buna cine ma ajuta si pe mine: de vre-o 3 zile loganul meu face figuri la pornire,adica daca sta mai mult timp imi porneste foarte greu,specific ca am instalatie gpl milano secventiala,problema e la pornirea pe benzina cand motorul e rece. am incercat si o alta varanta sa vad daca e pompa de benzina de vina,am circulat numai pe benzina si nu am nici o problema la pornirea la rece,daca trec pe gaz apare aceas problema porneste foarte gareu la rece cam la a-9a a-10a cheie,ce se poate face?
Probleme pornire dacia logan 14 gpl
Collapse
X
-
cureti sau schimbi senzorul de pe volanta .Ai incercat sa o pornesti cu acceleratia calcata ? E vreo imbunatatire ? daca da incearca sa cureti si motorasul pas cu pas .
Ai putea sa refaci si jocul de la culbutori , cu timpul se manca scaunele de la supape din cauza GPL .Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
-
am curatat senzorul de pe volanta,am reglat si culbutori,dar tot acelas lucru porneste greu,doar cand merg pe gpl,pe benzina nu am nici o problema,totusi nu inteleg de ce? pornirea indiferent pe ce merg(gpl sau benzina) se face pe benzina,cand motorul ajunge la 40 grade trece automat pe gpl,am sa merg la reprezentant luni pt un test.
Comment
-
Vorbeste lumea pe un alt topic ca daca instalatia de gaz nu e bine reglata strica si treburile la calculatorul de injectie de benzina. Asta impreuna cu benzina veche si putina in rezervor, careia in timp timp ii scade cifra octanica poate cauza problemele astea. Aceste probleme apar doar la pornirea la rece pentru ca in acest caz sondele lambda sunt ignorate iar amestecul carburant se face dupa proportiile dictate de hartile din calculatorul de injectie. Aceste harti se pare ca se modifica dinamic in functie de stilul de condus si probabil si de functionarea pe GPL ?!
Comment
-
si eu am problema asta si un mecanic mi-a spus ca el rezolva problema asta prin etansarea gaurilor de unde s-a facut intrarea gpl in motor(galeria de plastic)pe acolo trage aer fals.problema asta apare si la elte marci eu stiu golf si astra si lor asa li s-a rezolvat problema dar sincer nu stiu daca sa incerc sau nu pentru ca pierd garantia gpl
Gata am gasit rezolvarea la pornirea grea.cei de unde am montat instalatia gpl au spus ca inainte de a opri motorul este bine ca masina sa mearga pe benzina macar 1o secunde.eu am incercat si functioneaza cat despre intreruptul pompei de benzina cu releu banii aruncati pe fereastra
Comment
-
va dau eu rezolvarea cel putin la mine a mers scoate borna de la baterie si laso 1 min si sa vezi ce bine porneste mai trebuie resetat ecu din cand in cand si pt cei ce au si gpl scoateti si siguranta de la gaz 1 min ,,la mine a mers chestia asta si porneste f bine ,pornea prost chiar la a 3-a cheie uneori
Comment
-
Originally posted by bogdan_radu View Postva dau eu rezolvarea cel putin la mine a mers scoate borna de la baterie si laso 1 min si sa vezi ce bine porneste mai trebuie resetat ecu din cand in cand si pt cei ce au si gpl scoateti si siguranta de la gaz 1 min ,,la mine a mers chestia asta si porneste f bine ,pornea prost chiar la a 3-a cheie uneori
Comment
-
salut,baieti! si eu am o problema cu pornirea de dimineata la rece si in timpul zilei in sensul ca porneste foarte greu,dar la prima cheie.Trebuie sa dau la cheie aproape 10 secunde ca sa pornesca,iar dupa aceea am fluctuatii de relanti.Am schimbat pana acum urmatoarele piese si tot degeaba:bobina inductie,fise,bujii,senzor turatie,pompa benzina,filtre de gaz (fiindca am instalatie gpl).Am curatat injectoarele acum vreo 2-3 luni,am reglat culbutorii de doua ori (prima oara la 0.15-0.25,iar a doua oara 0.10-0.25)corpul clapeta de vreo 100 de ori,am fost la toti mecanicii cu ea,am dus-o si la Agrom la bucuresti sa verifice daca este vreo problema de la gpl,ceva dereglat si nu au gasit nimic.Am pus-o pe tester clip la reprezentanta si nu mi-a dat nici o eroare,de asemenea la gpl nici o eroare.Acum cateva zile am remapat calculatorul de benzina la Dim sport,dar sigur nu este asta cauza pentru ca exact la fel facea si inainte de remapare.Nu stiu ce sa mai fac si ma gandesc ca vine iarna acum si nu o sa mai porneasca probabil deloc sau o sa descarc bateria.
Comment
-
Salut! La senzorul de presiune in rampa nu se gandeste nimeni? Teoretic la punerea contactului, este actionata pompa de benzina, aceasta realizeaza presiunea necesara in rampa astfel incat la actionarea electromotorului, moment in care ECU incepe sa comande injectoarele, noi avem deja cantitatea de benzina pregatita. Pompa de benzina lucreaza cu intermitenta ea doar mentinand presiunea necesara in rampa. Daca pompa nu poate ridica presiunea, (mai putin probabil) sau senzorul este decalibrat, asta duce la o pornire greoaie. Incearca o chestie... pune contactul si intrerupe-l de doua trei ori inainte de a da cheie. Aaa... inca ceva; doar calculatorul masinii invata, cel de la gaz doar preia aceasta harta si ii face conversia pentru gaz deci trebuie ca masina sa functioneze perfect pe benzina, pentru ca cel de gaz sa nu preia si eventuale erori. Ideal ar fi o resetare a harti,i apoi un drum pe benzina mai lung un pic cu stiluri diferite de condus pentru a se crea o harta noua si fara erori, apoi o recalibrare la gaz. Chestia cu trecerea pe benzina inainte de oprirea motorului este ramasa de la carburatie unde benzina se evapora din carburator si trebuia dat mult la cheie pana cand acesta se umplea. La noi pana se stinge in bord becul de la sonda lambda benzina este in rampa la presiunea necesara SCUZE pentru acest roman...Last edited by marian_6777; 10 September 2011, 09:59.
Comment
-
marian_6777 pune si tu o poza cu ,,,senzorul de presiune in rampa de injectoare la benzina,,, sa ne luminam si noi ca tu le stii pe toate,daca vrei iti trimit un manual de raparatie motoare k7m si k7j ca sa te mai documentezi,acu nu te supara dar daca nu stii nui induce si pe altii in eroare
Comment
Comment