Numarul de membrii inregistrati pe forum raportat la masinile vandute nu pot crea o imagine de ansamblu a problemei!De obicei, ca in orice comunitate, anumite chestiuni au tendinta sa se condenseze!Deci nu stiu cat de bine ar avea de-a face cu realitatea din strada!In speta, orice forum despre masini este intesat si cu probleme eventuale!
Da Ulei Pe La Cureaua De Distributie
Collapse
X
-
Originally posted by Red_Alin View PostAstazi am scos masina din service.Mi-au schimbat si mie pionionul kit distributie simering bla bla bla.Vin si eu cu o intrebare:Se poate ca dupa ce mi-au schimbat toate astea,masina sa nu mai traga ca inainte?
Sincer asa mi se pare.
Se pare ca la mine dureaza pana ajung piesele.... Imi spuneau ca asteapta sa vina pompa de ulei... La voi au schimbat shi pompa de ulei?sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.
Comment
-
Azi am scos masina din service,de la 10-30 pana la 15 ,cand m-au sunat sa iau masina,ce mi se pare dubios este ca am facut si revizia de 15000 km,nu vi se pare ca au terminat prea repede si anume:pinion antrenare pompa ulei 88,92 ron fara tva-simering distributie 39 ron fara tva-curea distributie 155 fara tva,
total ore lucrate pe deviz,fiti atenti 5 ore!
Bun dupa lucrare,urmeaza revizia,am facut-o mai repede ,la 11900 km,ore lucrate pe deviz 1 ora si 40 min
Deci total ore:6 ore si 40 min
Pai de la 10-30 pana la 15 abia 4 ore jumatate!
Ajung acasa,bag masina in garaj,cand aud zgomote de la motor,nu merge delog regulat,are parca oscilatii,parca un pic se tureaza apoi isi revine si tot asa!
Tin sa mentionez ca toate masinile pe care le-am avut au fost super menajate,ulei bun ,nu forje etc!(apropo celor care m-au criticat cand am atacat loganul si renault megane-ul,spunand ca soferul e de vina,dar credeti-ma ,conduc de 15 ani si am grija ,poate chiar prea multa de masini).
Dupa revizie si schimb pinion+simering+curea,masina trage mai greu,motorul suna fff ciudat,(ulei am pus elf),volanul parca un pic merge mai greu,si inca o intrebare,o curea noua cum arata?Ca tare mi se pare ca e aceeasi,pt ca se vede scrisul renault mai sters!
Comment
-
Originally posted by livas View PostPe factura codul este :11AB/NPOL ...Dar e destul de ieftin..4,87
Sigur nu o fi galetul intinzator? Si sa fi gresit mecanicul pe factura?
Comment
-
Originally posted by tonilica View PostAzi am scos masina din service,de la 10-30 pana la 15 ,cand m-au sunat sa iau masina,ce mi se pare dubios este ca am facut si revizia de 15000 km,nu vi se pare ca au terminat prea repede si anume:pinion antrenare pompa ulei 88,92 ron fara tva-simering distributie 39 ron fara tva-curea distributie 155 fara tva,
total ore lucrate pe deviz,fiti atenti 5 ore!
Bun dupa lucrare,urmeaza revizia,am facut-o mai repede ,la 11900 km,ore lucrate pe deviz 1 ora si 40 min
Deci total ore:6 ore si 40 min
Pai de la 10-30 pana la 15 abia 4 ore jumatate!
Ajung acasa,bag masina in garaj,cand aud zgomote de la motor,nu merge delog regulat,are parca oscilatii,parca un pic se tureaza apoi isi revine si tot asa!
Tin sa mentionez ca toate masinile pe care le-am avut au fost super menajate,ulei bun ,nu forje etc!(apropo celor care m-au criticat cand am atacat loganul si renault megane-ul,spunand ca soferul e de vina,dar credeti-ma ,conduc de 15 ani si am grija ,poate chiar prea multa de masini).
Dupa revizie si schimb pinion+simering+curea,masina trage mai greu,motorul suna fff ciudat,(ulei am pus elf),volanul parca un pic merge mai greu,si inca o intrebare,o curea noua cum arata?Ca tare mi se pare ca e aceeasi,pt ca se vede scrisul renault mai sters!
Mergi la service si explica-le problema. Tare au impresia ca au uitat in urma un dinte la distributie!
Comment
-
Astazi m-am uitat si eu mai atent sub capota si am observat o pata de ulei in zona capacului ala galben. Momentan am sters zona, am sters si capacul pe interior si l-am strans bine si astept sa vad daca mai apare ceva.
Este posibil sa fi scapat ulei pe langa capac sau am alte probleme ?
Masina este din martie 2008, 1,6 16V si are aproape 7000 de Km.Logan Prestige 1.6 16v - gri comete
Comment
-
Am avut aceeasi problema la 1500 de km si a u desfacut distributia , au montato inapoi si la o zi iar a curs , si s-a repetat chestia asta de 3 ori dupa care am sunat la vocea clientului la pitesti si m-au cautat ei sa -mi repare masina (daca este in garantie sunt obligati sa-ti schimbe tot kitul de distributie adica curea , rola si simeringuri) Toate astea sau intamplat la focsani la sima beyer
Comment
-
Salutare tuturor! Am facut deja 1500km de la operatiunea de stringere a suruburilor de la distributie si constat ca nu mai este gram de ulei pe capac. Pe joja nu mi-a scazut deloc nivelul la ulei.Masina trage mai bine parca de la interventia de stringere a suruburilor sau poate este o falsa impresie, eventual au facut ceva reglaje la intinderea curelei de distributie?sigpic
VIATA ARE PRIORITATE
Comment
Comment