Nu Mai Merge Cum Trebuie

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    ma refer la celalalt post pecare l-ai postat pe alt topic

    Comment


    • #17
      Salut,sa imi zic si eu problema.
      Nu stiu ce are masina de la o vreme ca nu mi trage deloc in a 5-a.De ex de 130 nu mai trec sau astept o vesnicie sa urce.
      Nu stiu ce poate sa aiba,totul merge bine in trepte inferioare dar cum ii dau a 5-a pe la 80 urca normal pana pe la ~120 si incepe sa moara.
      A fost foarte ingrijita,nu a fost "bruscata" deloc.
      Asta vara mergeam cu 160(pe ceas bineinteles) pe autostrada si nu aveam treeaba.
      Si inca o chestie motorul mi se pare foarte zgomotos la turatii mai mici,ceea ce in mod normal nu era.Adica acum cum scad sub 2000 ture incepe sa uruie rau de tot parca as merge la 1500 sau mai jos.
      sigpic
      !

      Comment


      • #18
        pai daca la 80 ii dai a 5-a cum ai vrea sa o intinzi pana in 160?ca sa o urci in 160 tre sa o turezi mai tare din treptele inferioare ca sa o urci la viteza mare,mai ales ca 1,4 nu are o cutie asa bine etajata,si viteza a 5-a are o cursa cam mare

        Comment


        • #19
          Ma refer la mers normal,nu daca ma bag intr-o depasire sau altceva si ma intind in a 4-a si apoi ii dau a 5-a.
          In mers normal schimb pe la 2700-3000.
          Si totusi acum nu mai are vlaga deloc.
          Inainte mergeam cu 90-100 viteza de croaziera sa zic asa iar daca o calcam trecea si ea acceptabil de 130 si mai urca.Am mai zis ajungeam "binisor" pe la 150.Ei bine acum de la 120~130 parca ar fi gatuita nu mai vrea deloc :-|.Nu sunt eu vitezoman dar totusi...
          Mi-o cunosc,stiu cum merge dar acum...parca as avea alta masina.
          sigpic
          !

          Comment


          • #20
            cum e cursa la pedala de acceleratie?ai putea s-o modifici sa inceapa mai de sus in caz ca s-a dereglat

            Comment


            • #21
              E normala,nu am sesizat nici o diferenta,singura chestie recenta este ca imi prinde ambreiajul cam sus si nu mai stiu cum sa il reglez.
              Parca s-a intamplat ceva cu motorul,nu mai are vlaga,e mai zgomotos,vibreaza mai tare la turatii mai mici,desi e relativ odihnit,de abia are 47 000 km.
              Anul trecut faceam 600+km pe zi si eram mai mult decat multumit de el asa mic cum e.
              Acum parca ar avea 20 ani si sute de km la bord
              sigpic
              !

              Comment


              • #22
                Mai dai si tu o forja, desfunda-i catalizatorul sa nu se faca piatra ca la mine.
                4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

                Comment


                • #23
                  apropo,odata infundat ca la carte,se mai desfunda catalizatoru ala sau is doar povesti?sau trebe dat jos

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by FloRio View Post
                    apropo,odata infundat ca la carte,se mai desfunda catalizatoru ala sau is doar povesti?sau trebe dat jos
                    Daca s-a infundat odata, mai greu cu desfundatul, oricum dupa 150 k trebuie sa te gindesti la asa ceva

                    Comment


                    • #25
                      A avut si forje si mers normal ,a avut un trai decent ca o masina de familie,nu a fost fortata excesiv.
                      Acum nu stiu ce sa zic,pe tester nu e nici o problema,dar e schimbata total
                      sigpic
                      !

                      Comment


                      • #26
                        Daca prinde ambreiajul cam sus e posibil si sa patineze , asa ca se poate explica lipsa de vlaga. Ca test simplu incearca cind mergi intra 4 a de exemplu pe la 80 sa accelererzi mai brusc daca se aude motorul ca se tureaza si masina nu se accelereeaza sigur patineaza ambreiajul, daca nu se accelereaza rapid dupa cum apesi e semn ca ambreiajul "tine" deci nu patineaza

                        Comment


                        • #27
                          Originally posted by FloRio View Post
                          apropo,odata infundat ca la carte,se mai desfunda catalizatoru ala sau is doar povesti?sau trebe dat jos
                          pai daca ai mers mult timp subturat atunci e posibila sa fie infundat cu hidrocarburi d-alea nearse , o cursa in turatii ridicate eventual chiar coborarea unui munte, deal cu traseu lung in frana de motor ajuta mult. Daca s-a spart ceramica in el atunci trebuie altul . poti verifica pe o rampa aplicand cateva poduri de palma energice catalizatorului , daca se aud zornaieli e compromis- ceramica e sparta
                          Pain brings out the truth in us all...
                          ...how much truth can you stand?

                          Comment


                          • #28
                            da-i forja,fara mila,ai sa vezi ca isi revine,catalizatorul daca s-a infundat,ai terminat-o cu el,dar pana atunci o sa-ti dea semne

                            Comment


                            • #29
                              cum ne dam seama exact daca e catalizatorul infundat?se poate fara sa te uiti sub masina sau sa il scoti afara?adica cum simti pe motor treaba asta.

                              Comment


                              • #30
                                catalizatoru nu ai cum sa-l scoti afara,in clipa in care este infundat sunt anumite simptome si anume,nu mai trage sau cand e grava situatia motoru porneste si se opreste,se aprinde OBD-ul...

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google