Anul trecut prin August am pus si eu niste chedere de usi de dacie veche la capota motor. Din fabrica exista doar cel de sus,,dar dupa cum am vazut si la altii am zis "hai sa pun si eu asa ceva"..ca numai intra praf ,nu se mai aude motorul asa de tare si alte alea....concluzia finala E O PROSTIE !! si sa va spun de ce!
Acum 2 saptamani am incarcat cu freon instalatia AC ca numai mergea deloc. Treaba asta am facut-o la Norauto in Berceni si dupa ce sa finalizat treaba am plecat acasa in Rahova. Dupa 2-3 minute dupa ce plec de la service porneste GMV-ul pe trepta 2 si asa a ramas cuplat pana acasa.Temperatura afara era in jur de 25 de grade pe la ora 20 seara si am ramas un pic surprins ca GMV-ul nu se mai oprea deloc din treapta 2 nici la mers sustinut ,,adica nu mers in coloana si aglomeratie.
Buuuunnn,,a doua zi plec la Carrefour Orhideea si aceiasi poveste,,GMV pornea pe treapta 1 si dupa vreo 10-15 secunde cupla pe 2 si asa ramanea.
Aceiasi poveste si la intors..plecat de acolo si pana acasa la fel 2 2 si iar 2!
Mentionez ca atunci cand plecam dupa loc din parcare (( a doua zi )),,deci motorul era rece,,porneam AC,,cupla GMV pe treapta 1 si asa ramanea,,,dar mai tarziu cand se incalzea motorul la vreo 2 linii si apoi la 4 atunci cand cupla pe treapta 2 ,,aceiasi poveste ..numai decupla inapoi pe treapta 1.
Am mai stat asa vreo saptamana sa vad ce se intampla la diverse drumuri si temperaturi de afara si facea la fel...deci intra pe forum si citeste cam tot ce tine de AC,instalatie AC si REZISTENTA GMV si ca din cauza rezistentei ar mai face figuri ventilatorul ala.
Menionez a doua oara,,ca daca nu cuplam AC ,,liniutele la temperatura erau normale la 4 pavele,,nu au urcat la 6 pavele deloc si nici daca cuplam AC-ul si mergea GMV pe treapta 2 tot nu vedeam mai mult de 4 pavele iar motorul meu mergea normal in afara de ce v-am scris mai sus,,ca ramanea cuplat pe treapta 2 GMV.
Buuuuunnn ....Dupa lungi cugetari,,ce am zis..""Hai sa scot chederele suplimentare puse de mine"" ca apoi sa vad ce se mai intampla si SURPRIZA SURPRIZEEE..GMV-ul mergea normal pe treapta 1 fara sa mai porneasca pe a doua treapta,,deci bingooo!
Acum dupa o saptamana de mers prin capitala,,nu a mai pornit GMV-ul pe treapta 2 deloc si am zis sa va descriu cele patite de mine decat daca aia a fost cauza finala a functionarii continue a ventilatorului pe treapta 2!
De ce......pt ca spatiul acela dintre capota si tabla aia de la motor unde am pus CHEDERELE este de vreo 2,5 cm si aerul cald pe acolo isi face tirajul/evacuarea si bineinteles ca aerul cald o ia in sus si nemaiavand pe unde iesi RAMANEA ACOLO in compartimentul motor.
Eu porneam AC,,ventilatorul cupla normal si aerul cald ramanea acolo SUPRAINCALZIND spatiul de acolo,,apoi pornea pe treapta 2,,tragea aer de afara cu putere dar tot degeaba,,ca nu avea pe unde sa il evacueze ADICA PE SUS prin fantele de 2,5 cm roata,si eu ca si altii punand acele CHEDERE am ETANSAT compartimentul motor si aerul cald recircula acolo , evacuarea lui facandu-se prea putin pe dedesubtul motorului si scutului motor (((plus ca la mine motorul este foarte inghesuit))!
Inca o chestie pe care am observat-o,,,motorul ramane mai mult timp cald dupa oprire si chiar dupa vreo 2 ore jumate eu mai aveam 2 pavele la temperatura dupa ce puneam contactul...Acum dupa acelasi timp scurs si aceleasi conditii de afara liniile raman la ZERO ca si cand ar fi motorul rece de mai mult timp!!!
Deci aerul cald iese prin spatiul ala,,pe care noi il avem ""plin "" de chedere,,iar cu chederele puse racirea motorului se facea mai greu!
