Decelerare In Sarcina In Viteza A 3 Si A 4a 1.4.mpi

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Decelerare In Sarcina In Viteza A 3 Si A 4a 1.4.mpi

    Salutare,

    Am un logan 1.4 MPI 75000 si am urmatoarea problema: mergand constant in a 3-a cu 2000/2100 de ture, la calcarea brusca a acceleratiei, turometrul urca repede la 3000 de ture cade 300 de tura si utlerior urca trecand de 3000 fara probleme. Daca acceleratia este calcata treptat, turometrul urca mai incet si nu apare problema. De asemenea, la plecare dupa loc si schimbarea rapida a vitezelor, problema nu apare.

    Altele obsv:
    bujiile schimbate la 45000,cablu de acceleratie si ambreiaj schimbate la 30000.
    in utlimile luni am mers in Bucuresti cam 25 de km pe zii.

    dupa schimbarea cablului de acceleratie, problema de cadere in turatii nu a mai fost, dupa apx 10 zile a reaparut.

    V-ati intalnit cu asa ceva, aveti idee de la ce poate fii?(bujii, cap clapeta

  • #2
    Turometrul ca turometrul, dar "viteza motorului"? Simiti socuri cand se intampla asta, sau doar ceasul o ia razna?
    sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

    Comment


    • #3
      banuiesc ca doar ceasul, altfel se vaita omul si de smucituri. din pacate rezolvarea consta in inlocuirea bordului in sevice sau a motorasului pas cu pas la un hobbyst electronist.
      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

      Comment


      • #4
        Sa nu fie direct ambreiajul.

        Cred ca-ti patineaza in momentul in care-i dai talpa brusc.

        In momentul in care turometrul iti urca masina isi si ea viteza sau nu face nimic?
        9! 9! 9!
        sigpic

        Comment


        • #5
          masina trage cand creste in ture, cand scade turometrul se infraneaza...
          legat de ambreiaj am fost la un mecanic, a mers cu masina a forjat in 3000-4500, a urcat un deal cu a 4-a nici o problema. i-am explicat si nu a reusit sa reproduca.

          dupa ce am plecat dupa vreo 7-8 km, a inceput sa apara din nou la 1 din 3 incercari.
          Ca si nota in mod normal schimb la apx 2500, si nu cade mult sub 2000 cand cuplez. azi am facut un scurt test am schimbat in jur de 2800 / 3000 se simte altfel. Problema inca persista de data asta se manifesta la apx 2800 - 3400.

          nu stiu voi incerca maine sa o scot din oras si o tin in 3500 - 4000 cativa km.

          Comment


          • #6
            decelerare nu deaccelerare
            de la ce poate fi nu de la ce poate fii
            Ştiu că nu suntem la secţiunea probleme de ortografie dar totuşi...

            ai uitat sa treci plecarea dupa loc ...
            Last edited by Cristi_Xp; 28 May 2011, 11:33.
            sigpic

            Comment


            • #7
              Si postul tau a fost foarte constructiv...

              Ia de la un preten bobina de inductie si pune-o la tine sa vezi daca mai face asa.

              Comment


              • #8
                multumesc de sfaturi...
                voi incerca si bobina de inductie

                Comment


                • #9
                  am remediat problema, era ambriajul.

                  Am montat un kit nou si merge f bine

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by ibuzescu View Post
                    decelerare nu deaccelerare
                    de la ce poate fi nu de la ce poate fii
                    Ştiu că nu suntem la secţiunea probleme de ortografie dar totuşi...

                    pleonasm

                    nu fiti rai cu omul cand nici voi nu sunteti mai breji.
                    internal combustionizer

                    Comment


                    • #11
                      SALUT

                      am un Logan 1.4,45 km am mers bine ,s-a aprins becul la rezervor am alimentat si dupa 20 km nu mai puteam accelera se oprea nu mai avea vlaga

                      Comment


                      • #12
                        poate ai bagat motorina ?
                        Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                        Comment


                        • #13
                          Daca baga motorina nu cred ca mai mergea deloc. Probabil doar pana se consuma combustibilul de pe traseul rezervor -motor 2 sau 3 km (dar nu 20 cum a spus)
                          fara linkuri externe

                          Comment


                          • #14
                            asta dupa care logica ? cand ti se aprinde becul mai ai benzina pentru 60 km adica cativa litri buni .
                            Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                            Comment


                            • #15
                              Benzinarul merge si cu motorina, depinde in ce dozaj le-a amestecat (daca le-a amestecat) . Invers nu prea merge , adica dieselul cu benzina.
                              Pain brings out the truth in us all...
                              ...how much truth can you stand?

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google