Da Ulei Pe La Cureaua De Distributie

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Romanu e inventiv, ultima moda de schimbat ditributia cu bani putini: ai 60000 km (si trebuie schimbata desigur) - cunosti pe unu' din mecanici, ii dai ''dreptu'' si-ti schimba distributia la 60000 dar pe garantie (baga de vina scurgerea).
    Cu tot cu atentii, iesi la jumate de pret.

    Comment


    • Eu am 11000 km cu tigaia mea si nua am avut beleaua asta.Masina e din septembrie 2007 ar trebui sa ma astept si la asta?Ii dau foc.In conditiile in care eu nu fac abuz de pedala de acceleratie.
      Welcome to the Club, We Have Jackets !

      Comment


      • Nu prea am auzit de problema asta la 1,6 16v.

        Comment


        • E unu paci care apus si poza de la 16 v ,deci se poate si la asta.
          Welcome to the Club, We Have Jackets !

          Comment


          • Se poate dar sunt foarte rare cazurile.Dar de ce te impacientezi asa, daca e sa se-ntample o faci pe garantie si gata.

            Comment


            • Multam de intentia ta de a ma linistii.
              Welcome to the Club, We Have Jackets !

              Comment


              • E adevarat ca o faci pe garantie,dar numai gandul ca dai o gramada de bani ca sa stai linistit o vreme si cand colo.....E de rasul curcilor sa ai probleme de genul asta la o masina noua....Hmmm,motoare pe care Renault si-a pus blazonul !?!?
                = ABS Plus 1.6 Mpi =

                Comment


                • Daca toate piesele si subansamblele ar fi originale RENAULT, garantat n-ar mai exista probleme de acest gen.Dar ce sa-i faci, trebuie sa mai manance si altii o bucata de paine.
                  Ca o paranteza, turbinele la TDI-urile vw., n-o sa va vina sa credeti dar sunt facute in ROMANIA.

                  Comment


                  • Originally posted by nicu_studio View Post
                    E adevarat ca o faci pe garantie,dar numai gandul ca dai o gramada de bani ca sa stai linistit o vreme si cand colo.....E de rasul curcilor sa ai probleme de genul asta la o masina noua....Hmmm,motoare pe care Renault si-a pus blazonul !?!?
                    Nu te aprinde prea tare.
                    La mine la firma:
                    -Mercedes E280 4MATIC, fab. 2000, la 45 000 km setul motor schimbat pentru ca consuma ulei.
                    -VW Passat V6 4 MOTION, fab. 2000, la 35 000 km, motorul complet schimbat pentru ca s-a spart.
                    -Audi A8 3.0 TDI, fab. 2007, la 20 000 km avea o bataie la motor. Rezultatul: 2 luni de stat in service cu inlocuit setul motor.
                    -Audi A6 2.0 TFSI, fab. 2007, la 17 000 km, setul motor schimbat pt ca dadea ulei pe chiulasa si consuma ulei intr-o veselie (nu 1l la 1000km cum e dat in carte).
                    In schimb Peugeot-uri, Renault-uri, Land Rover-uri si nu in ultimul rand Loganuri care predomina, nu au avut parte de service decat la revizii.
                    Am avut si eu un Logan pe mana de la firma aproape 3 ani cu care am facut numai eu 100 000km (forja la greu) si nu am calcat in service decat la revizii.
                    Asa ca nu mai blamati Loganurile, pentru ca sunt masini extrem de fiabile. Spun asta dupa un test de anduranta de 100 000km fara probleme, si pot sa spun ca asta a fost motivul care m-a determinat sa-mi iau Logan si nu alta masina concurenta la pret (daca aveam bani imi luam Golf 5 sau Octavia 2 dar...)
                    E adevarat, si eu am avut problema cu uleiul la distributie, dar s-a rezolvat in 4 ore, si pe garantie.
                    sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                    Comment


                    • Si eu care vroiam mertan si audi.Am vazut si eu multe loganuri de la firme care mancau jar si nu au avut nici o buba desi multe din ele aveau peste 100 de mii .Nu stii ce draq de masina sa-ti mai cumperi in ziua de azi ca sa nu meri pe la service asa repede.
                      Welcome to the Club, We Have Jackets !

                      Comment


                      • Originally posted by Cromatic View Post
                        Daca toate piesele si subansamblele ar fi originale RENAULT, garantat n-ar mai exista probleme de acest gen.Dar ce sa-i faci, trebuie sa mai manance si altii o bucata de paine.
                        Ca o paranteza, turbinele la TDI-urile vw., n-o sa va vina sa credeti dar sunt facute in ROMANIA.
                        Segmentii pt. Ferrari au fost facuti o perioada in Romania (Galati) la MEHID S.A. Asa ca nu ma mai mira nimic!

                        Comment


                        • Ieri cand stergem motorul am observat si eu ulei in zona distributiei , si pe scut .Am bagat mana pe acolo m-am murdarit bine de ulei. Eu am dCi de 65 cp , dar la diesel nu am gasit nimic despre "ulei pe la distributie". Posibil sa fie de la semeringul de la distributie?Cam ce pret are ?

                          Comment


                          • Care este data de fabricatie si cati km. parcursi are masina?

                            Comment


                            • Data fabricatie 11.12.2oo5 si km parcursi 73 ooo .

                              Comment


                              • Eu zic ca nu e de la distributie, pentru ca e cam tarziu, daca era aparea mai repede. Sigur nu e de la turbina?
                                Cel mai nou proiect auto din România!
                                Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google