Deci cei care patiti ca mine si aveti AC si aveti chedere DATI-LE JOS pe timpul pe timpul verii,,iarna merg fara probleme.
Scuzati de lectura,,,dar in doua /trei cuvinte nu puteam cuprinde tot!
Acum 2 saptamani am incarcat cu freon instalatia AC ca numai mergea deloc. Treaba asta am facut-o la Norauto in Berceni si dupa ce sa finalizat treaba am plecat acasa in Rahova. Dupa 2-3 minute dupa ce plec de la service porneste GMV-ul pe trepta 2 si asa a ramas cuplat pana acasa.Temperatura afara era in jur de 25 de grade pe la ora 20 seara si am ramas un pic surprins ca GMV-ul nu se mai oprea deloc din treapta 2 nici la mers sustinut ,,adica nu mers in coloana si aglomeratie.
Buuuunnn,,a doua zi plec la Carrefour Orhideea si aceiasi poveste,,GMV pornea pe treapta 1 si dupa vreo 10-15 secunde cupla pe 2 si asa ramanea.
Aceiasi poveste si la intors..plecat de acolo si pana acasa la fel 2 2 si iar 2!
Mentionez ca atunci cand plecam dupa loc din parcare (( a doua zi )),,deci motorul era rece,,porneam AC,,cupla GMV pe treapta 1 si asa ramanea,,,dar mai tarziu cand se incalzea motorul la vreo 2 linii si apoi la 4 atunci cand cupla pe treapta 2 ,,aceiasi poveste ..numai decupla inapoi pe treapta 1.
Am mai stat asa vreo saptamana sa vad ce se intampla la diverse drumuri si temperaturi de afara si facea la fel...deci intra pe forum si citeste cam tot ce tine de AC,instalatie AC si REZISTENTA GMV si ca din cauza rezistentei ar mai face figuri ventilatorul ala.
Menionez a doua oara,,ca daca nu cuplam AC ,,liniutele la temperatura erau normale la 4 pavele,,nu au urcat la 6 pavele deloc si nici daca cuplam AC-ul si mergea GMV pe treapta 2 tot nu vedeam mai mult de 4 pavele iar motorul meu mergea normal in afara de ce v-am scris mai sus,,ca ramanea cuplat pe treapta 2 GMV.
Buuuuunnn ....Dupa lungi cugetari,,ce am zis..""Hai sa scot chederele suplimentare puse de mine"" ca apoi sa vad ce se mai intampla si SURPRIZA SURPRIZEEE..GMV-ul mergea normal pe treapta 1 fara sa mai porneasca pe a doua treapta,,deci bingooo!
Acum dupa o saptamana de mers prin capitala,,nu a mai pornit GMV-ul pe treapta 2 deloc si am zis sa va descriu cele patite de mine decat daca aia a fost cauza finala a functionarii continue a ventilatorului pe treapta 2!
De ce......pt ca spatiul acela dintre capota si tabla aia de la motor unde am pus CHEDERELE este de vreo 2,5 cm si aerul cald pe acolo isi face tirajul/evacuarea si bineinteles ca aerul cald o ia in sus si nemaiavand pe unde iesi RAMANEA ACOLO in compartimentul motor.
Eu porneam AC,,ventilatorul cupla normal si aerul cald ramanea acolo SUPRAINCALZIND spatiul de acolo,,apoi pornea pe treapta 2,,tragea aer de afara cu putere dar tot degeaba,,ca nu avea pe unde sa il evacueze ADICA PE SUS prin fantele de 2,5 cm roata,si eu ca si altii punand acele CHEDERE am ETANSAT compartimentul motor si aerul cald recircula acolo , evacuarea lui facandu-se prea putin pe dedesubtul motorului si scutului motor (((plus ca la mine motorul este foarte inghesuit))!
Inca o chestie pe care am observat-o,,,motorul ramane mai mult timp cald dupa oprire si chiar dupa vreo 2 ore jumate eu mai aveam 2 pavele la temperatura dupa ce puneam contactul...Acum dupa acelasi timp scurs si aceleasi conditii de afara liniile raman la ZERO ca si cand ar fi motorul rece de mai mult timp!!!
Deci aerul cald iese prin spatiul ala,,pe care noi il avem ""plin "" de chedere,,iar cu chederele puse racirea motorului se facea mai greu!
Deci cei care patiti ca mine si aveti AC si aveti chedere DATI-LE JOS pe timpul pe timpul verii,,iarna merg fara probleme.
Scuzati de lectura,,,dar in doua /trei cuvinte nu puteam cuprinde tot!
Comment