Probleme Indicatori Bord

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme Indicatori Bord

    Va salut!

    Ieri am observat o problema la indicatoarele de pe bord, in timp ce masina era cu motorul oprit si avariile puse. Display-ul palpaia, turometrul oscila si se mai aprindeau niste becuri martor... In ultima vreme se mai reseteaza singure datele despre consum. Poate fi o problema de contact imperfect pe undeva?
    O sa pun un filmulet pe care l-am facut cu telefonul mobil.
    Va multumesc!

    Costi.
    Attached Files

  • #2
    Ce varsta are bateria?
    Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

    Comment


    • #3
      Bateria are doar un an, pentru ca am schimbat-o intre timp.

      Comment


      • #4
        dac bateria nu e dusa, ai sgur un scurt la unul din semnalizatoare sau contactul la masa este dus

        Comment


        • #5
          la lampile din spate sa fie buba?

          Comment


          • #6
            ai undeva o masa slabita asa a patit un prieten a mers la un electrician si sa rezolvat

            Comment


            • #7
              si eu am o problema asemanatoare dar nu chiar atat de grava. mi-a pus cineva un led pentru martorul de portiere deschise si a tras un fir banuiesc ca de la uch acu cand pun contactul imi face un flash martorul de portiere deschise. stie cineva care ar putea fi buba?!

              numeni nu s-a intalnit cu problema asta?!
              Last edited by Mr.Sebi; 19 June 2011, 16:40. Reason: Automerged Doublepost
              My ride

              Comment


              • #8
                La Display-ul din bord sunt doua randuri de liniute:1-Nivelul de umplere al rezervorului (stinga)2-Presiunea la ulei motor (dreapta)La acesta din urma presiunea e statica la 4 liniute daca nu avem Probleme-Aici apare PROBLEMA sau doar se anunta :"Am observat de curand in mers ca se duce cateodata la 6 liniute si apoi revine la 4!"Am schimbat uleiul la motor si tot la fel-a mai intalnit cineva la fel!!!Rog anuntati-ma si pe mine daca e "DEFECTUL STRICAT..."
                davcosti

                Comment


                • #9
                  davcosti@yahoo.comPentru un raspuns mai urgent -VA ROG!!!
                  Attached Files
                  davcosti

                  Comment


                  • #10
                    in primul rand partea aia din dreapta nu e presiunea la ulei motor, ca e temperatura apei! Poti sa schimbi uleiu de 10 ori pe luna ca tot asa iti va face...problema e la instalatia de racire, probabil la termostat

                    sau in cel mai rau caz garnitura de chiuloasa
                    Last edited by doru-90-dru; 19 June 2011, 18:05. Reason: Automerged Doublepost

                    Comment


                    • #11
                      depinde si cum mergi ...e posibil ca acum vara cand temperaturile sunt mai ridicate daca mergi prin oras si e aglomerat sa se incinga putin apa si sa-ti arate si 6 liniute..daca zici ca urca la 6 si-ti scade la 4 eu zic ca nu e grav. am patit si eu odata cand era cald si trafic de ck si apoi nu am mai avut probleme de genu'
                      My ride

                      Comment


                      • #12
                        M-ati mai linistit,oricum cred ca anul asta ii fac Distributia(fac 60000km) si daca rezista pana atunci o sa iau in calcul si verificarea si schimbarea capac pompa de apa,termostat,etc...Multumesc oricum:
                        davcosti

                        Comment


                        • #13
                          Fa urmatorul experiment: cand ajunge la 4 liniute, porneste farurile si dezaburirea la luneta. daca sare imediat la 6 linii, opreste-le. O sa vezi ca scad si liniutele inapoi. In cazul asta problema este de la o masa insuficienta a tabloului de bord. Nu creste efectiv temperatura, doar indica eroanat tabloul de bord.
                          GL-22-TOF

                          Comment


                          • #14
                            rezolvare

                            Am gasit contacte oxidate la lampile din spate. Contactele de la becul pentru ceatza si contactele de la lampa din dreapta, corespunzatoare stopului de frana. Am dat cu spray special pentru contacte si la celelalte becuri si mufe care sunt pe masina, inclusiv la motor. Din fericire, doar la lampile din spate am gasit contacte oxidate.

                            Comment


                            • #15
                              o sa apara problema in foarte scurt timp . vezi pe mufa care intra in stop , pinul cum firu negru care intra in mufa , baga ceva intre el si mufa sa stea mai strans ca nu face bine masa in stop , o sarma sau ceva de fier subtire cat sa simti ca intra mufa mai greu in stop si nu o sa mai ai problema asta . faci asta la ambele stopuri

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google