Pornire GMV Pe Treapta 2 Cand Cuplez AC ,Datorita Chederelor De La Motor !

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Pornire GMV Pe Treapta 2 Cand Cuplez AC ,Datorita Chederelor De La Motor !

    Anul trecut prin August am pus si eu niste chedere de usi de dacie veche la capota motor. Din fabrica exista doar cel de sus,,dar dupa cum am vazut si la altii am zis "hai sa pun si eu asa ceva"..ca numai intra praf ,nu se mai aude motorul asa de tare si alte alea....concluzia finala E O PROSTIE !! si sa va spun de ce!

    Acum 2 saptamani am incarcat cu freon instalatia AC ca numai mergea deloc. Treaba asta am facut-o la Norauto in Berceni si dupa ce sa finalizat treaba am plecat acasa in Rahova. Dupa 2-3 minute dupa ce plec de la service porneste GMV-ul pe trepta 2 si asa a ramas cuplat pana acasa.Temperatura afara era in jur de 25 de grade pe la ora 20 seara si am ramas un pic surprins ca GMV-ul nu se mai oprea deloc din treapta 2 nici la mers sustinut ,,adica nu mers in coloana si aglomeratie.
    Buuuunnn,,a doua zi plec la Carrefour Orhideea si aceiasi poveste,,GMV pornea pe treapta 1 si dupa vreo 10-15 secunde cupla pe 2 si asa ramanea.
    Aceiasi poveste si la intors..plecat de acolo si pana acasa la fel 2 2 si iar 2!
    Mentionez ca atunci cand plecam dupa loc din parcare (( a doua zi )),,deci motorul era rece,,porneam AC,,cupla GMV pe treapta 1 si asa ramanea,,,dar mai tarziu cand se incalzea motorul la vreo 2 linii si apoi la 4 atunci cand cupla pe treapta 2 ,,aceiasi poveste ..numai decupla inapoi pe treapta 1.
    Am mai stat asa vreo saptamana sa vad ce se intampla la diverse drumuri si temperaturi de afara si facea la fel...deci intra pe forum si citeste cam tot ce tine de AC,instalatie AC si REZISTENTA GMV si ca din cauza rezistentei ar mai face figuri ventilatorul ala.
    Menionez a doua oara,,ca daca nu cuplam AC ,,liniutele la temperatura erau normale la 4 pavele,,nu au urcat la 6 pavele deloc si nici daca cuplam AC-ul si mergea GMV pe treapta 2 tot nu vedeam mai mult de 4 pavele iar motorul meu mergea normal in afara de ce v-am scris mai sus,,ca ramanea cuplat pe treapta 2 GMV.

    Buuuuunnn ....Dupa lungi cugetari,,ce am zis..""Hai sa scot chederele suplimentare puse de mine"" ca apoi sa vad ce se mai intampla si SURPRIZA SURPRIZEEE..GMV-ul mergea normal pe treapta 1 fara sa mai porneasca pe a doua treapta,,deci bingooo!
    Acum dupa o saptamana de mers prin capitala,,nu a mai pornit GMV-ul pe treapta 2 deloc si am zis sa va descriu cele patite de mine decat daca aia a fost cauza finala a functionarii continue a ventilatorului pe treapta 2!

    De ce......pt ca spatiul acela dintre capota si tabla aia de la motor unde am pus CHEDERELE este de vreo 2,5 cm si aerul cald pe acolo isi face tirajul/evacuarea si bineinteles ca aerul cald o ia in sus si nemaiavand pe unde iesi RAMANEA ACOLO in compartimentul motor.
    Eu porneam AC,,ventilatorul cupla normal si aerul cald ramanea acolo SUPRAINCALZIND spatiul de acolo,,apoi pornea pe treapta 2,,tragea aer de afara cu putere dar tot degeaba,,ca nu avea pe unde sa il evacueze ADICA PE SUS prin fantele de 2,5 cm roata,si eu ca si altii punand acele CHEDERE am ETANSAT compartimentul motor si aerul cald recircula acolo , evacuarea lui facandu-se prea putin pe dedesubtul motorului si scutului motor (((plus ca la mine motorul este foarte inghesuit))!

