Salut.
In urma unei mici ture pe autostrada cam la 120 km/h am lovit un fier. Fierul respectiv era cam cat o bara de protectie de la un tir (cred ca asta si era).
Era in spatele unei masini si nu l-am vazut (sa nu mai zic de evitat).
In 20m am facut pana . Am oprit sa fac pana(cauciucul era praf .. a trebuit sa il arunc) , am facut pana pe banda de urgenta .. asta e.
M-am trezit apoi cand am pornit motorul cu indicatorul de combustibil clipind.
Evident am zis ca am spart rezervorul dar nu am avut nici o scurgere. M-am oprit la fiecare spatiu de servicii de pe A1 pana la Pitesti. Am facut si plin-ul in conditii normale la Lukoil ... yukk. La primul service am oprit.
La service mi s-a spus ca masina e ok .. doar ca din cauza fierului respectiv sonda litrometrica trebuie schimbata(impreuna cu capacul ei). Au scos-o oamenii si mi-au aratat ca era sparta.
Intrebarea ar fi : mai trebuie schimbat si altceva in acelasi timp ? De genul pompa motorina , filtru ? circuit de alimentare ?
Cred ca o sa ma coste peste 1000 RON oricum dar nici nu am chef sa schimb tot motorul din cauza asta .. mai bine risc sa fac pana prostului.
In urma unei mici ture pe autostrada cam la 120 km/h am lovit un fier. Fierul respectiv era cam cat o bara de protectie de la un tir (cred ca asta si era).
Era in spatele unei masini si nu l-am vazut (sa nu mai zic de evitat).
In 20m am facut pana . Am oprit sa fac pana(cauciucul era praf .. a trebuit sa il arunc) , am facut pana pe banda de urgenta .. asta e.
M-am trezit apoi cand am pornit motorul cu indicatorul de combustibil clipind.
Evident am zis ca am spart rezervorul dar nu am avut nici o scurgere. M-am oprit la fiecare spatiu de servicii de pe A1 pana la Pitesti. Am facut si plin-ul in conditii normale la Lukoil ... yukk. La primul service am oprit.
La service mi s-a spus ca masina e ok .. doar ca din cauza fierului respectiv sonda litrometrica trebuie schimbata(impreuna cu capacul ei). Au scos-o oamenii si mi-au aratat ca era sparta.
Intrebarea ar fi : mai trebuie schimbat si altceva in acelasi timp ? De genul pompa motorina , filtru ? circuit de alimentare ?
Cred ca o sa ma coste peste 1000 RON oricum dar nici nu am chef sa schimb tot motorul din cauza asta .. mai bine risc sa fac pana prostului.
Comment