Curge Ulei Dar Nu Stiu Exact De Unde

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Curge Ulei Dar Nu Stiu Exact De Unde

    salut in urma cu ceva vreme am constatat o problema in zona ambreiajului, mai exact curegea ulei, se prelingea mai exact, am observat si in partea de sus unde ii senzorul de punct mort.m-am gandit ca a cedat simeringul din spatele volantei de pe vibrochen.am dat cutia jos si am constatat ceva ce pe mine m-a uimit. in spatele volantei ii perfect curata si uscata nu este pic de mizerie in schimb restul carterului ambreiajului ii plin de mizerie. am cumparat acel simering si discul de ambreiaj si rulmentul sa le schimb.acuma urmeaza sa le pun sus. poate ma mai curga din alta parte ulei. mentionez ca in cutia de viteze nu a scazut nivelul uleiului. voi ce ziceti in caz ca o sa mai curga de unde ar putea curge

    mentionez ca am un logan mcv 1.4mpi

  • #2
    Daca puneai o poza poate intelegeam mai bine
    CT-97-VIPsigpic

    Comment


    • #3
      Vezi daca problema e exact ca a ta.http://www.loganclub.ro/forum/furtun...ata+ulei+cutie

      Comment


      • #4
        mmkn4325 daca este mizerie adica,,praf,, fara urme de ulei,in interioru carterului,nu ai de ce sati faci probleme,daca sunt urme de ulei in interior,vezi priza de la cutie daca nu cumva are urme de ulei pe ia,inlocuirea simeringului de priza duce la demontarea cutiei de viteze

        Comment


        • #5
          am facut si niste poze inainte sa spal carterul, interesanta ideea cu accea supapa, dar as avea o intrebare, cum imi dau seama daca ii infundata sau nu?

          si aprope am mai patit ceva, dupa ce am terminat de pus cutia inapoi sus si am dat la cheie am constatat ca motorul porneste si se tureaza la maxim si ramane asa, care ar putea fi cauza?firele de masa de pe cutie le-am prins inapoi bine, deci alea cad, alte variante care ar mai putea fi?
          Attached Files
          Last edited by darksid3; 31 May 2011, 00:29.

          Comment


          • #6
            scuze apropae=apropo


            se poate ca aceasta problema sa fie din cauza ca pentru 2 zile a fost deconectatat bateria si ecu?

            Comment


            • #7
              uite aici http://www.loganclub.ro/forum/proble...senzor+ralanti poate te ajuta.
              CT-97-VIPsigpic

              Comment


              • #8
                Nu prea cred c îi aceeai problema,pentru c eu am tocmai contrariul,se tureaz la maxim i acolo rmâne,dar am s încerc mâine când merg iar la maina s cur corpul de clapet,eventual s vd dac pot face rost de un altul împrumut.

                Comment


                • #9
                  s-a rezolvat problema cu turatul excesiv, era sarit de la loc furtunul de la vacum de la servo-frana si tragea pe acolo aer fals.
                  ramane totusi intrebarea cum imi dau seama daca supapa aia de la furtulnul de la CV e blocata, chiar nu stie nimeni cum imi pot da seama?

                  Comment


                  • #10
                    daca tot umbli pe acolo si nu e scumpa piesa, schimb-o, raspuns cine stie cand primesti cum se verifica.
                    Nu sufar de nebunie, doar savurez fiecare moment al acesteia!!

                    Comment

                    Working...
                    X
                    Anulare DPF
                    Politica de Securitate Google