    Inca o chestie pe care am observat-o,,,motorul ramane mai mult timp cald dupa oprire si chiar dupa vreo 2 ore jumate eu mai aveam 2 pavele la temperatura dupa ce puneam contactul...Acum dupa acelasi timp scurs si aceleasi conditii de afara liniile raman la ZERO ca si cand ar fi motorul rece de mai mult timp!!!
    Deci aerul cald iese prin spatiul ala,,pe care noi il avem ""plin "" de chedere,,iar cu chederele puse racirea motorului se facea mai greu!

    Deci cei care patiti ca mine si aveti AC si aveti chedere DATI-LE JOS pe timpul pe timpul verii,,iarna merg fara probleme.
    Scuzati de lectura,,,dar in doua /trei cuvinte nu puteam cuprinde tot!
    Last edited by Ivan Marian; 13 June 2011, 16:07.

  • #2
    Ce spui tu e mare prostie, scuza-ma.
    Eu mi-am izolat toata capota cu chedere si material de insonorizare si nu am patit ce spui, indiferent de vara-iarna.

    Am dat jos insonorizantul de pe capota pt ca am observat ca imi baga mai mult zgomot in habitaclu (de afara se auzea clar mai fin motorul).

    A ramas izolat numai la ''panoul ignifug'' care chiar are influenta la zgomotul din habitaclu.

    Posibil sa ai probleme de racire, nicidecum ca insonorizarea compartimentului motor ar duce la probleme de racire a motorului...

    Comment


    • #3
      in momentul in care iti porneste electro ventilatorul stai in dreptul aripilor... sau la usile din fata sa vezi ce vant iti face pe la picioare..., deci ma indoiesc ca de la acele chedere .... nu se raceste motorul
      B-187-H D Z->A.k.a Tobita Indemanaciu

      Comment


      • #4
        Asta e concluzia la care am ajuns eu,,plus ca tu ai motor 1.4 deci compartiment motor mai aerisit,,,eu 1.6 16V deci mai inghesuit.
        Daca aveam probleme de racire sau altceva gen termostat,rezistenta aia sau alta belea cred ca imi dadeam seama imediat.
        O fi prostie sau nu o fi prostie treaba asta cu chederele (( cel putin la mine )) ramane de vazut,,dar coincidenta a fost prea mare ca treaba sa inceteze imediat ce am scos chederele!!!

        Ps..mai tarziu o sa le pun la loc,,,DE PROBA,,si daca iarasi face la fel,,atunci e clar,,chederele izoleaza termic motorul si aerul cald numai are pe unde iesi/evacua mai repede!!

        Canto,,iese aerul pe la picioare,,dar daca pui mana cu capota deschisa deasupra motorului si bujiilor cand treapta la gmv e pe 2..o sa vezi ca si pe acolo deasupra e un curent de aer la fel de mare,,deci si pe acolo iese mare parte din aerul cald !
        Last edited by Ivan Marian; 13 June 2011, 17:49.

        Comment


        • #5
          NU are treabă una cu alta. Doamneee!

          Comment


          • #6
            Repet,,o avea sau nu treaba,,ramane de vazut,,,dar am vazut ca numai are treaba la mine unul,,asa ca lasa exclamatiile astea si daca vrei sa zici ceva, zii ceva concret si vin-o cu o posibila cauza daca esti mai experimentat in treburi de mecanica!
            Daca cineva pateste ca mine,,,nu cred ca este prea greu si sa coste bani sa scoata niste chedere si dupa o saptamana de mers prin trafic sa isi dea seama ca aia a fost.
            Cred ca pt unii este mai usor sa dea fuga la service si sa iti ia aia banii cu abureli ca sa ars aia,,numai merge ailalta si ca la final face la fel.

            Deci cine vrea sa o ia de buna bine,,cine nu NU si cu asta basta!

            Comment


            • #7
              Eu am acel cheder montat de 4 ani de zile si in cele mai calduroase zile in traficul din Bucuresti nu mi-a pornit gmv-ul pe treapta a 2 a, tin minte o singura data mi-a pornit cand faceam manevre sa parchez masina dar nu mai stiu sigur daca aveam AC-ul pornit dar m-am speriat putin ca nu stiam ce se intampla ca imi vibra putin si volanul. Eu zic sa nu te grabesti sa pui acel cheder inapoi si sa mai mergi asa pana se incalzeste ceva mai tare. Bafta!

