Ma intereseaza si pe mine daca e vreun posesor de logan faza 2 (in special prestij sau laureat de 16v) care a intampinat sau intampina problema scurgerilor de ulei in zona distributiei.
Da Ulei Pe La Cureaua De Distributie
Collapse
X
-
Pai daca are acelasi motor se poat sa aibe si alea belele de genu asta asa cum sunt unele 16 v care au avut asemenea problema.Se poate sa nu aiba daca au schimbat pinionul ala buclucas (ma refer la calitate)si ce mai e pe acolo.unii zic ca ar fi si din cauza mecanicilor care baga ulei peste nivel.am facut revizia la 1 an si tot peste nivel l-au bagat.Last edited by margelatu; 17 October 2008, 10:27.Welcome to the Club, We Have Jackets !
Comment
-
Eu zic ca n-are treaba nivelul uleiului cu "beleaua".
La ultima revizie desi le-am atras atentia sa nu puna nici un strop mai mult de 3.3l de ulei (cu tot ce intra-n filtru), saraciile alea de mecanici, tot 3.5l mi-au bagat...Ca deh "ei nu stie sa ceteasca liniile alea dupa bidon decat din 5 in 5".
Insa n-am avut nici o problema din fericire, de-aia ma gandesc ca n-are legatura cu nivelu' de ulei. De la 29000km (interventia nr. 6) si pana in prezent (53000km), situatia in zona se prezinta f. Bine, nici o urma de ulei
Comment
-
In mod paradoxal (sau nu), sa stii ca dupa nr. asta de km pe care-i am la activ cu masina asta pot zice ca nu e deloc o masina proasta, e chiar ok pentru nevoile si pretentiile mele.
In ciuda faptului ca am fost de 6 ori in service ptr o singura problema (care sper eu ca s-a rezolvat definitiv), NU am avut absolut nici o alta problema cu masina, merge ceas.
Incompetenta service-urilor, respectiv a personalului "specializat" e intr-adevar o problema mare, nu masina in sine. Aici imi pun singura problema.
In concluzie, chiar azi m-am uitat pe site la dacia ptr. o configurare ptr. un prestij faza 2...ma bate un gand
Comment
-
Din ce stiu eu motoarele 1,6 16v sunt asamblate in Spania, deci slabe sanse ca pinionul de Sinterom, cel care cauzeaza scurgerile, sa ajunga in motoarele astea. Doar daca nu cumva au inceput sa faca la Mioveni si aceste motoare. E cineva care are informatii din interior care ne poate confirma?
Comment
-
Aceeasi problema, 1,4 MPI din 26.02.2008, 14.500km si are o pata de ulei la distributie. Am citit problemele si rezolvarile primite de voi in service, insa am o alta problema legata de aceasta situatie: mie mi-au spus ca daca tot vin la service o sa-mi faca si revizia. Este obligatoriu? Eu avand masina cumparata dupa 15 sau 20 februarie (nu stiu sigur data unde se face diferentierea) am prima revizie la 20.000km. Sunt obligat sa-mi fac revizia acum?
Inafara de asta, din auzite (nu vreau sa fiu rau pana nu constat pe pielea mea) nu pot sa am incredere in meseriasii din service-ul unde ma voi duce. De unde stiu eu sigur ca mi-au schimbat ceea ce scrie pe factura? La astia pot sa ma astept la orice din cate am auzit eu pe la altii patiti deja.
Comment
-
Pai la 1.4 mpi nu trebuie sa faci revizia la 15 000 km sau un an? Eu asa stiu ca e.
Iar cu service-ul si cu mecanicii, eu am preferat sa stau langa ei cand a fost masina pe "masa de operatii" si am vazut tot ce au facut.sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.
Comment
-
Salut baieti, aceeasi problema o am si eu cu masina, tin sa precizez ca masina are 9000 de km si e luata in mai 2008, am pus si niste poze ca sa vedeti mai bine...
Comment
-
Comment