Cristi_Xp catalizatoru nu se vede la tester dar se vede la noxe,asta daca are serviceul asa ceva(statie ITP)
Nu Mai Trage Masina Problema Injectoare?
Collapse
X
-
Salut.
Asta cu,cresterea consumului poate fi si din cauza sondei lamda..........daca nu mai functioneaza in parametri.
Numai bine.
ps:asta aparea la diagnozaUn Logan----YNG-----
Numai bine.
Comment
-
da stiu astept sa vad rezultate .. sper sa se rezolve Dimineata tot asa face motorul 40-50 secunde zici ca moare tremura tot pedala de aceleratie "moarta" in timpul ala.. dupa motorul incepe sa mearga..
PS: dupa ce termin 26 litri ce ii am ma duc sa fac testul iara gratis asa mi-a spus de la autoeuropa..
Cat costa un curatat de rezervor?
Comment
-
Originally posted by nikuniku View PostCristi_Xp catalizatoru nu se vede la tester dar se vede la noxe,asta daca are serviceul asa ceva(statie ITP)
Ia frumos si schimba de la un prieten sau ceva un corp clapeta de pe o masina pe alta cu tot cu senzori si vezi cum se comporta , la fel cu bobina si fisele ,asta e ce poti face simplu tu fara sa coste prea multi bani 50-100 lei la cineva sa le schimbe eventual .Mai verifica si cablu de la acceleratie ...
La service la AE daca mergi tot asa o sa strici o gramada de bani aiurea .
Catalizatorul nu se prea verifica , se taie jos .
Treci maine pe la intalnire , poate te ajuta cineva cu vreun sfat .Last edited by Cristi_Xp; 28 May 2011, 16:18.Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
Comment
-
@myhayy normal catalizatorul se infunda mai mult la motorina dar cine stie se poate infunda si la beznia, atunci cand mergi cu masina subturata. Poate din greseala ai bagat cumva morina in loc de benzia fara sa vrei? zici ca ai schimbat bujiile poate ar trebui sa verifici si fisele bujiilor sau chiar aprinderea electronica, din aceasta cauza da rateuri cu toate ca ar putea da rateuri si din alimentare
Comment
-
porneste masina seara/noaptea pe intuneric, las-o sa mearga si uita-te la bobina de aprindere si fise
urmareste sa nu se vada scantei exterioare
sau......desfaci bujiile(sau daca ai un alt set de bujii bune) le pui in fise si rogi pe altcineva sa dea la automat si tu urmaresti cum da scanteie
Comment
-
Salutare,
Aceeasi problema am patit si eu ,am fost intr-o mica excursie pe langa bucuresti maxim 20 de km cand la un moment dat apas ambreiajul schimb din treapta 4 in 3 ridic picioru si cand sa accelerez masina facea ca si cum as fi ramas fara beznina in hopuri (mentionez ca mai avea 2 liniute de benzina) prietenii au zis ca e de la apa sau impuritati si am prins ceva si dasta face asa si ca sa mai pun benzina ma duc iau 5 litri cand m-am intors zic ia sa mai dau o cheie pana sa pun aia 5 l , si a pornit la sfert de parca nu ar fi patit nimic. Seara cand sa ma intorc spre bucuresti toate bune pana cand la semafor opresc si deodata brusc imi moare motoru. Dau sa pornesc degeaba dadea mici semne ca o ia dar degeaba. am mai stat 2-3 min si iar porneste la sfert. Nu pot sa imi dau seama de la ce e unii zic ca e de la filtru de benzina ca a prin impuritati sau apa si ca sa pun fuel cleaner sau ceva de genu alti ca de la aprindere electrica care app nu stiu ce e aia. Voi ce parere aveti?
Multumesc anticipat
Comment
-
Cel mai simplu de verificat si fara bani e sa dai carcasa de la filtrul de aer jos si sa vezi cum se misca "banul" de la corpul clapeta...poate nu inchide bine, sau poate e intepenit si nu deschide maxim sau ceva.
Porneste motorul si trage de clapeta de acceleratie sa vezi ce si cum...sa tii cu o mana de corp clapeta cand tragi de maneta, sa nu ramai cu el in mana
Eventual vezi ca are un surub de reglare, l-am incercuit in poza cu galben...atentie cat slabesti din ala ca influenteaza relantiul si pot aparea detonatii pe admisie la pornire.Keyboard error or no keyboard present.
Press F1 to continue or DEL to enter setup...
Comment
-
lungan daca era intepenit simteai imediat in pedala si daca nu inchidea bine banutul avea un relanti de 1500 2000 de ture...
Eu zic sa nu va cautati de treaba si sa nu umblati la acel surub care regleaza pozitia de relanti deoarece mai mult stricati decat sa faceti bine.
Daca spui ca se opreste masina la renlati poate fi de la senzorul de pe volanta sau chiar de la motorasul pas cu pas.Last edited by o8MeLC; 30 May 2011, 12:12.
Comment
-
pai senzorul de turatie a fost schimbat acu 1 an jumatate , posibil sa fie de la ala ca inainte tot asa imi facea figuri dar doar la pornire iar la motorasul pas cu pas daca era dus ala ar fi trebuit sa imi varieze si turatia la relantiu.... nici eu nu mai stiu ,
sa incerc oare sa pun un aditiv in benzina sa ii fac plinul si sa ii dau forja pe undeva sa vad poate chiar o fi prins ceva bule de apa sau mizerie
Comment
-
La mine schimbat filtre aer ulei Uleiul , motoras pas cu pas schimbat [ompa benzina schimbata facut diagnoza..
Dimineata cand pornesc parca moare se ineaca si pedala de caceleratie in monetul ala e moarta apesi degeaba .. daca apas moare motorul .. aceieasi problema o face si daca las masina asa vreo- 2-3 ore fara sa umblu cu ea ..
Am pus si fuel clear .. nu stiu ce sa mai fac .. sper sa gasesc ce are pana la urma(
si consumul e mare am 11.7 litri acuma fara clima pornita..
Comment
-
revin cu aceasta problema .. de atunci nu am mai vut probleme mari cu ea incat sa nu mai traga d eloc .. simteam in unele momente cum tragea mai greu in rest nu a mai dat rateuri si sa imi faca foarte rau..
Dimineata cand dau la cheie parca e inecata trepideaza schimbatorul urat si simt cum face motorul , se tureaza singura pana in 1500 fara sa apas eu pe aceleratie ...
Si acuma in zilele cand a fost foarte cald afara , de fiecare data nu cred ca e coincidenta .. a inceput sa repara probleme vechi trage greuu foarte greu so rateurile .. degeaba apasam eu aceleratie ca era bl;ocata si nu mai urca.. .. si asta iumi facea cu vreo 6-7 litri in rezervor .. daca alimentatm imediat dispareau problemele..
credeti ca e garnitura dew vina cumva daca cnad e foarte cald afara nu mai raceste motorul cum trebuie.. ??
ms
Comment
Comment