              Comment


              • #8
                Buna ziua! Logan 1,4 60.000km 2007. Am si eu o problema cu acest GMV , cred (din ce citesc pe aici). La mine cupleaza doar in treapta 2. Inteleg ca ar trebui sa cupleze mai intai in treapta 1, ceea ce la mine nu se intampla. Care sa fie problema, sau ce ar trebui schimbat (denumirea piesei) , si eventual cam cat costa piesa de inlocuit. Cat de grava este problema, si cat de urgent ar trebui schimbata piesa? Multumesc anticipat !

                Comment


                • #9
                  Scuzele sunt acceptate, dar ma lamureste cineva pana la urma cu problema mea. Ce trebuie sa inlocuiesc daca imi porneste numai pe treapta a doua

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by Octavian___32 View Post
                    Ce spui tu e mare prostie, scuza-ma.
                    Eu mi-am izolat toata capota cu chedere si material de insonorizare si nu am patit ce spui, indiferent de vara-iarna.

                    Am dat jos insonorizantul de pe capota pt ca am observat ca imi baga mai mult zgomot in habitaclu (de afara se auzea clar mai fin motorul).

                    A ramas izolat numai la ''panoul ignifug'' care chiar are influenta la zgomotul din habitaclu.

                    Posibil sa ai probleme de racire, nicidecum ca insonorizarea compartimentului motor ar duce la probleme de racire a motorului...
                    Te referi la "blana" care se monteza default pe dci-uri? Blana de-asta am si eu pusa de la dezmembrari + cea pe peretele antifoc + cheder suplimentar capota. Ai renuntat la ea definitiv?

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by romeo-alex
                      gmv=grup motor ventilator situat pe ansamblul radiatorului de racire al motorului in compartimentul motor
                      SUNTETI AERIENIcu totul-2 trepte la gmv??nu am vazut in viata mea asa ceva
                      voi faceti confuzie intr gmv si aeroterma
                      numa ''porcarii'' scrieti pe acilea,scuzele mele dar sunteti prea de tot fratie!!

                      Romeo .....in primul rand eu as fi AERIANUL ..ca eu am deschis acest thread si daca atat eu cat si restul colegilor spunem ca sunt 2 trepte la GMV,,atatea sunt,,si daca zici ca tot facem confuzie intre GMV si aeroterma atunci din cate inteleg eu tu spui ca sunt 2 trepte la aeroterma si una la GMV,,,deci cate trepte sunt la aeroterma ?

                      Ar cam trebui sa iti dau un REPORT,,dar dupa cum ai vazut ...
                      ai putea incepe prin a-ti cere scuze fata de acei colegi la care le-ai zis ca abereaza .
                      ...Cristi XP a zis in mod civilizat ce avea de zis!

                      Referitor la ce ai scris...
                      omul cat traieste invata!! respect!!
                      ...e corect,,dar in primul rand nu jigneste pe altii fara ca intai sa se documenteze!


                      Ps..
                      La mine cupleaza doar in treapta 2. Inteleg ca ar trebui sa cupleze mai intai in treapta 1, ceea ce la mine nu se intampla.
                      Silviu,,,dar in ce conditii iti porneste in treapta 2..cu AC,,fara AC cuplat??
                      Last edited by Ivan Marian; 24 July 2011, 18:41.

                      Comment


                      • #12
                        aceeasi problema ca Silviu am si eu. gmv-ul porneste doar in treapta a 2a cand dau drumul la ac sau cand se incalzeste motorul. ce ar trebui schimbat ca sa-mi mearga si mie ambele trepte. ms
                        Inteleptul nu spune ce stie, iar prostul nu stie ce spune.

                        Comment


                        • #13
                          Presupun ca rezistenta de aeroterma este arsa pe tr1 si ar trebui inlocuita
                          In viaţă risipim ani, iar la moarte cerşim clipe...
                          sigpic

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by popavlm View Post
                            aceeasi problema ca Silviu am si eu. gmv-ul porneste doar in treapta a 2a cand dau drumul la ac sau cand se incalzeste motorul. ce ar trebui schimbat ca sa-mi mearga si mie ambele trepte. ms
                            Posibil sa fie ars releu grup motoventilator viteza/treapta mica/I sau siguranta treapta I sau contacte oxidate .
                            Invingator nu este acela care are masina cea mai rapida, ci acela care refuza sa piarda !

                            Comment


                            • #15
                              si siguranta aia unde este? as vrea sa o verific
                              Inteleptul nu spune ce stie, iar prostul nu stie ce spune.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google