Simptome : S-a Dat Pe Ulei ? :(

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    @Loganu ,
    Bun venit in clubul celor care au "polizoare" 1.4 ce papa ULEEEEEI !!!!! Diferenta la mine este ca am si gpl de fabrica . Eu am un consum aprox. de ulei de 120g / 1000 km si a aparut de pe la 24 000 km , iar acum am aproape 48 000 km. Dupa o multime de mail-uri trimise la vocea clientului si cateva vizite la o unitate service , am fost informat ca motorul functioneaza in parametrii normali si se inscrie in limita consumului de ulei specificat in cartea tehnica a masinii . De la un dacotec am primit o informatie care m-a cam pus pe ganduri .... acel consum poate fi de la semeringurile de pe supape si o eventuala inlocuire a lor ar costa cam 1200 - 1500 lei la nivelul anului 2008 cand am fost la service si masina avea 24000 km. Mentionez ca am facut si un test de compresie care a iesti OK. De atunci m-am resemnat .... am dat o carca de bani pe o masina care papa ulei la fel ca batrana dacie model 1978 pe care o aveam .
    Momentan am ulei Castrol Magnatec 10w40 si-l papa si pe el ....
    Nu iti mai fa probleme , impaca-te cu idea si stai linistit !!!
    Last edited by givali; 13 May 2011, 20:29.

    Comment


    • #32
      mp3 din dotare la ultimul schimb am dat jos aproximativ 2.4 L + cel din filtru + a mai curs putin ca ma ars busonul sa zic maxim 2.6 L din 3 L . Lasat sa se scurga bine circa 1 ora uleiul folosit a fost castrol slx profesional bla...bla... 5w-30, folosit 11700 km ......km totali in prezent 96500 . Tin sa precizez ca scoate fum alb defapt mai mult abur cand o calc in limitare doar un jet si numai in sarcina nu stiu cum sa exlplic mai bine
      Invingator nu este acela care are masina cea mai rapida, ci acela care refuza sa piarda !

      Comment


      • #33
        imi vine sa ii dau foc cu totu ! ... ieri nu scoatea absolut nici un fum indiferent de turatie ...

        Pe tester nu am dus-o momentan pentru ca nu prea dispun de finante , o sa ii verific uleiu saptamanal sa vad ce si cum

        Comment


        • #34
          Eu cred ca cel mai probabil ai garnitura de chuilasa crapata si iti intra antigel in camera de ardere.
          Tine sub observatie si nivelul de antigel (daca zici ca si la cald scoate fum alb).
          Cel mai rau ar fi sa ai chuilasa crapata, dar putin probabil.

          Comment


          • #35
            ia schimba marca uleiului.,baga clasicul dacia oil 5w30
            sigpicmasina personala pare cea mai deosebita

            Comment


            • #36
              Eu am testat Dacia Oil 5w30 , Elf excellium 5w40 , si Castrol Magnatec 10w40 ..... le papa pe toate. Nu e o solutie cu schimbatul marcii de ulei ....

              Comment


              • #37
                azi am facut vreo 100 de km ... apoi i-am dat iara in limitare pe loc sa vad daca scoate ceva.. nu a scos nici pe dracu` ( scuzati expresia)

                Comment


                • #38
                  Ma Logane, io cred ca masina n'are nimic mah.
                  If it ain't broke, don't fix it!

