Povestea mea pe scurt:
Vin caldurile, pornesc aerul conditionat, nu raceste de loc.
Ajung cu masina la service, constata ca nu am freon. Ma umple cu lichid din ala de se vede la lampa daca am pierderi, circul cu masina o saptamana cu masina "sa curga lichidul peste tot", ajung inapoi la service.
Se constata ca am pirderi masive de lichid de urmarire, se ajunge la demontarea completa a instalatiei de aer conditionat, se gaseste vinovatul, una bucata vaporizator spart.
Dau un car de bani pe reparatii, aerul conditionat "pare" functional.
Program incarcat la servici, vin dimineata, ajung acasa seara, vreme rece, nu dau mare importanta aerului conditionat.
Zilele astea canicula, dau drumul la aer, merge rece 10-20 de secunde dupa care incepe sa sufle cald.
Inapoi la service, butelie de dezhidratare infundata.
Nelamurire:
Cum se poate infunda butelia respectiva din moment ce acolo circula freon nu apa de canal cu impuritati. Pot fi cei de la service de vina pentru asa ceva?
Vin caldurile, pornesc aerul conditionat, nu raceste de loc.
Ajung cu masina la service, constata ca nu am freon. Ma umple cu lichid din ala de se vede la lampa daca am pierderi, circul cu masina o saptamana cu masina "sa curga lichidul peste tot", ajung inapoi la service.
Se constata ca am pirderi masive de lichid de urmarire, se ajunge la demontarea completa a instalatiei de aer conditionat, se gaseste vinovatul, una bucata vaporizator spart.
Dau un car de bani pe reparatii, aerul conditionat "pare" functional.
Program incarcat la servici, vin dimineata, ajung acasa seara, vreme rece, nu dau mare importanta aerului conditionat.
Zilele astea canicula, dau drumul la aer, merge rece 10-20 de secunde dupa care incepe sa sufle cald.
Inapoi la service, butelie de dezhidratare infundata.
Nelamurire:
Cum se poate infunda butelia respectiva din moment ce acolo circula freon nu apa de canal cu impuritati. Pot fi cei de la service de vina pentru asa ceva?
Comment