este tot de rompetrol imprumutata din cisterna...
                          yrman - o sa incerc sa miros azi dupa ora 15" cand vine taicamiu cu ea de la munca .

                          Comment


                          • #28
                            e foarte posibil sa fie garnitura de chiulasa sau un piston busit.la berlina de care povesteam pistonul s-a busit din cauza ca el mergea pe un amestec de benzina si gazolina de la rusi.berlina era pe injectie.sper sa nu fie decat garnitura sau segmentii.
                            Welcome to the Club, We Have Jackets !

                            Comment


                            • #29
                              Originally posted by Loganu View Post
                              si ITP-ul l-am facut luni...nu putea sa zica domnu de acolo nimica..ca l-am facut pe bune
                              La ITP se accepta hidrocarburi pana la 300,pe ala nu prea il intereseaza,daca sunt sub 300.Eu le mai zic la cate unii cand depasesc 150,astea la masinile euro2,3 etc,dar repet nu am intalnit Logan pe benzina cu consum de ulei,adica hidrocarburi in evacuare.
                              LOGAN--> <--TOYOTA

                              Comment


                              • #30
                                Una peste alta 130 ml ulei consumati la 1000 km nu e nici o chestie asa de anormala. Trebuie vazut insa ce-i cu fumul alb si incearca sa nu o mai forjezi - ca poate a inceput sa mai oboseasca.

                                Ulei baga 10W40, mai ales ca vine vara. La toamna/iarna poti sa pui ulei mai subtire.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google