Da Ulei Pe La Cureaua De Distributie

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Dar banuiesc ca ai rezolvat-o pe garantie;)
    sigpic

    Comment


    • Am avut si eu aceeasi problema(scurgerea de ulei pe la distributie).S-a rezolvat in garantie prin schimbarea unui semering , a pompei de ulei, a kitului de distributie. Cand l-am intrebat pe seful de servis de ce se intampla asta mi-a zis ca este o problema generala la motorul de 1,4 si cica ar fi mai ieftin sa faca asta(schimbarea in garantie) decat sa remedieze problema din fabrica.Ciudat......Eu n-am mai auzit o prostie mai mare in viata mea.Adica prefera sa schimbe la jumatate din masinile vandute o gramada de piese decat sa schimbe semeringul respectiv de la inceput(adica sa puna unul mai de calitate)............... Gandire de romani.

      Comment


      • Bineinteles, pe garantie. Ma intreb cat ma costa dc nu era in garantie...

        Comment


        • Am avut si eu problema asta si tot pe garantie am remediat-o si pe deviz costa aproape 10 milioane....

          Comment


          • Va salut domnilor! Vreau sa va intreb si eu ceva legat de chestia asta cu uleiul. Am un logan din 2007, noiembrie si am fost cu el la revizia de 15000 la inceputul lui septembrie anu asta. A doua zi m-am dus la servici si acolo am un coleg care are tot logan. Omu' ca vrea sa vada si el ceva sub capota. Si mai vine unu' (coleg), asta mai priceput si vede niste ulei pe laterala motorului pe la cureaua aia din cauciuc sau plastic (eu sunt novice in mecanica)si zice ca nu prea e in regula. Citind pe forum aseara la servici, m-am dus cand am plecat acasa glont sub capota sa vad ...
            Nu am vazut pe sus pe capac nici o urma de ulei dar in lateral nu am putut vedea ca nu-mi permitea lumina. Este neaparat sa sara pe sus ulei pe la suruburi sau se poate si prin laterala si daca da, mecanicul cand mi-a scimbat uleiul si filtrul nu a vazut ca sunt scurgeri? Sau poate sa fi fost de la el cand a turnat...?

            Comment


            • Salutare ! Problema asta am avut-o si eu. Am un Logan 1.6 MPI luat in martie 2008. In iulie am fost cu el la ASV Ghimbav pentru ca aparusera pete de ulei. L-am dus dimineata la ora 8 si mi-au spus ca dureaza pana cel putin la ora 14. La 11,15 m-au sunat ca este gata si sa merg sa o iau. Pe moment m-am bucurat, dar mai tarziu am inceput sa-mi pun intrebari. In cartea de garantie nu trecusera nimic, iar la mana nu mi-au dat nimic, doar sa semnez devizul de reparatie in care trecusera ca au schimbat simering, pinion, curea de distributie, suruburi si... Altele. Acum vreo 2 saptamani am vorbit cu cineva de la SICARO, s-a uitat la ea (fara sa se "atinga" de ea ) si mi-a spus ca nu au schimbat nimic, doar au desfacut capacul si au curatat cu un spray special. As putea face o verificare intr-un service autorizat si eventual o reclamatie pentru reparatie fictiva ?
              Indiferent de raspuns va multumesc anticipat.

              Comment


              • Asta e si motivul pentru care eu am stat langa masina de la 7 dimineata pana la 1 si am vazut tot ce au facut la masina, ba chiar mi-au dat si lamuriri in legatura cu ce se demonteaza si de ce.
                sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                Comment


                • Originally posted by vitriol View Post
                  Asta e si motivul pentru care eu am stat langa masina de la 7 dimineata pana la 1 si am vazut tot ce au facut la masina, ba chiar mi-au dat si lamuriri in legatura cu ce se demonteaza si de ce.
                  Pe mine m-au trimis la plimbare, nu m-au lasat sa stau.

