Va salut,
In primul rand imi cer scuze pentru ca postez o problema legata de o alta masina, un Rover 45 din 2004 benzina , 1.8, automatic cu care umblu aici in UK.
Am si Loganelul cu mine care merge brici.
Problema pe care o am este ca suna ca naiba la rece in ultima vreme:
Am fost la 3 serviceuri si mi-au zis ca asa fac toate pana ajunge nu stiu pe unde uleiul.
E adevarat ca dupa 3 minute dispare acel : Kroank Kroank Kroank....si motorul parca e altul, fin si rotund.
Intre timp mi-a fiert apa, mergeam la lucru cand in la un moment dat am simitit miros de antigel iar dupa vreo 4 mile s-a aprins senzor nivel lichid de racire, temperatura motorului era tot la jumatate...
Am tras pe stanga si tasnea apa pe la buson ca artezienele.
Acum masina a fost dusa pe platforma si astept verdictul.
Am dus de 3 ori masina la verificari pt ca aveam dubii ca are chiuloasa dusa.Acum daca e chuloasa o sa fac scandal la service pt ca mi-au spus ca nu e chiuloasa.
Ulei in apa nu aveam, crema in ulei nu......dar din pacate motoarele K rover au o reputatie proasta in ceea ce priveste garnitura de chiuloasa.
Va rog sa ascultati cu atentie si urmariti sunetul de huruiala, Groank, Groank.....nu cel de tacheti hidraulici.
Numai bine si salutari din Londra.
Scuze daca e prea lung topicul.
La o adica am sa schimb motorul daca e grav.
In primul rand imi cer scuze pentru ca postez o problema legata de o alta masina, un Rover 45 din 2004 benzina , 1.8, automatic cu care umblu aici in UK.
Am si Loganelul cu mine care merge brici.
Problema pe care o am este ca suna ca naiba la rece in ultima vreme:
Am fost la 3 serviceuri si mi-au zis ca asa fac toate pana ajunge nu stiu pe unde uleiul.
E adevarat ca dupa 3 minute dispare acel : Kroank Kroank Kroank....si motorul parca e altul, fin si rotund.
Intre timp mi-a fiert apa, mergeam la lucru cand in la un moment dat am simitit miros de antigel iar dupa vreo 4 mile s-a aprins senzor nivel lichid de racire, temperatura motorului era tot la jumatate...
Am tras pe stanga si tasnea apa pe la buson ca artezienele.
Acum masina a fost dusa pe platforma si astept verdictul.
Am dus de 3 ori masina la verificari pt ca aveam dubii ca are chiuloasa dusa.Acum daca e chuloasa o sa fac scandal la service pt ca mi-au spus ca nu e chiuloasa.
Ulei in apa nu aveam, crema in ulei nu......dar din pacate motoarele K rover au o reputatie proasta in ceea ce priveste garnitura de chiuloasa.
Va rog sa ascultati cu atentie si urmariti sunetul de huruiala, Groank, Groank.....nu cel de tacheti hidraulici.
Numai bine si salutari din Londra.
Scuze daca e prea lung topicul.
La o adica am sa schimb motorul daca e grav.
Comment