Problema Senzor Temperatura Apa

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    sigur e termostatul. si la mine au fost aceleasi simptome, si cand scadea la 2 linii temeperatura nici caldura nu mai baga. l-am inlocuit cu unul neoriginal si n-am avut probleme de 2 ani, in afara de faptul ca s-a mancat garnitura pe care a trebuit sa o schimb acum o luna pentru ca pierdea antigel.
    Dacia Logan Abs Plus 1.4 2008 / Dacia Duster Black Touch 1.6 16v 2017 -- BV 83 RMJ / BV 84 RMJ --

    Comment


    • #32
      Termostatul ce l-am schimbat ultima oara l-am luat original (de origine). Se pare ca nu prea conteaza, tot risti sa ai probleme...

      Comment


      • #33
        Salutare colegi!
        Astazi am avut urmatoarea problema:
        Stateam la semafor (a 3-a oara) si la un moment dat temperatura apei a sarit la liniuta a 6-a iar dupa cateva secunde la maxim (9).
        Totul a durat cateva secunde iar dupa ce am scapat de semafor a revenit la liniuta a 6-a si dupa vreo 3-4 minute de mers bara-la-bara (centru Bucuresti) temperatura a revenit la normal, 4 liniute.
        Cand am ajuns acasa am stat in parcare circa 10 minute cu motorul pornit dar nu a mai facut figura respectiva.
        Stie cineva care poate fi problema?
        1,4 MPI, 24.500 Km.
        Rog un sfat!!!
        "Sunt inofensiv dar gandul meu e criminal" - PARAZITII

        Comment


        • #34
          @guestx, cumpara un spray de curatat contacte (14-17lei / tubu'), desfa mufa senzorului de temperatura si curata bine contactele cu spray.
          Lasi sa se usuce si remufezi.

          Am patit si eu exact ca tine insa anu' trecut, tot asa mi-a saltat intr-o zi la 6 si dupa ai la 9 linii cu revenire la 4 si iar la 6 etc.
          Dupa ce am curatat contactele n-am mai avut nicio problema pana in momentu' de fata.
          Incearca varianta asta ca e cea mai ieftina si poate ai noroc sa nu schimbi senzoru'.

          Ptr. amplasamentul senzorului de temperatura vezi postul meu cu nr. #19 de aici:
          Probleme tehnice Logan : probleme motor,probleme cutie viteze ,probleme ambreiaj ,probleme frana ,probleme bord

          Este primul de sus, adica cel din planul apropiat.
          Last edited by Kojak; 3 October 2013, 22:35.

          Comment


          • #35
            @Kojak multumesc pentru sfat.
            Tocmai vroiam sa te intreb pe unde se afla senzorul respectiv dar am vazut ca ai editat si am aflat unde se afla.
            Voi incerca, iar daca se repeta voi apela la service cat mai este in garantie.
            "Sunt inofensiv dar gandul meu e criminal" - PARAZITII

            Comment


            • #36
              Salutare! Am si eu o problema cu liniile de pe bord de la temperatura antigelului. Pornesc masina, merg 5 minute, temp creste la 4 linii. Apoi, dupa ce merg mai mult, scade la 2 linii. Am schimbat termostatul la reprezentanta. Tot asa a facut, nicio schimbare. Sa fie oare senzorul de temperatura? Unii spun ca ar fi si problema de la pompa de apa? Nu as vrea sa dau banii aiurea nici pe senzor, nici pe pompa de apa. Cei de la reprezentanta dau din umeri.

              Comment


              • #37
                Ehee, treaba complicata la Logan cu cele liniute.
                Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                Comment


                • #38
                  dimineata cand pornesc motorul la rece am 4 lini la temperatura apei,dupa 2-3 min de ventilator raman 2 . ce e in neregula?

                  Comment


                  • #39
                    Vreun contact imperfect, desfă mufa senzorului de temperatură şi curaţă bine contactele cu spray (spray special de curăţat contactele), exact aşa cum recomanda într-un post precedent colegul @Kojak.

                    Comment


                    • #40
                      Originally posted by furboo View Post
                      dimineata cand pornesc motorul la rece am 4 lini la temperatura apei,dupa 2-3 min de ventilator raman 2 . ce e in neregula?
                      senzorul era corodat.

                      Comment


                      • #41
                        Buna ziua ,dragi colegi !
                        Am si eu o problema cu Loganul meu de 1,4 (2007 )
                        Acum cateva zile mi s-au ridicat toate liniile la bord si mi a aruncat apa afara!
                        Am completat imediat si am salvat motorul.
                        Face acest lucru numai cand merg cu masina bara la bara.
                        Am mai patit aceasta problema dar am cuplat aerul conditionat si a scazut la 4 linii.
                        Care este prima masura care trebuie sa o iau ? Multumesc !

                        Comment


                        • #42
                          Verifica senzorul de temperatura. Poate transmite eronat temperatura (calculatorul are senzorul ca este rece/caldut motorul si nu este cazul sa porneasca GMV-ul)

                          Comment


                          • #43
                            Exista si varianta sa-ti ramana termostatul blocat pe inchis. Ar fi bine sa-l verifici.
                            Last edited by Fanez; 29 June 2016, 08:16.

                            Comment


                            • #44
                              Am ajuns cu masina la electrician si dupa verificari amanuntite a ajuns la concluzia ca problema pare a fi firul de la masa care se afla in spatele farului din stanga.
                              La decojit imediat inaintea papucului si a strans surubul astfel incat sa faca contact direct cu cablul , fara a mai trece prin papuc.
                              Acum astept sa vad daca se mai intampla.

                              Comment


                              • #45
                                Pe la 86°C îmi deschide termostatul la Logan 1.4 din 2010. De vreo săptămână îmi arată 2 liniuțe temperatura. Foarte rar creste la 4 linii doar când sunt pe loc, apoi scade la 2 linii. Am pus ELM 327 + Torque Lite și am observat că la 86° deschide termostatul, la 98-99° pornește ventilator-ul, tot acolo urcă la 4 linii pentru câteva secunde, apoi scade la 2 linii și temperatura la 84.
                                P.S. Am mai mers un drum pana Bucuresti Mangalia temperatura 81-82 grade! pe la jumate desi temperatura era tot de 81-82 imi arata 4 liniute (timp de vreo 40km) apoi a scazut iar la 2 liniute.

                                Aveți idee care este temperatura de lucru la 1.4 MPI?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google