Da Ulei Pe La Cureaua De Distributie

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Se umbla in zona planetarei...daca retin bine chiar se scoate planetara de acolo ca sa poate demonta baia de ulei si capacul care protejeaza ansamblul
    In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

    Comment


    • Confirm. Si eu am auzit(de la cei de la service) ca atunci cand se umbla la distributie se face din nou geometria la roti. La roti Tavi nu la pinion ce naiba .
      Cel mai lent 1,6 8v

      Comment


      • Originally posted by darksid3 View Post
        Se umbla in zona planetarei...daca retin bine chiar se scoate planetara de acolo ca sa poate demonta baia de ulei si capacul care protejeaza ansamblul
        cand au umblat la rola (nu la pinion) pt ca era prea intinsa cureaua, au dat jos scutul, au dat jos sistemul de prindere al motorului de la distributie, au pus motorul pe cric, au dat jos capacul acela si au ajuns la curea. asta au facut atunci la masina mea.
        sigpic

        Comment


        • Da si in tot timpul asta planetara ce crezi ca zice?...asta antrenand automat si intregul brat care sustine roata si suspensia pe partea respectiva. Chiar daca nu a umblat la pinion tot au demontat maclavaisurile ca sa ajunga in zona distributiei si din moment ce au zis ca geometria se face numai daca dau motorul jos, ori sun putori ori diletanti...ori ambele, ceea ce e si mai probabil
          In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

          Comment


          • Diletanti dai dracu ca si mie mi-au schimbat pompa de apa si de fluierat fluiera cureau de la alternator(ca doar suiera si dupa schimbarea pompei). Bogdane daca schimbi la 3500 nu creste consumul cu 2 l.
            Cel mai lent 1,6 8v

            Comment


            • dar am si eu o intrebare. pompa de apa este o defectiune "in serie" asa cum este cu pinionul buclucas sau semeringul? sau asta este doar un caz mai aparte? dar eu am vazut ca sunt multi care au probleme cu pompa de apa.

              daca nu postez unde trebuie, va rog sa ma scuzati!
              sigpic

              Comment


              • Originally posted by darksid3 View Post
                Se umbla in zona planetarei...daca retin bine chiar se scoate planetara de acolo ca sa poate demonta baia de ulei si capacul care protejeaza ansamblul
                Cand iti schimba distributia nu-ti face nici o geometrie a rotilor.
                Cum au demonetat, asa pun si inapoi.
                Doar nu crezi ca odata cu schimbarea distributiei ti se modifica unghiurile la roata

                Comment


                • Pai asta vroiam sa intreb si eu.Ce legatura are una cu alta?

                  Comment


                  • Este impropriu spus "pompa de apa defecta". Defapt este rulmentul care este prins de axul pompei de apa. Ala face galagie cand se uzeaza. Pompa de apa se schimba cu totul, si se recomanda sa fie schimbata o data cu distributia. La masina dinainte am zis sa nu schimb pompa de apa la 60 000 km, am schimbat-o la 68 000 km cand a inceput sa faca galagie, deci un drum in plus pana la service.

                    Tavi si Red_Alin aici e vorba de schimbarea pinionulul siterom, nu de schimbarea distributiei. S-a mai discutat pana acum ce implica schimbarea pinionului (desfacut cadru motor, caseta de directie, bieleta de directie).
                    Last edited by vitriol; 2 April 2009, 13:59.
                    sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                    Comment


                    • Originally posted by vitriol View Post
                      S-a rezolvat si cu geometria. Deci e bine de stiut: cei care merg la service pt problema cu uleiul, dupa montarea pieselor, cereti si o geometrie, e pe garantie si sunt obligati pentru ca la interventie se demonteaza cadrul motor si caseta de directie.
                      Il citez pe colegul nostru si tot pe acest thread, Octavian, citeste posturile 285, 286, 287, 288, etc. Sa sti ca nu-mi place sa mananc rahat....
                      In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                      Comment


                      • Omu stiu ca esti serios , dar atata timp cat pun totul la loc asa cum au demontat (si nu uita ceva spire), nu trebuie reglat nimic.
                        Normal ca pot fi dobitoci si sa nu mai monteze inapoi cum a fost, astfel ca sunt obligati sa ti-o dea in starea in care a fost, rezultatul fiind refacerea geometriei rotilor.

                        Dar asta e departe de faptu ca odata cu schimbarea distributiei e cumva afectata directia, asta se intampla numai din vina/neatentia lor la montarea subansamblelor.

                        Comment


                        • Acum dau doar cu presupusul dar probabil sistemul de control al calitatii de la renault nu se bazeaza pe memoratul nr. de spire (modelul clasic) si impune o noua geometrie. Adica nu au incredere in memoria "meseriasilor".
                          Cel mai lent 1,6 8v

                          Comment


                          • Bai Tavi, esti de belea frate. Atata timp cat eu nu sunt singurul care dupa operatia asta cu pierderea de ulei, a plecat de acolo cu masina care tragea stanga tu o tii pe a ta ca nu se modifica nimic. Nu mai stiu ce argumente sa-ti dau, pe bune.
                            Daca tot nu crezi, apuca-te si desfa suruburile la cadrul motor, bieleta de directie de pe dreapa, desfaci si suruburile la caseta de directie, scoti planetara din fuzeta. Dupa aia pune-le la loc. Daca dupa aia nu o sa ai nici o problema cu directia, eu personal vin in Arad si te cinstesc cu 23 de lazi de bere.
                            sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                            Comment


                            • Pai cum majoritatea nu stiu de capul lor, poti sa sti cum au demontat?))...si daca omul se vaita de directie DUPA ce i-au umblat la distributie, e clar ca mecaniciii lui "peste" au demontat mai multe...aici nu se stie...poate au vrut spatiu de lucru, poate au alta tehnica invatata de la strabunii...sunt multe variabile
                              In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                              Comment


                              • Originally posted by Cristi_LCD View Post
                                Acum dau doar cu presupusul dar probabil sistemul de control al calitatii de la renault nu se bazeaza pe memoratul nr. de spire (modelul clasic) si impune o noua geometrie. Adica nu au incredere in memoria "meseriasilor".
                                He he...au mare incredere in ''meseriasi'', sist de asig a calitatii functioneaza cum ''trebuie'' sa functioneze la noi, doar nu suntem in Franta.

                                Eu ce spun si repet: la schimbarea distributiei nu se modifica geometria rotilor atata timp cat se monteaza totul la loc asa cum a fost. Ce e asa de greu de priceput?
                                Ca se impune treaba asta in service (cere sitemu de asigurare a calitatii) si ei n-o fac, e alta treaba (ca n-o fac asta e clar, numai daca au timp).
                                Se duc unghiurile ca sunt ei boi, nu din alte motive.

                                Dar nu spuneti ca se modifica unghiurile la roti asa din senin odata cu schimbarea distributiei ca e tampenie.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google