Repet, aici nu se discuta despre schimbarea distributiei. Pierderea asta de ulei de care se plange lumea se datoreaza unui pinion de la pompa de ulei. Acest pinion este facut de roamanii nostri si au gresit cota. Pinionul este prins de vibrochen (arborele cotit) si pe acelasi ax este prinsa si rola la cureaua de distributie (care se desface pt a ajunge la pinion). Si ca sa fiu inteles o sa fac o schema asa repede (intre hartii pe birou si telefoane care suna intr-una).
Ca sa ajungi la pinionul care angrenaza pompa de ulei => trebuie sa dai jos baia de ulei = ca sa dai jos baia de ulei trebuie sa slabesti cadrul motor => cadrul motor trebuie desfacuta caseta de directie => caseta de directie nu se poate misca decat daca desfaci bieleta dreapta => trebuie scoasa si planetara din fuzeta si abia dupa toate astea poti sa dai jos baia de ulei.
Chimbarea kitului de distributie are loc datorita faptului ca o data desfacuta cureaua de distributie nu mai poate fi pusa la loc (habar n-am de ce) si de aici toata povestea asta cu schimbarea distributiei.
Daca aveti nelamuriri si nu am fost clar astept intrebari.
Ca sa ajungi la pinionul care angrenaza pompa de ulei => trebuie sa dai jos baia de ulei = ca sa dai jos baia de ulei trebuie sa slabesti cadrul motor => cadrul motor trebuie desfacuta caseta de directie => caseta de directie nu se poate misca decat daca desfaci bieleta dreapta => trebuie scoasa si planetara din fuzeta si abia dupa toate astea poti sa dai jos baia de ulei.
Chimbarea kitului de distributie are loc datorita faptului ca o data desfacuta cureaua de distributie nu mai poate fi pusa la loc (habar n-am de ce) si de aici toata povestea asta cu schimbarea distributiei.
Daca aveti nelamuriri si nu am fost clar astept intrebari.
Comment