Nu Mai Merge Cum Trebuie

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Nu Mai Merge Cum Trebuie

    Salut! Ma enerveaza faptul ca dupa un drum mai "in forta" cu masina, odata cu incalzirea mai tare a motorului, acesta nu mai trage deloc, parca nici ambreiajul nu mai functioneaza cum trebuie. O fi de la faptul ca motorul trage aer prea cald? Un filtru sport ar fezolva situatia?
    As vrea sa stiu daca vi se intampla si voua la fel sau numai loganul meu face asa. Multumesc anticipat!
    sigpic

  • #2
    Nu te ajuta filtrul sport. in afara de zgomot si praf mai mult in motor, castigul e nesemnificativ. iar un filtru sport prost montat mai mult inrautateste situatia.
    ref la problema semnalata: poate trage la fel dar ti se pare tie ca nu mai merge (te obisnuiesti cu agomotul). incearca de curiozitate un sprint 40-100 in tr3 si 60-120 in tr 4, cu motorul cald si cu motorul inainte de "forja". sa vezi cum stai cu timpii. nu ar trebui sa fie diferente. sincer, n-am remarcat la al meu comportamentul asta si nici n-am auzit la altii. ambreiajul e mexcanic, n-are a face cu incalzirea motorului. in schimb, daca ambreiajul patineaza, incearca la service sa ti-l regleze. cati km ai cu masina, de patineaza ambreiajul? Mai o varianta ar fi ca sa scape pe undeva antigel sau ulei in carterul ambreiajului cand se incalzeste tare motorul si de acolo sa patineze ambreiajul. uita-te sa n-ai urme de scurgeri de lichid spre ambreiaj. si regleaza-l, daca patineaza, ca o sa-l strici de tot.
    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

    Comment


    • #3
      Originally posted by spartacus_mf View Post
      Salut! Ma enerveaza faptul ca dupa un drum mai "in forta" cu masina, odata cu incalzirea mai tare a motorului, acesta nu mai trage deloc, parca nici ambreiajul nu mai functioneaza cum trebuie. O fi de la faptul ca motorul trage aer prea cald? Un filtru sport ar fezolva situatia?
      As vrea sa stiu daca vi se intampla si voua la fel sau numai loganul meu face asa. Multumesc anticipat!
      "parca" se rezolva asa: pe la 60 km la ora, intr-a IV-a, se apasa la fund accceleratia. Daca turatia creste repede si viteza creste greu, e ambreiajul si trebuie reglat. Daca si turatia si viteza cresc greu e de la motor sau rulmenti sau frane. Cand ai schimbat filtrul de aer? Bujiile? Se aude un zgomot ca un harsait(rulmenti)? Se incing rotile? Atentie, incinsul rotilor se verifica la un mers in afara, pe un drum liber, fara franari, altfel, daca franezi, e normal sa se incinga. Eu atat as face, daca nu as rezolva cu astea, m-as duce la service... Poate alti colegi or sa-ti dea sfaturi mai bune...

      Comment


      • #4
        Multumesc de raspunsuri.
        Ce sa zic...masina are abia 9000 de km si nu patineaza ambreiajul, nu are scursuri sau din astea, am avut grija de ea, deci nu cred sa aibe vreo problema. Faza am observat-o astfel: cand e motorul rece parca trage mai bine, chiar sa infinge calumea, dar dupa ce merg mai mult, parca nu mai e asa de vioaie...de aceea ma gandeam ca ar avea vreo treaba cu temperatura aerului. Am avut un filtru sport dar nu am observat nici o diferenta si l-am dat jos, nu il mai am.Ma gandesc sa ii pun altul pe perioada verii.
        sigpic

        Comment


        • #5
          Esti sigur ca totul e in regula cu uleiul?

          Comment


          • #6
            E normal ca o masina cand e rece motoru sa traga mai bine.
            sigpic

            Comment


            • #7
              Hm...eu dupa o forja mi se pare motorul mai nervos, raspunde mai bine la acceleratii, se infige mai tare.

              Unde NU trage: vara, cand sunt afara vreo 35 grC parca merge in smoala (aici dieselu' are mare avantaj, lucreaza bine pe caldura).
              Am vazut treaba asta si la masini sport, la temperaturi ridicate de vara, performantele masinii sunt serios afectate (benzinar aspirat).
              Dar la o temp. afara de 20-25 grC, dupa forja clar, e mai nervos motorul. Si forjas a luat al meu destul, mers vreo ora numai in 4000-5700).

              Comment


              • #8
                Da, e normal ca odata incalzit motorul sa traga ceva mai slab, dar nu ar trebui sa fie o diferenta mare. tavi, ce zici tu are legatura cu temperatura exterioara, dar colegul nostru zicea ca diferenta exista la aceeasi temp exterioara, cu temperatura motorului diferita de la caz la caz. nu cred sa fie minim 5CP intre un motor de 40 de grade si acelasi motor la 80 de grade, ca sa fie sensibila diferenta de comportament.
                Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                Comment


                • #9
                  Si eu am o problema cam la fel .. imi creste mai greu turatiile morotului .. si ma refer in mers .. am vreo 79000 km cu ea .. bujiile le-am schimbat la 30000 , iar distributia o sa o schimb luna asta .. aveti idee de la ce poate fi ?
                  Ea la mers normal merge bine .. dar daca vreau sa ma dau la ea mai tare trebuie sa am rabdare sa creasca in turatii .. si inca o chestie .. inainte cu a treia ma duceam si la 130-135 km/h .. acum se duce maxim la 120 km/h ..

                  Comment


                  • #10
                    ai roti mai mari acum, cand nu prinzi decat 120? sau poate ai nimerit benzol aiurea...
                    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                    Comment


                    • #11
                      Un lucru e clar , aerul cald nu-i place . stiu vara cum imi face 1,4 - le . "Dimineata pe racoare" e sprinten , la pranz e lenes rau , daca mai dau drumul si la AC si-a dat duhul . Seara iar e sprinten. Eu zic ca se simte puternic diferenta cand aspira aer la peste 20 grade
                      Pain brings out the truth in us all...
                      ...how much truth can you stand?

                      Comment


                      • #12
                        Azi am mers pana mai aveam vreun litru de benzina in rezervor .. am intrat intr-un Rompetrol si am alimentat cu Alto 101 si am plecat pe centura Ploiestiului care face legatura intre Barcanesti si Campina .. deci vreau sa zic ca zbura masina .. urca in turatii foarte bine ..
                        Problema cu viteza mi-a aparut dupa cum am mai zis de vreo 2 luni .. si dupa ce am stat sa ma gandesc un pic , coincide cu timpul de cand alimentam de la Agip .. de acum incolo o sa bag numai de la Rompetrol ..
                        Problema mea s-a rezolvat .. multumesc !

                        Comment


                        • #13
                          Salut.
                          Conteaza sa fie si flitrul de aer schimbat.Sa nu fie imbacsit cu mizerie.
                          Numai bine.
                          Un Logan----YNG-----
                          Numai bine.

                          Comment


                          • #14
                            mai Mihaitza ,de ce nu m-ai ascultat prima oara?

                            Comment


                            • #15
                              Pfff .. nu inteleg la ce te referi ..

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google