                  Comment


                  • #39
                    Daca ii mai dai de 2-3ori in plafonare s-ar putea sa scoata )
                    Cel mai probabil a fost de la ulei.
                    AG 16 Y M A

                    Comment


                    • #40
                      salut... eu am o solenza...logan de 1.4 am avut/2005 /25000km.cu solenza am 65 000km.baieti vorbim de motoare renault care sunt renumite pentru fiabilitatea lor dovedita dar mai ales pentru faptul ca NU PAPA ULEI! putini posesori de 1.4 mpi s-au plins de faptul ca masinile lor ,,papa ulei" [fie super nova,solenza sau logan]la propriu adica datorita uzurii in zona activa a motorului: segmenti,camasi ,pistoane,semeringuri supape,etc.Am colegi si prieteni cu masini superioare /nemtesti si nu epave cu sute de mii km. care confirma faptul ca masinile lor consuma ulei,500-800 ml /10000km si fabricantul il considera consum normal....in incheiere: nu dati cu pietre in renault pertru motoarele de 1.4mpi pentru ca prin 90 au fost motoarele care au scos renault-ul din r***t.,,loganu" sper sa vi cu noutati despre problema ta! parerea mea este sa verifici starea bujiilor pentru ca ele pot spune ,,multe povesti" despre starea de sanatate a cilindrului,pistonului,segmentilor...........ce le corespund.

                      Comment


                      • #41
                        Legat de problema ta cu ""dat-ul pe ulei" sa iti zic o mica povestioara:
                        La al 2 lea schimb de ulei la mine am cumparat de la meridian auto 5 litri de ulei elf evolution sxr 5-40. am facut schimbul si am parcurs 11000 km cu el!totul a fost ok nimic neobisnuit. cand a venit timpul sa il schimb surpriza din 4.3 litri cat am bagat am scos 3.88l pe cantar.m-au apucat spumele si nervii motorul mergea ok nu scotea fum nimic si am inceput sa intreb in stanga si in dreapta si am aflat urmatorul lucru: chiar daca uleiul se afla in bidoane sigilate de 1l el era pus din butoaie(lucru confirmat de un angajat la meridian auto) care erau tinute in conditii impropii(soare, ploaie, frig, nu erau adapostit sau depozitate, erau in curtea dealerului).fiind tinute asa uleiul isi pierde sin propietati in timp(iti garantez ca butoaiele stateau de cel putin un an in curte pentru ca ei cumpara doar industial, lucru confirmat tot de angajatul meridian). La urmatorul schimb am cumparat ulei din comert si nu am mai sesizat pierderi de ulei in 50.000 km.Si legat de fum un mecanic mi-a zis ca e normal sa scoata fum primii kilometrii dupa schimb pentru ca chiar daca stai 2 ore sa se scurga uleiul tot raman reziduri si daca nu se pupa uleiurile cel vechi se arde!
                        in concluzie stai linistit pana la urmatorul schimb de ulei si nu mai cumpara ulei si piese de la dealeri auto!
                        Frana de mana trasa pana in tavan,treapta a-II-a cu pedala in fund.....peste 5000 rpm=DRIFT nu altceva!

                        Comment


                        • #42
                          Logane dar acel fum alb iti scoate cand e motorul rece sau cand este incins ? Ca daca este motorul rece e normal sa scoata putin fum alb.
                          Facebook: https://www.facebook.com/CrisGarage

                          Comment


                          • #43
                            Dupa ce turati motorul pana in limitare ( care mai aveti limitarea ....) si in anumite cazuri si la rece , va intrebati de ce consuma ulei ??? Eu nu am dus motorul mai sus de 4500 - 4600 si tot papa ulei ....

                            Comment


                            • #44
                              Originally posted by Stuke View Post
                              Legat de problema ta cu ""dat-ul pe ulei" sa iti zic o mica povestioara:
                              .......................
                              Problema ta nu are nici un suport decat povestea unui angajat.

                              Comment


                              • #45
                                Originally posted by givali View Post
                                Dupa ce turati motorul pana in limitare ( care mai aveti limitarea ....) si in anumite cazuri si la rece , va intrebati de ce consuma ulei ??? Eu nu am dus motorul mai sus de 4500 - 4600 si tot papa ulei ....
                                Din ce am discutat eu cu Loganu nu i-a dat forja la rece niciodata.
                                App: Nu se poate scoate limitarea.
                                AG 16 Y M A

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google