Simptome : S-a Dat Pe Ulei ? :(

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Simptome : S-a Dat Pe Ulei ? :(

    Ieri cand am schimbat uleiu , am ramas socat...din motor s-au scurs doar 2 L de ulei ! Mentionez masina era pe teren drept . Dupa ce am schimbat uleiu si pornirile acelea aferente dupa schimbarea uleiului , am tras o tura de oras pana a ajuns temperatura la 4 linii , iar apoi pe loc l-am pus pe taicamiu sa stea in spatele masinii si am calcat-o progresiv pana la 3500 si apoi blana.. NU SCOATE FUM ALBASTRU si nici NU MIROASE

    Uleiu care a fost in masina era 5w30 Havoline , luat de la reprezentanta ford :|

    Masina are 65 de mii de km , chiar maine face 6 ani deci nu imi vine sa cred ca la 10 mii de km imi mananca aprox 1,3 litri de ulei

  • #2
    Ma, intreb si eu: pe unde o tii parcata, ai observat ceva pete de ulei? E posibil sa piarda pe undeva?
    If it ain't broke, don't fix it!

    Comment


    • #3
      nu pierde...de azi a inceput sa scoata un fum alb intensiv dupa 4000 de ture .. iar la relanti imi scoate apa pe evacuare ( apa probabil de la condens ) , faza ca in 2 minute a facut balta :|

      Comment


      • #4
        Urmareste nivelul pe joja, macar o data pe saptamana. Posibil sa se fi bulit segemntii.
        In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

        Comment


        • #5
          in bolul cu atigel urme de grasime?
          Prostii par conceputi pe cale artificiala, ca sunt multi ai-dracu si n-au nici o boala...

          Comment


          • #6
            Dar la 1.4 nu trebuie sa pui 10w40 ? ce cauti cu 5w30 ? ala e de 16v
            Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

            Comment


            • #7
              si d-aia il mananca? cu alte cuvinte daca pui 0w40 in 10000 km nu scoti busonu ... pui ulei direct ca nu mai e nimic in baie ...

              90% din forum are 5w30(40) la 1.4.

              E buna intrebarea cu grasimea in antigel ... dar atunci fumega bine multicolor
              sigpicMy ride

              Comment


              • #8
                5w30 asa zice dacia la 1.4 8 volti

                Cam aiurea sa pice segmenti la 65 000 , mai degraba semeringurile supapelor.

                Comment


                • #9
                  parerea mea proprie si personala e ca nu se pune 5w30 la 1.4 8 volti,
                  5w40, 0w40 merge, dar cred ca indicele vascozitatii la cald e prea mic pentru a pune 5w30
                  parere proprie si personala, fiecare face ce vrea cu motorul lui
                  Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

                  Comment


                  • #10
                    Motoarele astea vin din fabrica cu Dacia Oil 5w30 deci nu are treaba. Daca de la ulei i s-a bulit motorul, o fi fost ceva contrafacut, in nici un caz de la vascozitate.
                    In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                    Comment


                    • #11
                      cat ai lasat sa curga uleiul? era motorul cald sau rece cand i-ai dat drumul? esti sigur ca s-au pus 3,3L data trecuta?
                      sigpic

                      Comment


                      • #12
                        Chiar daca faci schimbul la -20 grade,din 3l curg cel putin 2,8 ca nu e valvolina.Uleiul 5-30 la 1.4...mmm....in combinatie cu mersul (mai mult) prin oras,cam da cu virgula.Logan in regim de taxi , hingherit de n soferi , a facut mai bine de 530.000 km cu ELF 10-40 si mai sint o gramada cu peste 400.000 care merg perfect(schimbul la 10.000)Credeti ca folosind ulei 5-30 o sa razbeasca motoarele pina la 400.000.Uzina si reprezentantele recomandau 10-40 pina de vreo 2 ani...acum trecem pe 5-30,ca asa au ei chef sa ne tunda de bani sau cei care recomandau 10-40 nu stiau ce vorbesc(adica tot ei).Cind au fost gindite motoarele acestea nu se prea stia de 5-30,dar fiecare face ce vrea.

                        A fost o serie de Logan-uri 1.4 pri 2005 prin vara care aveau probleme la motor(se blocau segmentii pe piston si scoteau uleiul in filtrul de aer,problema aparuta intr 20.000-40.000km,adica in asa zisa GARANTIE.Cei de la Dacia au bagat fel de fel de motive...combustibil prost,exploatare necorespunzatoare(prea turat sau subturat),etc si multi au platit reparatia din buzunar. Cine a facut gura mare de tot a primit motor nou sau macar cirpit(reparat).Culmea era ca problemele au aparut prin toata tara,deci au prostit soferii sau erau nasoale motoarele?
                        Last edited by huffy; 12 May 2011, 23:50. Reason: Automerged Doublepost
                        Programari chei Logan - Resoftare Logan 1.4-1.6 si Solenza 1.4http://www.loganclub.ro/forum/showpo...&postcount=300

                        Comment


                        • #13
                          yrman uleiu l-am lasat circa o ora sa curga

                          Astept azi sa o duc pe tester ... sper sa nu fie o veste prea rea avand in vedere ca suntem vineri 13

                          Comment


                          • #14
                            asteptam raspuns...multa bafta...

                            Comment


                            • #15
                              Ai motor din prima generatie,nici la 400000 nu consuma ulei,alta este cauza,ori nu a fost pus ulei suficient,ori pierde pe undeva.Lasa testerul si urmareste nivelul de ulei un timp,bineinteles daca a fost pus la nivel.
                              LOGAN--> <--TOYOTA

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google