Problema Senzor Temperatura Apa

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Ideea mea ar fi aceea că iarna aerul e rece deci e comprimat faţă de vară când este mai rarefiat datorită dilatării. N u asta ne dorim cu toţii vara, adică aer rece !? Sau nu am dreptate, e posibil.
    Nirvana. Kurt Cobain a arătat fanilor că faima nu înseamnă doar strălucirea scenei, adoraţia mulţimilor şi grămezile de bani.
    sigpic

    Comment


    • #17
      Calculatorul regleaza relantiul daca are informatia <picior ridicat>,in scopul obtinerii unui regim stabil de functionare
      Regimul de consemn relanti este determinat in functie de;
      -temperatura apei motorului
      -functia climatizare si puterea abssorbita
      -presiunea din circuitul hidraulic al directiei asistate
      -incarcarea bateriei
      Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

      Comment


      • #18
        si unde se afla senzorul de temperatura, respectiv cel de presiune?
        Dacia Logan Abs Plus 1.4 2008 / Dacia Duster Black Touch 1.6 16v 2017 -- BV 83 RMJ / BV 84 RMJ --

        Comment


        • #19
          1.jpg

          Poza e de la clio, da' e identic si la logan.

          Comment


          • #20
            asta fiind cel de temperatura sau?
            Dacia Logan Abs Plus 1.4 2008 / Dacia Duster Black Touch 1.6 16v 2017 -- BV 83 RMJ / BV 84 RMJ --

            Comment


            • #21
              Daca bine imi amintesc, la 1,4 sonda temperatura se afla pe chiuloasa, undeva desupra carterului ambreiaj, iar manocontactul presiunel ulei (cred ca la asta te referi), undeva in zona scutului de la galeria de evacuare, in dreapta cum privesti maina din fata, in blocul motor.
              Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

              Comment


              • #22
                deci in poza de mai sus e senzorul de temperatura pana la urma?

                intreb pentru ca la pornirea la rece imi face figuri, 'socul automat' intra cu o intarziere de 1-2 secunde si in acest timp motorul da sa moara. cand se lasa frigul afara (13 grade acum 2 zile) porneste perfect cum ar trebui. si ma gandeam la unul din senzorii: temperatura apa, temperatura ulei/gaze evacuare (idee de la Streulea), deoarece MPP-ul, fise bujii, bujii sunt ok. pe tester nu iese nimic.
                Dacia Logan Abs Plus 1.4 2008 / Dacia Duster Black Touch 1.6 16v 2017 -- BV 83 RMJ / BV 84 RMJ --

                Comment


                • #23
                  Da, este senzorul de temperatura.
                  L-am schimbat si eu acum 2 saptamani pentru ca a murit. Nu am vrut sa-l mai curat a doua oara.
                  Limba noastra'i o comoara, in adancuri infundata..
                  My ride

                  Comment


                  • #24
                    si cum se comporta cand e pe duca?
                    Dacia Logan Abs Plus 1.4 2008 / Dacia Duster Black Touch 1.6 16v 2017 -- BV 83 RMJ / BV 84 RMJ --

                    Comment


                    • #25
                      Sa-mi fie cu pardon. Acum am studiat mai bine poza.
                      Se vad doi senzori in acea poza, in plan apropiat este senzorul de temperatura(cel mic), care se afla pe chiuloasa, iar sub el, este senzorul de turatie, care citeste volanta, ceva de genu - cel pe care l-am curatat.
                      Le-am schimbat pe amandoua. Senzorul de temperatura pentru ca nu imi afisa ce trebuie in bord (doar 2 liniute), iar senzorul de turatie pentru ca nu mai pornea masina (simptome: pornea motorul la un numar destul de mare de chei - cu motorul cald, nu la prima cum ar fi trebuit, asta inainte sa il curat... l-am curatat si m-a mai dus asa 6 luni, dupa care masina nu a mai pornit deloc).


                      Iar pentru problema ta sunt sanse sa fie senzorul de turatie, si masina mea a avut astfel de simptome, le-am rezolvat initial prin curatarea senzorului.
                      Last edited by Punk; 1 September 2013, 23:06.
                      Limba noastra'i o comoara, in adancuri infundata..
                      My ride

                      Comment


                      • #26
                        senzorul de turatie (albastru la mine) l-am curatat si nu am simtit nici o diferenta. masina porneste la prima cheie, nu la a 'n'-a cheie... si tinand cont de faptul ca porneste ok cu temperatura de afara scazuta (iarna sau temperaturi sub 15 grade) si face figuri doar cand e cald (vara) m-a facut sa ma gandesc la senzorul de temperatura.
                        Dacia Logan Abs Plus 1.4 2008 / Dacia Duster Black Touch 1.6 16v 2017 -- BV 83 RMJ / BV 84 RMJ --

                        Comment


                        • #27
                          Din ce stiu eu, senzorul de temperatura, nu face decat 2 lucruri: transmite calculatorului temperatura apei ca sa stie cate liniute sa afiseze pe bord si sa porneasca gmv-ul atunci cand este cazul.
                          Limba noastra'i o comoara, in adancuri infundata..
                          My ride

                          Comment


                          • #28
                            ma depaseste si ma enerveaza ca nimeni nu stie ce are X( tot un senzor, ceva cred ca e, altceva nu stiu ce...
                            Dacia Logan Abs Plus 1.4 2008 / Dacia Duster Black Touch 1.6 16v 2017 -- BV 83 RMJ / BV 84 RMJ --

                            Comment


                            • #29
                              Originally posted by Punk View Post
                              Din ce stiu eu, senzorul de temperatura, nu face decat 2 lucruri: transmite calculatorului temperatura apei ca sa stie cate liniute sa afiseze pe bord si sa porneasca gmv-ul atunci cand este cazul.
                              Poate chiar 3. Pe baza informatiei de la sonda de temperatura, ECU stabileste timpii de injectie; motor rece, timp de injectie marit.
                              Last edited by IancuMIC; 1 September 2013, 23:38.
                              Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                              Comment


                              • #30
                                Pentru a nu deschide alt thread postez si eu aici...
                                Am o problema cu temperatura apei. Am observat ca display-ul din bord imi arata 4 liniute apoi scade din nou la 2 in momentul in care am viteza mai mare ( 40- 50 km/h). Nu am mers in ultimul timp (de cand a inceput vremea sa fie mai rece) in afara orasului, sa vad daca mai urca la 4 liniute sau nu, cand am o viteza constanta. La semafor creste din nou la 4 liniute. Termostatul a fost schimbat acum 2 ani din aceleasi motive.
                                Sa fie din nou termostatul?
                                Masina are 6 ani in momentul asta....

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google