Da Ulei Pe La Cureaua De Distributie

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • @kleostyle: Nu cred ca e de la distributie scurgerea de ulei, daca sunt pe capota pete.
    Cel mai nou proiect auto din România!
    Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

    Comment


    • Originally posted by Red_Alin View Post
      Sorine sa sti ca o uzeaza.
      Mie de aia mi-au schimbat si cureaua ca se uzase din cauza ca uleiul are proprietatea de a uza cauciucul(in cazul de fata cureaua),mai ales ca ea invarte la greu.
      Cureau au schimbato pentru ca ea nu se poate remonta. O data ce ai dato jos automat trebuie alta.
      Si sincer eu cred ca loganele care au problema cu scurgerile de ulei sunt foarte multe, doar ca la unele se vede fiind mai accentuat si la altele nu ve observa. Cate nu or fi care au scurgeri de ulei, dar raman in interior, nu dau pe afara.

      Comment


      • Originally posted by Cezar View Post
        In marea lor majoritate sunt de poliuretan. ( depinde de fabricant- unele sunt rezistente la ulei, altele mai putin)
        In timp ce cureaua sincrona clasica e formata din policloropren ( material ce isi modifica structura chimica, in prezenta uleiului).
        Lamurit sorinj?
        PS: data viitoare foloseste un alt ton cand ai nevoie de lamuriri.
        Toate cele bune.
        Scuza-ma de "ton" dar nu a fost cu intentie.

        Lamurit.
        Am interpretat eu gresit exprimarea ta despre structura, poate daca spuneai de la inceput despre structura chimica intelegeam din prima.
        sigpic

        207 noir obsidien

        Comment


        • Nici o problema.
          Ca sa fiu complet in exprimare: cureaua sincrona clasica e formata din fibra de sticla ( structura de tractiune), invelisul din nylon, iar dintii din policloropren.
          Cert este ca uleiul afecteaza structura acesteia.
          Toate cele bune.

          Comment


          • Originally posted by andrei View Post
            Se vor deteriora supapaele si costul de reparatie va fi peste 1.000-1.500 lei.
            treaba e ca nu stiu unde sa ma uit daca sunt curgeri. Am fost acum vreo 4 luni cand mi-au schimbat catalizatorul, si am vazut pe baie ulei acolo, era cu pamant inchegat, l-am intrebat pe mecanic si mi-a zis ca e nu stiu ce parafina, oricum am inghitit-o. Treaba mai e ca mecanicul tembel la revizia de 30 si 45000km a desfacut filtrul de ulei cu dalta si mi-a curs ogramada ulei pe acolo ( unde anume trebuie sa ma uit?
            sigpic

            Comment


            • Andrei :
              Nu am gasit pete numai pe capota ... Am observat ulei scurs si pe capacul de la distributie si pe scut.
              Care este opinia ta in acest caz ?
              Multumesc !

              Comment


              • Ok, am gasit si eu ulei pe sub capota, si se pare a fi "proaspat" sa zic asa adica se vede ca e curs recent, sau naiba stie, am facut si niste poze, ca sa va face-ti o idee de la ce ar putea fi, si as vrea daca se poate sa-mi ziceti daca si eu am probleme cu datul uleiului pe la cureaua de distributie(din pozele puse de mine)!!!
                bine ar fi sa nu am probleme(din cate am vazut pe aicea se rezolva cam greu problema asta,drumuri multe prin service-uri), dar astept parerea voastra,sa vad daca e sau nu uleiul acela de la distributie(pentru ca e cam prea mult ulei pe acolo)!!
                Attached Files
                Last edited by wizard24; 3 October 2008, 14:20.
                sigpic

                Comment


                • Pt cei care au dezbatut subiectul schimbat pinion pompa de ulei si dat jos baia motorului, cred ca omul s-a exprimat gresit. S-a schimbat pinionul pompei de apa, ala e antrenat de cureaua de distributie. Cee e corect e ca trebuie totusi demontata capacul carterului (baia de ulei); n-am gasit in manual specificata demontarea casetei de directie
                  Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                  Comment


                  • Seba despre pozele mele ce poti sa zici ?E nasol?Sau......Care ar fi problema ?Mersi
                    sigpic

                    Comment


                    • Originally posted by csebalyn View Post
                      Pt cei care au dezbatut subiectul schimbat pinion pompa de ulei si dat jos baia motorului, cred ca omul s-a exprimat gresit. S-a schimbat pinionul pompei de apa, ala e antrenat de cureaua de distributie. Cee e corect e ca trebuie totusi demontata capacul carterului (baia de ulei); n-am gasit in manual specificata demontarea casetei de directie
                      Nici eu nu vad ce treaba are caseta de directie cu schimbatul pinionului. Iar referitor la mersul in serivs, eu unu nu m-as arunca prea repede sa las un nene sa isi bage labele in motor.

                      Comment


                      • ,,Nici eu nu vad ce treaba are caseta de directie cu schimbatul pinionului"

                        Originally posted by zsoltf View Post
                        Sa schimbi pinionul trebuie sa dai jos baia de ulei, dar pentru a da jos baia de ulei trebuie sa desfaci cadrul motor de care e prinsa si caseta de directie. Deci se modifica pozitia casetei de directie asta insemnand reglaj directie obligatorie !
                        daca citeati mai sus se specifica de ce este necesara nu demontarea casetei de directie ci realizarea reglajului directiei .

                        ,,Iar referitor la mersul in serivs, eu unu nu m-as arunca prea repede sa las un nene sa isi bage labele in motor. "
                        daca nu o sa te duci cu ea cand este in garantie o sa o faci mai tarziu pe banii tai

                        Comment


                        • Mai baieti, eu am stat langa masina tot timpul, se desface un surub la caseta de directie (are doua, unul in fiecare parte) pentru ca se desface si cadrul motor. Deci daca nu stiti despre ce e vorba in propozitie nu va apucati sa-i faceti comentariul literar.
                          @csebalyn: s-a schimbat pinionul care vine pe arborele cotit si care printr-un lant angreneaza pompa de ulei. Dar este adevarat ca de el este legata si fulia care angreneaza si pompa de apa si alternatorul, printr-o curea, la fel si distributia, tot de la arborele cotit pleaca.
                          sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                          Comment


                          • @vitriol: ne-ai spus ceva ce stiam cu totii (ca toate echipamentele sunt antrenate de arborele cotit. E si normal, nu? doar o corectie: cureaua de accesorii nu invarte pompa de apa. Aia de distributie o face.). Eu m-am uitat in manualaul de reparatie si nu am gasit (poate mi-a scapat, nu zic "nu") partea cu caseta de directie, doar aia cu desfacerea cadrului motor si a baii de ulei cand se schimba ceva la pompa de ulei. Desi nu mi-am facut o imagine clara din manual, se poate sa fie nevoie sa se desfaca si baia.
                            Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                            Comment


                            • Sal din pacate am sh yo probleme cu "pata de ulei" am fost cu ea la service pt revizia de 15000 sh am vazut sh pata de ulei pe capacul de la pompa de apa cred.. Am vb cu mecanicul sh a spus ca e o scurgere de ulei pe rola de distributie sh ca tre schimbata distributia sh alte chestii.. Mentionez ca am cum ulei castrol magnatec 5w40, este bun pt motorul meu de 1.4..Oricum sunt foarte dezamagit de logan... La 15000 sa schimbi distributia..
                              http://www.youtube.com/watch?v=ymiF-okrdMg

                              Don't Drink and Drive

                              Comment


                              • Pai cred ca esti ghinionist
                                Io am 35000 si nimic si altii si mai multi
                                sigpic
                                !

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google