                  Comment


                  • Eu am avut trei interventii si la toate am asistat fara nicio problema.
                    KISS ,1.6 mpi , 90 de gloabe ... inviorate

                    Comment


                    • Intrebarea mea era daca nu este cumva posibil sa-i fi curs pe langa, mecanicului, cand a pus uleiul. Faza se intampla la revizia de 15 mii, acum avand 20 de mii. Poate erau pete si s-a facut ca nu vede. Chiar si asa, puteam sa mai merg 5000 fara nici o problema?

                      Comment


                      • Am fost la service (Auto Marcu's) si am rezolvat. Am zis ca am probleme cu scurgeri de ulei la distributie si ieri, de ziua nationala s-a rezolvat. Spaguta de rigoare, doi mecanici si schimbarea pieselor cu unele noi (pinion si simering distributie + curea distributie +garnitura baie ulei). In afara de spaguta totul a fost pe garantie. Oricum se mirau aia ca am ajuns la ei abia acum, nevenindu-le sa creada ca am facut 20122 km fara probleme. Toate bune!

                        Comment


                        • Din ciclu' "suprize, suprize", m-am uitat la capacul de distributie si iar e plin de ulei... Deci nu mai am cuvinte, chiar nu stiu ce as putea sa mai zic... La prima interventie au schimbat pinionul ala buclucas, kitul de distributie si toate cele si problema tot se repeta... 4000 km a tinut minunea. Ori sunt eu ghinionist, ori e un semn ca trebuie sa ma orientez catre o masina fabricata in nemtzia.
                          sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                          Comment


                          • mai ai garantie?

                            Comment


                            • Da, mai am un an de garantie si probabil tot atat va mai sta masina in posesia mea...
                              sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                              Comment


                              • Salutare,


                                Am citit de la cap la coada topicul cu pierderile de ulei, am avut si eu aceeasi problema la abia 2700 km. Masina am luat-o in aprilie 2008 si se pare ca a avut semeringul sau pinionul buclucas.

                                Am fost in Service la IATSA Campina si au schimbat pinion, semering, curea distributie au pus-o pe tester si totul a fost ok.

                                Acum am 3700 km si au reaparut pierderile de ulei, numai ca acum se vede cum picura ulei de pe scut. Imi clipea pe bord ledul care arata nivelul de ulei si in consecinta am verificat joja de ulei - stupoare ... nici la minim nu era uleiul. Am sunat la Dacia Asistenta si mi-au spus sa completez cu ulei Dacia 5W30 si sa ma duc in service cat mai repede posibil... am pus 1 litru dimineata si seara s-a scurs totul...


                                Am mai pus 2 litri de ulei si am plecat in service pt a remedia defectiunea... si abia acum incepe povestea.

                                S-au uitat la semiring, la pinion si la curea insa erau uscate...si eu m-am uitat si nu am vazut pic de ulei... numai ca motrul era plin de ulei si inca picura din el ulei pe undeva. Au desfacut filtrul de aer, galeriile de admisie si evacuare, bateria si multe altele si tot nu si-au dat seama de unde este problema. Au facut 2 randuri de poze (mai desfaceau ceva mai faceau o poza) etc. Au trecut vreo 12 persoane si se uitau toti (mecanici, sefi) se dadeau fiecare cu parerea (ba curge pe la garnitura de la chiulasa, ba pe langa un dop ...cate persoane au trecut atatea pareri am auzit).

                                Dupa 4 h de stat in service in care s-a incercat descoperirea problemei fara rezultat am lasat masina acolo si am plecat...urmand sa ma sune dupa ce se remediaza. Cei din service au spus ca nu au mai intalinit asa ceva, sa pierd ulei f mult intr-o perioada scurta.

                                Baia de ulei nu era sparta din ce au costatat mecanici...adevarul ca sub motor era mult ulei strans care se prelinge de undeva... si cam toate componentele erau pline de ulei si nu prea se putea vede nimic...


                                Sper sa remedieze problema pt ca este 3-a oara cand merg in service cu masina si am abia 3700 km si nici macar 1 an de cand o am...

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google