Suna Ca Naiba La Rece

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Suna Ca Naiba La Rece

    Va salut,
    In primul rand imi cer scuze pentru ca postez o problema legata de o alta masina, un Rover 45 din 2004 benzina , 1.8, automatic cu care umblu aici in UK.
    Am si Loganelul cu mine care merge brici.
    Problema pe care o am este ca suna ca naiba la rece in ultima vreme:

    Bucură-te de videoclipurile preferate și de muzica preferată, încarcă conținut original și arată videoclipurile tale prietenilor, membrilor familiei și lumii întregi pe YouTube.


    Am fost la 3 serviceuri si mi-au zis ca asa fac toate pana ajunge nu stiu pe unde uleiul.
    E adevarat ca dupa 3 minute dispare acel : Kroank Kroank Kroank....si motorul parca e altul, fin si rotund.
    Intre timp mi-a fiert apa, mergeam la lucru cand in la un moment dat am simitit miros de antigel iar dupa vreo 4 mile s-a aprins senzor nivel lichid de racire, temperatura motorului era tot la jumatate...
    Am tras pe stanga si tasnea apa pe la buson ca artezienele.
    Acum masina a fost dusa pe platforma si astept verdictul.
    Am dus de 3 ori masina la verificari pt ca aveam dubii ca are chiuloasa dusa.Acum daca e chuloasa o sa fac scandal la service pt ca mi-au spus ca nu e chiuloasa.
    Ulei in apa nu aveam, crema in ulei nu......dar din pacate motoarele K rover au o reputatie proasta in ceea ce priveste garnitura de chiuloasa.

    Va rog sa ascultati cu atentie si urmariti sunetul de huruiala, Groank, Groank.....nu cel de tacheti hidraulici.
    Numai bine si salutari din Londra.
    Scuze daca e prea lung topicul.

    La o adica am sa schimb motorul daca e grav.

    Bucură-te de videoclipurile preferate și de muzica preferată, încarcă conținut original și arată videoclipurile tale prietenilor, membrilor familiei și lumii întregi pe YouTube.

  • #2
    tachetii hidraulici nu mai tin presiune,sau ulei necorespunzator tipului de motor

    Comment


    • #3
      Merci pt raspuns, uleiul e 10w40 comform manualului schimbat la fiecare 10.000 mile.

      Ciudat e ca face doar 5 minute, apoi dispare complet sunetul. Cat e sunetul asta de Groank groank ca de diesel parca ar merge si un pic neregulat. Aici la service mi-au zis ca au verificat bujiile, dar am sa insist din nou. Poate ca o bujie necorespunzatoare poate da aceste simptome.
      Last edited by tonilica; 12 June 2011, 21:04. Reason: Automerged Doublepost

      Comment


      • #4
        banuiesc ca au tester si soft pentru masina,de ce nu-l pune pe masina sa vada unde este buba,sau sunt mai bata in ale mecanicii ca unii de la noi din tara
        dami tipu motorului
        sa verifice presiunea benzinei pe rampa de injectie si injectoarele
        Last edited by nikuniku; 12 June 2011, 21:54.

        Comment


        • #5
          Motorul e serie K , 1800 cm , 117 cai...cutie automata cvt.
          Pe tester am pus-o si avea vreo 14 erori stocate dar mi-au zis ca-s erori mai vechi.
          ce-mi amintesc is : misfire si ceva cu sensor air and coolant...
          le am acasa in Londra scrise pe o hartie......mi-au zis ca atat timp cat nu se aprinde senzor pe bord sa nu-mi bat capul.
          Oricum mecanicul a zis ca is tachetii hidraulici care asa suna la rece......dar tachetii nu fac tac tac tac? ca la mine face Groank Groank.
          Oricum daca vad ca cu astia nu o aduc la capat duc masina la Land Rover...in Wimbledon.Dar ce naiba ca ar trebui sa stie orice mecanic la rover pt ca e ca Logan la noi si culmea e ca mecanicul asta are tot rover.
          Eu mai banuiesc si ca suna ceva pe la galeria de admisie ori e un rulment distributie.
          Am sa aflu maine.
          Masina are 64000 de mile reali dar cam face figuri masina.
          Sa vedem.

          Oricum , daca mi-a fiert apa de la chiuloasa , fac scandal. Is obisnuit din Romania sa fac scandal pe la serviceuri.))))))))))
          Am dus de 2 ori sa verifice masina si mi-au zis ca nu are nimic.
          Apoi cand sa merg la lucru, in mijlocul Londrei imi tasnea apa mai ceva ca la artezienele cantatoare de la Pitesti.)))))))))))
          Abur mult.
          Posibil acum sa fie si supapa de la capac sa-mi fi cedat ori termostatul ori pompa de apa.

          Aici nu prea ai voie sa mesteresti la masina in fata blocului.)))))))))
          Sus pe trailer si maine aflu.

          Masina porneste perfect, relanti ok doar ca are grohaitul asta sau cum naiba sa-i zic.Si de ce dispare, deci pare ca e o problema mecanica , de ungere. Oricum rasa asta, adic mecanicii sunt parca la fel peste tot in lume.)))))))))))))))) Trebuie sa stai de capul lor, vai Doamne cati mecanici am schimbat in Romania pana am gasit unul breaz.
          Last edited by tonilica; 12 June 2011, 22:09. Reason: Automerged Doublepost

          Comment


          • #6
            de 4000 de mile tu trebuia sa schimbi distributia cu tot ce include,daca nu stie ce sa faca la masina sa puna mana pe autodata ca le da mura-n-gura ce sa faca si unde sa umble
            tachetii hidraulici au un zgomot aparte se aude ca o rapaiala sacadata, ca nu toti sunt distrusi,e deajus 2-3 sa nu tina presiune si sa faca galagie
            Last edited by nikuniku; 12 June 2011, 22:42.

            Comment


            • #7
              Atentie, e in mile si masina mea are acum 102.000 km aprox.
              Distributia a fost schimbata acum 2 ani.)))))))))))

              Comment


              • #8
                mai bine te duci la o reprezentanta/dealer ca poate acolo sunt mai seriosi si stie ce sa faca,ca doar e facuta la ei in tara,daca aveai problema asta in romania te credeam

                Comment


                • #9
                  Repezentanta din pacate nu mai exista in Uk , Rover a dat faliment....e cam cum e Daewoo in Romania.
                  Poate la Land Rover.....dar trebuie sa raman deocamdata aici la serviceul asta care e destul de mare si bine utilat si culmea au lucrat la Rover.
                  Eu cred ca sunt superficiali...dar nu scapa ei de mine.....
                  Acum o vor face brici.....
                  Stau cu ochii pe ei......
                  Pe forumul englezesc am postat problema mea si curg si de acolo sugestii.

                  Comment


                  • #10
                    ai acelasi motor care este si pe freelander asa ca te poti duce si la land rover reprezentanta

                    Comment

                    Working...
                    X
                    Anulare DPF
                    Politica de Securitate Google